Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Voda ve svetlech u E63 -zamlzeni
- Pavel 528
- Registrovaný
- Příspěvky: 1263
- Registrován: stř 09.07.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
no primo diru bych tam nenechal,ale existuje ventil,ktery propousti jednosmerne vlhkost/pouzivame to u zarizeni,ktere ma byt vodotesne,ale pokud se nahodou neco vysrazi,tak ventil to propusti ven,ale dovnitr nepusti
Ted presne z hlavy nevim,jak se presne jmenuje,ale zitra se na to v praci podivam....
Ted presne z hlavy nevim,jak se presne jmenuje,ale zitra se na to v praci podivam....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 424
- Registrován: čtv 06.11.2003 01:00
- Bydliště: Hovorany
- Kontaktovat uživatele:
kluci mam 645ci už 4 roky denně s ní jezdím skrz práci takže slunce sníh déšť a nikdy se mi toto nestalo ani v menší variantě (tuk tuk tuk na hlavu i dřevo a vše raději 3x)
a kdysi jsem nad tím přemýšlel proč mě ne a vám jo a chtěl jsem se optat ...
ten komu se mlží světla nemáte náhodou led markery???
ten komu se mlží světla máte nakódované denní svícení dálkama???
mám totiž teorii že led markery svítí ale nehřejí a ty origo žárovky na kroužky jsou 10W halogeny což není málo ... ty celkem to světlo vyhřejí aj v zimě a ty dálkové denní svícení asi taky.
Jinak pokud by jsi potřeboval mám za ty roky naschraňovaných dost antivlhkostních pytlíků celkem hodně.
a kdysi jsem nad tím přemýšlel proč mě ne a vám jo a chtěl jsem se optat ...
ten komu se mlží světla nemáte náhodou led markery???
ten komu se mlží světla máte nakódované denní svícení dálkama???
mám totiž teorii že led markery svítí ale nehřejí a ty origo žárovky na kroužky jsou 10W halogeny což není málo ... ty celkem to světlo vyhřejí aj v zimě a ty dálkové denní svícení asi taky.
Jinak pokud by jsi potřeboval mám za ty roky naschraňovaných dost antivlhkostních pytlíků celkem hodně.
- Pavel 528
- Registrovaný
- Příspěvky: 1263
- Registrován: stř 09.07.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Operace jiz probehla
jako tragedie,ze se musi sundavat naraznik....
Markery nemam,klasika origo zarovka,denni sviceni mam nakodovane.
Probehlo vysuseni v troube,kompletni zalepeni prednich plexi a pak jsem namontoval goretexovou zaslepku(propousti vlhko jednoim smerem) na viko pro dalkove svetlo..vysledek OK
Dle me proste krehnou ty plexi a mikrotrhlinkama se tam dostane vlhkost.

Markery nemam,klasika origo zarovka,denni sviceni mam nakodovane.
Probehlo vysuseni v troube,kompletni zalepeni prednich plexi a pak jsem namontoval goretexovou zaslepku(propousti vlhko jednoim smerem) na viko pro dalkove svetlo..vysledek OK
Dle me proste krehnou ty plexi a mikrotrhlinkama se tam dostane vlhkost.
- Přílohy
-
- 2016-02-07-1035c.jpg (52.21 KiB) Zobrazeno 11973 x
-
- 2016-02-07-1028a.jpg (76.04 KiB) Zobrazeno 11973 x
-
- 2016-02-07-1026a.jpg (72.41 KiB) Zobrazeno 11973 x
- Pavel 528
- Registrovaný
- Příspěvky: 1263
- Registrován: stř 09.07.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No navod nemam,ale delal jsem to sam a da se to v jednom cloveku,dva na sundani by byli lepsi..
Povolis srouby na bokach blatniku,sundat kryty mlhovek-tam jsou take srouby a pak souby nahore na narazniku a pak uz jde sundat..
Bacha pri sundavani-jdou tam draty k parkovacim cidlum a hadicky k ostrikovacum,tak to neutrhnout a pak uz to jde sundat...
Povolis srouby na bokach blatniku,sundat kryty mlhovek-tam jsou take srouby a pak souby nahore na narazniku a pak uz jde sundat..
Bacha pri sundavani-jdou tam draty k parkovacim cidlum a hadicky k ostrikovacum,tak to neutrhnout a pak uz to jde sundat...
LED markery nemám,US svícení taky ne,světla bez jakéhokoliv náznaku rosení,ale je pravda že ted moc nejezdím a hlavně mám garážováno.U bývalé e61 stačilo v auto umýt a měl jsem zarošený i mlhovky,ty už naštěstí u e63 nemám
Sundání orig.nárazníku je jednoduché,není se čeho bát,akorát pozor při vyndavání bočních záslepek na spodním grilu,na jedné straně je zaháknutá a druhé straně vydloubneš,chce to trochu citu

Sundání orig.nárazníku je jednoduché,není se čeho bát,akorát pozor při vyndavání bočních záslepek na spodním grilu,na jedné straně je zaháknutá a druhé straně vydloubneš,chce to trochu citu

