Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
stvitelny podvozek bmw e39 523i .nebo jen sportovní pružiny
Ahoj,
určitě neuvažuj o štelováku ani o pružinách. Štelovák je podvozek, kter´je určen v prvé řadě na krásu a až v druhé na jídzní vlastnosti. A to napříč všea značkama. Sportovní pružiny jsou také na úkor jízdních vlastností, protože upravují dráhu sériového tlumiče, který není tak ostře nastavený, aby to zvládl vytlumit.
Uvažuj spíš o pevnym kompletu, kde jsou pružiny a tlumiče vyrobený na sebe. Už ty levnější komplety dopřávaj zlepšení jídzních vlastností oproti sérii. Z těch levnějších se vyplatí třeba TA Technix: http://tatechnix.cz/42868-sportovni-podvozek-bmw-rada-5-touring-e39-35-35-ta-technix-4250570631104.html. Nebo pak třeba z těch dražších H&R...
určitě neuvažuj o štelováku ani o pružinách. Štelovák je podvozek, kter´je určen v prvé řadě na krásu a až v druhé na jídzní vlastnosti. A to napříč všea značkama. Sportovní pružiny jsou také na úkor jízdních vlastností, protože upravují dráhu sériového tlumiče, který není tak ostře nastavený, aby to zvládl vytlumit.
Uvažuj spíš o pevnym kompletu, kde jsou pružiny a tlumiče vyrobený na sebe. Už ty levnější komplety dopřávaj zlepšení jídzních vlastností oproti sérii. Z těch levnějších se vyplatí třeba TA Technix: http://tatechnix.cz/42868-sportovni-podvozek-bmw-rada-5-touring-e39-35-35-ta-technix-4250570631104.html. Nebo pak třeba z těch dražších H&R...
Nechci si hrát na chytráka, ale kompletní podvozek, ať štelovák nebo pevnej, za 5500,- na 1,5 tunový auto nebude zrovna ideální volba. Já mám stejné auto a stejný plán. Přijde mi ale lepší seriový podvozek ( nový nebo alespoň v dobrém stavu) + sportovní pružiny. Mělo by ti to snížit auto tak o ty 3 cm, ale komfortu ti to neubere tak jako jakýkoliv komplet sportovní podvozek.
EDIT: Hlavně když budeš kupovat jen pružiny, tak ani těma levnýma bys to nemusel pokazit.
....pokud se pletu tak mě opravte
EDIT: Hlavně když budeš kupovat jen pružiny, tak ani těma levnýma bys to nemusel pokazit.
....pokud se pletu tak mě opravte

Shifty píše:Nechci si hrát na chytráka, ale kompletní podvozek, ať štelovák nebo pevnej, za 5500,- na 1,5 tunový auto nebude zrovna ideální volba. Já mám stejné auto a stejný plán. Přijde mi ale lepší seriový podvozek ( nový nebo alespoň v dobrém stavu) + sportovní pružiny. Mělo by ti to snížit auto tak o ty 3 cm, ale komfortu ti to neubere tak jako jakýkoliv komplet sportovní podvozek.
EDIT: Hlavně když budeš kupovat jen pružiny, tak ani těma levnýma bys to nemusel pokazit.
....pokud se pletu tak mě opravte
Pleteš. Ty sportovní pružiny jsou takový český specifikum. Lidi kupují nesmyslně drahý sportovní pružiny, který stejně ač jsou fakt drahý, tak zhoršej jízdní vlastnosti. V ceně těch pružin koupit celý pevný komplet a udělá to víc než předražené pružiny a nehodící se sériové tlumiče. Ještě horší variantou je český bastění. Pod tím bastěním je koupě jedněch tlumičů ( sportovních ) a jiných pružin ( sportovních ). Vznikne z toho superdrahý komplet, který je netestovaný a má všelijaké jízdní vlastnosti.