To je divné.. to co popisuješ mi přesně dělalo a bylo to tím čidlem.. taky jsem mival 750.. někdy dokonce, když jsem vyřadil tak mi spadly otačky na 400.. a někdy mi to i zdechno za jizdy...
Volnoběh má byt 970 +- 40 rpm.. takže ano, 750 je málo.
Hádám, že olej ve vodě nemáš a na měrce oleje nemáš emulzi.. At mužeme vyloučit prasklé těsnění pod hlavou. Chtělo by to změřit tlaky.
škoda, že nevim jak se oveřuje funkčnostě těch 2 podtlakových elektromagnetických ventilů, co jsou pod sáním.
To přisávání jde taky nějak ověřit... že se rozpráší nějaka kapalina do vzuchu a jestli to přisává, tak uvidíš kudma, ale to jsem nikdy nedělal ani nevim jaka kapalina se na to hodí, to by musel poradit někdo jiný.
A asi sundat vrtuli kvuli toho, protože bys toho moc neviděl
Osobně na tvém místě po výměně čidla zkontroloval ten olej a vodu, mrknul bych se na drát a konektor od čidla, jestli se třeba někde nenarušil. Změřil tlaky a zajimal bych se o to, zda to nemuže zpusobovat špatný snímač na klice.. A ty máš 3.8 takže máš ještě čidlo na vačce.. já mám 3.6 takže tuhle srandu nemám a zda muže nebo nemuže mit vliv nevím.