Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

M3 e46 - nízký výkon

Zde povídání pouze o ///M powerech :-)
Odpovědět
Zpráva
Autor
Frankie22
Registrovaný
Příspěvky: 1
Registrován: stř 05.06.2013 00:00

#1 Příspěvek od Frankie22 »

Přeji hezký den. Splnil jsem si sen a koupil BMW M3 e46 kabrio. Hledal jsem ten nejlepší kousek - první majitel, najeto do 30 000 km. Našel jsem, nechal prohlédnout automechanikem a šup s ním do servisu - jak auto stálo, tak zarezly brzdy, nebyl měněný olej a umřela baterka.
Aute je subjektivně jako nové - dokonce na podvozku je stále ještě impregnace voskem z fabriky 8O nicméně...netáhne... Motor má pravidelný chod, žádné cukání, nic, prostě se mu nechce do otáček.. V BMW mi doporučili výměnu vzduchového filtru a prý je možné, že jak auto nejezdilo, tak "zlenivělo". Je něco takového možné?? Popřípadě, co s tím ?

Děkuji
Přílohy
IMGff.jpg
IMGff.jpg (185.29 KiB) Zobrazeno 3641 x
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Pokud máš nějaké pochybnosti o výkonu, nejjednodušší je ho změřit a pak porovnat křivku výkonu/krouťáku a pak je to jasný :)

Začni kompletní originální diagnostikou, chce to vědět aktivní hodnoty, jestli není problém se směsí např atd.

;)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
KOMA
Registrovaný
Příspěvky: 139
Registrován: čtv 28.08.2008 00:00
Bydliště: BRNO

#3 Příspěvek od KOMA »

O zlenivění pochybuji, rozhodně, jestli to dlouho stálo, tak než bych začal jezdit, udělal bych všechny náplně, filtry, svíčky, prostě vše co půjde, pak bych pátral dál. Určitě bych se nesnažil to rozjezdit, mohlo by to skončit špatně.
BrutalniMonstrumWole
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: čtv 10.01.2008 01:00

#4 Příspěvek od BrutalniMonstrumWole »

Zkus natankovat Shell v power.
Mám E39 M5 na lpg, pokud jezdím na plyn dlouhodobě a pak přepnu na benzín, tak netáhne a dokonce někdy i škube.. důvod? Nekvalitní benzín co se dnes prodává zanese vstřiky a jedině kvalitní vysokooktanový benzín je rozchodí.
Pokud to po 100km furt nepůjde, tak diagnostika a pokud ani ta nic nezjistí, tak vstřiky na ultrazvuk.
Můj názor, když říkáš, že dlouho nejezdilo. :wink:
Uživatelský avatar
ice.blade
Registrovaný
Příspěvky: 279
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00
Bydliště: profiracing.sk BMW Diagnostika - predaj viac info na - www.diag.sk

#5 Příspěvek od ice.blade »

uz si to poriesil? boli to podtlaky?
VRsix
Registrovaný
Příspěvky: 505
Registrován: pát 01.07.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od VRsix »

Neeeeee, m5 lpg :)))
BrutalniMonstrumWole
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: čtv 10.01.2008 01:00

#7 Příspěvek od BrutalniMonstrumWole »

VRsix píše:Neeeeee, m5 lpg :)))


???
Uživatelský avatar
ice.blade
Registrovaný
Příspěvky: 279
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00
Bydliště: profiracing.sk BMW Diagnostika - predaj viac info na - www.diag.sk

#8 Příspěvek od ice.blade »

ja mam M3 v plyne a co? 8)
rxxxr
Registrovaný
Příspěvky: 174
Registrován: ned 12.02.2006 01:00

#9 Příspěvek od rxxxr »

M3 v plynu? M5 v plynu? kde to jsme????
KOMA
Registrovaný
Příspěvky: 139
Registrován: čtv 28.08.2008 00:00
Bydliště: BRNO

#10 Příspěvek od KOMA »

Jestli jsem to pochopil, tak VRsix to myslel tak, že pomohla rada brutálníhomonstra s M5 v lpg, kdy doporučil kvalitní benzín a bylo asi po problému ? Jinak M5 nebo M3 na plyn proč né, určitě je jasný, že takový auto už nebude sběratelský špek do budoucna, ale na normální ježdění to musí být dobrá úleva pro prkenicu :)
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#11 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

ta myslenka mi prisla funny do te doby nez mam M54B30 v plynu a max spokojenost, umim si predstavit treba e36/46 M3 jako daily car, kdy plyn pujde treba do 4tis (90% veskerych manevru) a pak to v ramci prevence/eliminace problemu pojede na benal...
“Ability is what you're capable of doing.”
Uživatelský avatar
ice.blade
Registrovaný
Příspěvky: 279
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00
Bydliště: profiracing.sk BMW Diagnostika - predaj viac info na - www.diag.sk

#12 Příspěvek od ice.blade »

clovek usetri na plyne 3tis euro za rok v pohode a to jazdim na Mku len vikendy... Mko malo nahradit 318i a svoj ucel splnilo ;) btw prepinanie do 5tis... dal by som to mozno aj na 6 ale otazka vkusu bo na 4tis si prakticky hned to by sa uprepinalo k smrti
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#13 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

to prepinani na 4tis je z duvodu max momentu/tepelneho zatizeni motoru, ne jen proto ze me to napadlo/prislo fajn :-)
“Ability is what you're capable of doing.”
Uživatelský avatar
ice.blade
Registrovaný
Příspěvky: 279
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00
Bydliště: profiracing.sk BMW Diagnostika - predaj viac info na - www.diag.sk

#14 Příspěvek od ice.blade »

M3 ma max krutiaci moment pri 4900rpm a dnes su splynovace vykonne ze je to jedno ci ti potiahne plynom alebo benzinom dokonca vela krat na plyne ide motor ovela kultivovanejsie nez na benzine (najskor koli rozdielom v kvalite 98+ / 100 oktan paliv)... dovody preco by som nechaval prepinat na benzin su nech nestoji palivo v raile nech sa semtam preplachne + plyn nestiha pri maximalnych otackach Mka horiet... okrem toho ked idem po dialnici idem bezne 3500-4500 rpm
Meda
Registrovaný
Příspěvky: 1040
Registrován: čtv 18.11.2004 01:00

#15 Příspěvek od Meda »

Je fakt, ze na M5 taky citim, ze na plyn jede hur, respektive kdyz by to ridil nekdo neznaly, ani by to nepoznal, ale rozdil tam je, takze ja treba na plyn jezdim porad, na benzin prepinam kdyz potkam neco s 300ps+, nebo alespon jednou tydne auto poradne protahnout na benzin kvuli vstrikum, jezdeni na benzin za studena nez se to prepne na plyn na jejich nezaneseni nestaci, vyzkouseno na 3 motorech :)
Odpovědět