M5board.com mas prostudovany? E60 jsem nemel, jel jsem v ni a znal asi 5 lidi co ji meli jeste jako relativne novy auto (4-6 let stari) a temer vsichni stihli jeste na zaruku, cca 70t km, vymenit motor, prevodovku i diferak. Ti co jezdili hodne to uz napodruhe delali sami.
Z moji kratke projizdky pred par lety se nedivim, ze odchazeji prevodovky a diferaky, clovek, ktery neumi radit s SMG (jako treba ja + tri ctvrtiny majitelu E60 z kolonky zlate mladeze) to tema ranama pri razeni oddela jako prd a ze stejneho duvodu chodi asi do kopru i motory, protoze je prece hrozne cool do toho skocit a nandat tomu do mrtva, prece je to M5 a ta to musi vydrzet.. Parkrat jsem videl ojnice z M6 venku atd. prave z duvodu machrovinek, holt se tyhle auta prodavaly v jiny dobe a jiny cilovy kategorii nez E46, nebo E39.
S salama mas pravdu, u E39 se rika, ze by se meli delat preventivne po 100t km, u E60 by se, podle me, meli delat urcite casteji, preci jen 8500rpm je proste hodne..
Nechci delat chytryho, kdyz jsem ji nemel, ale hodne jsem si o ni zjistoval i pres tohle vsechno, protoze jsem ji jeden cas chtel a....preslo me to
