Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Nepravidelný volnoběh M5 e34 3.8
Ahoj,
nevíte někdo, zda se dá zjistit, jaká cívka je špatná? Ukáže to diagnostika? dá se to nějak proměřit?
Jedna cívka je už měněná (značka BREMI), zbytek originál BMW.
Mám problém s tím, že jde motor na volnoběh nepravidelně a celé auto se třese jak muscle car. Je vyloženě slyšet, jak občas jeden válec nezapálí. Auto cuká i když ho pustupně vytáčim. Je to slyšet i z výfuku, že to občas nezapálí.
Vím, že to může způsobovat tisíce věcí, ale co jsem pročetl zahraniční fora, tak mi přijde, že je to od cívky. Svíčky mám nové, nedávno jsem měnil i nějaké hadice od podtlaků, takže to by mělo být taky v pořádku.
Díky za informace
nevíte někdo, zda se dá zjistit, jaká cívka je špatná? Ukáže to diagnostika? dá se to nějak proměřit?
Jedna cívka je už měněná (značka BREMI), zbytek originál BMW.
Mám problém s tím, že jde motor na volnoběh nepravidelně a celé auto se třese jak muscle car. Je vyloženě slyšet, jak občas jeden válec nezapálí. Auto cuká i když ho pustupně vytáčim. Je to slyšet i z výfuku, že to občas nezapálí.
Vím, že to může způsobovat tisíce věcí, ale co jsem pročetl zahraniční fora, tak mi přijde, že je to od cívky. Svíčky mám nové, nedávno jsem měnil i nějaké hadice od podtlaků, takže to by mělo být taky v pořádku.
Díky za informace
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 44
- Registrován: pon 16.07.2012 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Ukostření motoru je dobré? Kabely neprobijí? (mělo by jit vidět potmě).
To čidlo na teplotu vody určitě zkus... to dělá velký binec, když neni v pořádku... Tlaky na valcích jsi měřil? Svíčky dotažené máš?
EDIT: kabely asi probijet nebudou, když maš 3.8 s civkama na koncovkách.. tak to nic, beru zpět
EDIT2: všechny podtlakové hadice jsou v pořádku?
To čidlo na teplotu vody určitě zkus... to dělá velký binec, když neni v pořádku... Tlaky na valcích jsi měřil? Svíčky dotažené máš?
EDIT: kabely asi probijet nebudou, když maš 3.8 s civkama na koncovkách.. tak to nic, beru zpět
EDIT2: všechny podtlakové hadice jsou v pořádku?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Fatal Design píše:Martin85 píše:Dík za radu, zkusím to. Už jsem našel na youtube video kde to takhle dělají na M3, tak to tak zkusím.
Link ?
https://www.youtube.com/watch?v=z37jl4HXQjg
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem to dnes změřil a při studeným motoru to má 350ohmů a při teplým 730ohmů. Jsou to správné hodnoty?
Kontakty jsem očistil a prostříkl.
Zkoušel jsem, jestli motor zareaguje na otevření víčka na dolévání oleje a nic se nestalo. Je to normální? Neměl by motor nějak reagovat? Když jsem měl e39 535i, tak se při otevření víčka začal trochu dusit a pak se srovnal.
Kontakty jsem očistil a prostříkl.
Zkoušel jsem, jestli motor zareaguje na otevření víčka na dolévání oleje a nic se nestalo. Je to normální? Neměl by motor nějak reagovat? Když jsem měl e39 535i, tak se při otevření víčka začal trochu dusit a pak se srovnal.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Nemám tu TIS abych na to kouknul, ale to je nějak málo ... na E36 M3 má podle TIS nová svíce 1000 ohm (a více) a normální hodnota 800 ohm. Nedávno jsem to měřil a mám všechny kolem 900 ohm.
Nevím jak moc to bude stejné, ale 350 mi přijde ukrutně málo ...
Doma na to kouknu, kolik mají být u E34 M5 ...
Nevím jak moc to bude stejné, ale 350 mi přijde ukrutně málo ...
Doma na to kouknu, kolik mají být u E34 M5 ...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele: