Nevim kolikrat to blika...zalezi jak dlouho pockas, kdyz nastartujes hned, tak blika I po nastartovani, kdyz pockas 5-10s a pak nastartujes, tak neblika
Ty máš M3 3,2?Pokud je to info přímo z tvýho auta tak moc děkuji a v podstatě jsem klidný protože to je to blikání které jsem řešil.Mám za to že tahle kontrolka třeba na M3 3,0 není protože nemá senzor.Měl jsem právě strach že to blikání signalizuje málo oleje tak sem si myslel že je v háji to čidlo protože kontrolka na tlak by měla být ta horní.
Ještě jednou všem díky a posledním dvěma prispívajícím obzvlášť.
P.S.:O víkendu budu měřit ten tlak oleje tak dám ještě vědět.
Mě to bliká po nastartování kdykoliv - kdekoliv ... diag mi píše že mám v háji hladinové čidlo oleje, ale už tam mám třetí tak to není ani možné. Drát do DME mám propískaný, ten je OK, ale ono to snad měří odpor a nevím jaké hodnoty by tam měly být takže jestli je ten drát někde po cestě "načlý" tak to potom asi posílá nesmysly ... proto olej kontroluji více než často očičkovou metodou jako za starých časů
Jojo z meho auta, kdyz jsem mel prvni 3.2, taky jsem se toho lekl- ale je to jen kontrola. Jak pise fatal, hladinu kontroluju rucne, je to nejjistejsi.
Taky mám stejný problém s blikající kontrolkou hladiny oleje. Čidlo jsem měnil, ale nepomohlo to. Je pravda že čidlo nebylo nový, ale na jiným motoru funkční. nový se mi za 5500kč kupovat zatím nechce, když nemám jistotu že to pomůže. proto to řeším jako většina lidí, vytáhnu si měrku a zkouknu to raději osobně.
Uz ked sa tu riesi tlak oleja tak jeden moj problem.
Stale ked nastartujem auto teple tak hned po starte mi zavrci vanos ako keby siel na prazdno po chvilli asi 1-2 sec to stichne. Ako keby nedrzal tlak oleja vanos. Je tam nejaky akumulator tlaku vanosu. Mohlo by to byt v tom? Nechce sa mi za to dat 200e a zistit ze to nebolo ono. Vanos mam pretesneny.
Jedna sa o 3.0
V akumulátoru tlaku Vanosu to nebude Davide. To je taková ta "nádobka" vlevo na bloku, ale ta ta ten tlak ztratí po vypnutí klíče (jde slyšet takové syčení) takže žádné auto nemá při startu tlak na Vanosu ...
Kdysi tohle co ty už někdo řešil, ale boha si nemůžu vzpomenout kdy a kde jsem to četl ... třeba si ta moje stará hlava dá časem říct
Presne to som si myslel ze ten akumulator tlaku po vypnuti tlak strati. Nikde som sa nic nedocital o tomto probleme. Este ma napadol samotny vanos. Pastorok moze mat velku volu.
Na tom videu je ten motor dost hlučnej,ale je to fakt jak ventilová vůle. Pamatuju si, že tak před 6ti lety jsem stál u Lionova auta a on mi ho startoval , tak mu ten vanos při startu vždycky zachrčel a on to posléze nějak řešil.
Myslím, že se tam udělá vůle mezi těmi zuby na tom válečku ve vanosu.
Bmw M3 e36 3.0i Greenhell
Bmw E28 535i
Mercedes-Benz ML 55 AMG
Audi S8 6q