Ahoj,
tohle se mi ještě nestalo. Dělal jsem nějaké opravy na motoru a po jeho opětovném složení mi nejde čerpadlo benzínu. Zkusil jsem přemostit relé čerpadla(tedy propojit konektor 30 s konektorem 87) a čerpadlo běží. Z tohoto přemostění tedy usuzuji, že z konektoru 87 by měl vycházet + pól do pojistkové skříně. Když vrátím relé zpět tak mám na konektoru 87 - pól a i na pojistce pro benzinové čerpadlo naměřím - pól. Mám v autě neorigo imobilizér ale ten se tváří, že funguje správně.
Může toto mít nějakou spojitost se senzorem na klice.
Nebo nenapadá někoho proč mi tam jde mínus místo plus?
Díky
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
M5 e34 problém s relé benzinové pumpy
Já jsem ho akorát přetěsňoval. Jediné, co jsem sundaval je čidlo otáček a ta vyvažovací kladka (to podle čeho snímač počítá otáčky). Kontroloval jsem nastavení rozvodů (tedy i zapalování) a to je OK.
Ještě jsem vyndaval řídící jednotku ale tu jsem zase zpátky zapojil.
Mám fakt podezření, že to bude tím imobilizérem.
Ještě jsem vyndaval řídící jednotku ale tu jsem zase zpátky zapojil.
Mám fakt podezření, že to bude tím imobilizérem.