Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
bmw e46 m3 - prosba o radu
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 52
- Registrován: stř 03.10.2012 00:00
Já dlouho slintám na touhle, ale vůbec o ní nic nevim v jakym je stavu
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/m ... oFrom=list
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/m ... oFrom=list
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 52
- Registrován: stř 03.10.2012 00:00
Já dlouho slintám na touhle, ale vůbec o ní nic nevim v jakym je stavu
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/m ... oFrom=list
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/m ... oFrom=list
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 52
- Registrován: stř 03.10.2012 00:00
Já dlouho slintám na touhle, ale vůbec o ní nic nevim v jakym je stavu
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/m ... oFrom=list
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/m ... oFrom=list
Mrkni na sportovnivozy.cz je tam pěkná sice zelená 2001 za 430tis tuším ale věřím že bude top.Jinak bych se asi vyhnul smg a bral bych manuál .Zaměr se na diferak ,spojku,převodovku,motor.....prostě to projed ,poslechni jestli něco nevydavá pazvuky atd.Zaměr se na lak a slícování dílů....nejlépe jeď s někým kdo autům rozumí víc očí víc vidí
Ptej se majitele co všechno do auta za dobu investoval a jaký díly.Už z konverzace nekdy poznáš co je to za člověka.Osobně bych ale kupoval až od rv.2003 kdy proběhl facelift plus přepracovaný motor ,tuším že klika a ojnice jestli nemám pravdu ať mě někdo opraví.Jinak hodně štěstí s výběrem .když jsem kupoval já 2003 nechal jsem se unést motorem a nezameril jsem se tolik na ostatní věci a pak to taky tak vypadalo v servisu....
Ptej se majitele co všechno do auta za dobu investoval a jaký díly.Už z konverzace nekdy poznáš co je to za člověka.Osobně bych ale kupoval až od rv.2003 kdy proběhl facelift plus přepracovaný motor ,tuším že klika a ojnice jestli nemám pravdu ať mě někdo opraví.Jinak hodně štěstí s výběrem .když jsem kupoval já 2003 nechal jsem se unést motorem a nezameril jsem se tolik na ostatní věci a pak to taky tak vypadalo v servisu....

Spis nez mechanika bych vzal cloveka co to auto ma a umi s nim jezdit(coz 80% majitelu neumi). Ke zkontrolovani bych pridal zvuk zahrateho motoru pri pomalem pridavani na neutral az k 3000t ot. Nemel by chrastit moc vyrazne ale chrastit bude(vanosy, napinak retezu) posloucha se primo v motoraku. Vule poloos, jedna ma vetsinou vuli vetsi, zase nemelo by to byt az moc. Pak by sis ji mel poslat nekde bokem jestli nemlati diff. Dale stahovacky, aby okna nemeli vuli a dobre dojizdeli a pri otevreni sjizdeli, prevodovka je orisek, za studena tam nejde dvojka ale to je normal, za tepla bys pri normalni jizde nemel citit zub na 2-3-4. Dvouhmota urcite uz bude klepat ale zase aby to bylo v norme. Kouknout do motoru vickem jestli je pekne zlatej, konici atd by nemeli byt cerne jak wix. Plus emulze na vicku. Koukni jak jsou na tom kotouce, poradnej kotouc neni levnej. Jestli to bude mit servisni historii zkontrolovat stelovani ventylovych vuli, plus pokud to bude treba 2001 tak svolavacku. Todle urcite bych kontroloval ja krom optyckych a beznych veci jako je koroze, sb, spary, vule atd. Pokud mozno jdi do roku 2003 a vys. Ouraneho auta bych se nebal pokud to bude jakstaks zdokumentovane a precizne opravene. Mnohdy je auto po tukanci v lepsim stavu jak kdejaka lestenka.