- Přílohy
-
- nárazník.jpg (188.41 KiB) Zobrazeno 11967 x
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Jak psal Pavel,bacha na ty dva konektory na levé straně,jsou nacvaknutý v nárazníku a kabaly od nich nejsou zrovna extra dlouhý,ať si něco neutrhneš,napravo si vycvakni hadici od ostřiků,pak si nárazník povytáhneš a už se na něm nechá něco dělat.
- Přílohy
-
- IMG_20160218_142233.jpg (151.49 KiB) Zobrazeno 11957 x
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re:
a je to tady, už mě to potkalo, voda ve světle (zatím jen jednom) a samozřejmě voda na mlýn ohledně nedokonalosti E60-64 
není to žádná tragédie, světlo se jen lehce zamlží, ale stačí vyjet z garáže, kde je 10°C, jet pár minut v tomhle chladném počasí a je to... když potom otevřu "dvířka" na výměnu žárovky, tak je za chvíli suché... jako první věc, než se pustím do větších akcí, zkusím silikonový olej na těsnění, případné nové těsnění, přijde mi už trochu unavené, pak tu průchodku, sice odstraňuji následek, ale sundavat nárazník se mi hned nechce

ta průchodka je něco takového, předpokládám https://www.rittal.com/cz-cs/product/li ... D=PRO13008
edit: tak teď už to nabralo grády, vypadá to jako na tom prvním snímku od Pavla 528 a začala mi blikat kontrolka adaptivních světel, takže jednotka v ha.... větrám to v garáži...
bude to asi tak, že ve světle ochlazováním vzniká podtlak a do světla je nasáván netěsnostmi/prasklinkami vlhký vzduch zvenku a vlhkost tam kondenzuje, ten ventil - průchodka vyrovnává tlaky, takže by žádný podtlak neměl vzniknout a když už se tam objeví vlhkost, tak se dostane přes membránu ven... no uvidíme

není to žádná tragédie, světlo se jen lehce zamlží, ale stačí vyjet z garáže, kde je 10°C, jet pár minut v tomhle chladném počasí a je to... když potom otevřu "dvířka" na výměnu žárovky, tak je za chvíli suché... jako první věc, než se pustím do větších akcí, zkusím silikonový olej na těsnění, případné nové těsnění, přijde mi už trochu unavené, pak tu průchodku, sice odstraňuji následek, ale sundavat nárazník se mi hned nechce
v troubě jsi jen vysoušel, nebo i nějak zapékal? zalepení předních plexi máš na mysli přesně co, prosím? díky mocPavel 528 píše:Operace jiz probehlajako tragedie,ze se musi sundavat naraznik....
Markery nemam,klasika origo zarovka,denni sviceni mam nakodovane.
Probehlo vysuseni v troube,kompletni zalepeni prednich plexi a pak jsem namontoval goretexovou zaslepku(propousti vlhko jednoim smerem) na viko pro dalkove svetlo..vysledek OK
Dle me proste krehnou ty plexi a mikrotrhlinkama se tam dostane vlhkost.

ta průchodka je něco takového, předpokládám https://www.rittal.com/cz-cs/product/li ... D=PRO13008
edit: tak teď už to nabralo grády, vypadá to jako na tom prvním snímku od Pavla 528 a začala mi blikat kontrolka adaptivních světel, takže jednotka v ha.... větrám to v garáži...
bude to asi tak, že ve světle ochlazováním vzniká podtlak a do světla je nasáván netěsnostmi/prasklinkami vlhký vzduch zvenku a vlhkost tam kondenzuje, ten ventil - průchodka vyrovnává tlaky, takže by žádný podtlak neměl vzniknout a když už se tam objeví vlhkost, tak se dostane přes membránu ven... no uvidíme

645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
- Pavel 528
- Registrovaný
- Příspěvky: 1263
- Registrován: stř 09.07.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Re:
zddan01 píše:a je to tady, už mě to potkalo, voda ve světle (zatím jen jednom) a samozřejmě voda na mlýn ohledně nedokonalosti E60-64
není to žádná tragédie, světlo se jen lehce zamlží, ale stačí vyjet z garáže, kde je 10°C, jet pár minut v tomhle chladném počasí a je to... když potom otevřu "dvířka" na výměnu žárovky, tak je za chvíli suché... jako první věc, než se pustím do větších akcí, zkusím silikonový olej na těsnění, případné nové těsnění, přijde mi už trochu unavené, pak tu průchodku, sice odstraňuji následek, ale sundavat nárazník se mi hned nechce
v troubě jsi jen vysoušel, nebo i nějak zapékal? zalepení předních plexi máš na mysli přesně co, prosím? díky mocPavel 528 píše:Operace jiz probehlajako tragedie,ze se musi sundavat naraznik....
Markery nemam,klasika origo zarovka,denni sviceni mam nakodovane.
Probehlo vysuseni v troube,kompletni zalepeni prednich plexi a pak jsem namontoval goretexovou zaslepku(propousti vlhko jednoim smerem) na viko pro dalkove svetlo..vysledek OK
Dle me proste krehnou ty plexi a mikrotrhlinkama se tam dostane vlhkost.
ta průchodka je něco takového, předpokládám https://www.rittal.com/cz-cs/product/li ... D=PRO13008
edit: tak teď už to nabralo grády, vypadá to jako na tom prvním snímku od Pavla 528 a začala mi blikat kontrolka adaptivních světel, takže jednotka v ha.... větrám to v garáži...
bude to asi tak, že ve světle ochlazováním vzniká podtlak a do světla je nasáván netěsnostmi/prasklinkami vlhký vzduch zvenku a vlhkost tam kondenzuje, ten ventil - průchodka vyrovnává tlaky, takže by žádný podtlak neměl vzniknout a když už se tam objeví vlhkost, tak se dostane přes membránu ven... no uvidíme
V troube jsem jen vysousel....
Svetla jsem jeste v miste plexiskla a cerneho tela olepil lepidlem co je na lepeni celnich skel..
Ta zatka ,co jsi poslal je ono a urcite to pomuze...