Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
M30B35 odlehčený setrvačník-otazky okolo
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Foldas píše:je lepši vyvažit cely komplet ale stači jenom samotny setrvačník. Nech si stahnout i řemenici na klice ta važi taky dost
čoveče, dovlím si ti oponovat. Taky jsem nad tím přemýšlel, že bych tu kurvu těžkou ve předu stáhnul. Žádnej člověk, kterej tomu rozumí mi to nechce prozradit proč, ale nikdy jsem to neviděl stočený nebo lehčený


Jednohmotu jinak bud ze starších M30 nebo M5

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Já dělám setrváky takhle:
Jinak ta řemenice ve předu by se měla odlehčovat také pokud se odlehčí o hodně setrvačník. Dělá se to tak že pokud se kompletní spojka odlehčí třeba o 25% tak se má řemenice na předku ubrat taky o 25%.
Jinak ta řemenice ve předu by se měla odlehčovat také pokud se odlehčí o hodně setrvačník. Dělá se to tak že pokud se kompletní spojka odlehčí třeba o 25% tak se má řemenice na předku ubrat taky o 25%.
- Přílohy
-
- DSC_0051.jpg (20.37 KiB) Zobrazeno 6916 x
-
- DSC_0050.jpg (23.45 KiB) Zobrazeno 6918 x
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4
- Registrován: stř 18.02.2015 01:00
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
oldaf píše:Jinak ta řemenice ve předu by se měla odlehčovat také pokud se odlehčí o hodně setrvačník. Dělá se to tak že pokud se kompletní spojka odlehčí třeba o 25% tak se má řemenice na předku ubrat taky o 25%.
Není pravda, slouží tam jako tlumič harmonických kmitů. Když to budeš kuchat tak zjistiš že uvnitř je guma, takže moc toho stejně nevymyslíš. Pokud to nebude dělat to co to má, tak zbytečně namáháš hlavní ložiska nežádoucíma vibracema a de facto děláš neefektivní proces. Řešil jsem to s pánem, kterej vyždímal z S38 skoro 500ps atmosferou a při spojce se setrvákem, která vážila sotva pár KG, tohle zůstalo jako jediný na motoru asi v serii


E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Celokovové by se to asi nejmenovalo tlumič kmitů
bmwfans.info/parts-catalog/E34-Sedan/Europe/535i-M30/1988/browse/engine/belt_drive_vibration_damper/

bmwfans.info/parts-catalog/E34-Sedan/Europe/535i-M30/1988/browse/engine/belt_drive_vibration_damper/
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 34
- Registrován: úte 02.01.2007 01:00