Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

m3 e93 motor K.O. - oprava, upgrade??

Zde povídání pouze o ///M powerech :-)
Odpovědět
Zpráva
Autor
ka_p
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: ned 15.06.2008 00:00

#1 Příspěvek od ka_p »

Dva dny zpět se s M3 e93 trochu lítalo a natvrdo se zahryzl motor.. Auto 2012 a najeto asi 54.000km. Každej si představí nějakej masakr, ale bohužel se vyjelo jen Ecce hommo ve šternberku a tam navrchu nějaká pěkná otočka, ale auto najednou chcíplo, nastartovalo se a chcíplo znovu a konec.. smrad a cvakání elektroniky.. :-(
V bmw řekli, že je natvrdo hryzlej motor.

Nemám s tím moc zkušeností a prosím o radu:

1. repas motoru s použitím seriových dílů
2. pokud už se má dělat motor napadlo mě použít díly, kterými by byl motor odolnější (nějaké kováné díly) a pokud by to cenově nebylo úplně mimo, hodil by se i nějaký výkon navíc

Chci ale, aby auto dlouhodobě jezdilo a nemuselo se pořád ladit, tak prosím o nějakou radu, na koho se obrátit v případě 1 nebo 2.. :-)

díky
Patrick33
Registrovaný
Příspěvky: 29
Registrován: sob 15.12.2012 01:00

#2 Příspěvek od Patrick33 »

Sorry za ot ...ale ctyri roky stary,tyhle km a motor ko ...to je mazec.
Mam M3 e46 a chtel jsem jit do M3 e92 nic mene necham si tu starsi holku a budu dal spokojene žít ;-)
de-nitro
Registrovaný
Příspěvky: 245
Registrován: čtv 29.01.2015 01:00

#3 Příspěvek od de-nitro »

oem vnitrek bude stat vic jak kovanej nejspis.
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Bohužel tě nepotkalo nic neobvyklého, čím všeobecně trpí všechny M-motory :-/
Při těchto kilometrech se to stávalo i u E46 e36 a bla bla bla ...

Každopádně prostor pro úpravy tam samozřejmě jsou, pokud jsi odhodlán do motoru zainvestovat statisíce, můžeš to předělat na 4,6 třeba, adekvátně uzpůsobit plnění k danému objemu a tak :)
Ve finále budeš ale asi rád, že se ti to podaří ze seriových dílů dát do kupy :-/ Ale těžko vařit, takhle z vody - dokud to nerozděláš, nevíš co vše bude potřeba.
A pokud ti to auto zůstane dalších 50tis km - tak při tvrdším zacházení se doporučuje co 40tis km dělat kontrolu ojničních ložisek :)


každopádně přeji pevné nervy a dostatek prostředků k opravě :? :D
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
ka_p
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: ned 15.06.2008 00:00

#5 Příspěvek od ka_p »

Díky za podněty.. V bmw jsou zatím u hlavy a ta je OK, tak čekáme co naspodku bude, jestli nějaký píst nebo vyletěla ojnice. Nic méně se prý budou snažit pomoct a vyjednat s německem vzhledem k tomu, že je auto starý 3,5 roku a má najeto celkem málo nějakou co nejlevnější variantu, tak jsem teda zvědavej.. Bylo kupovaný u prodejce BMW v mnichově, tak i tam bysme se případně zkusili ozvat.. Jsou tady u nás v bmw hodně pomalí, ale každopádně pro zajímaviost novej motor přes ně 450.000 Kč.. :-)
Tak dám pak zprávu..
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#6 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Jestli to je to kupovaný od nova tak je v záruce, ne? Nebo z PremiumSelection tuším 2roky?

Každopádně tyhle V8 jsou poddimenzovaný na šálkách. Životnost prý tak 70-120tkm. U jistýho spec.servisu na Brněnsku jsou na generálce jedna za druhou. Snad to v tomhle případě nebude nic pekelnýho.
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

#7 Příspěvek od Misanek »

Ty vole, tak to je fakt tragédie dnes s těma krámama... :evil: životnost motoru 120 t km je už do nebe volající
Uživatelský avatar
LiborM
Registrovaný
Příspěvky: 1350
Registrován: stř 27.01.2010 01:00
Bydliště: Brno-venkov
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od LiborM »

Tohle je u Mpowerů úplně stejné, všechny lehnou na klikovce, všechny....
Bmw M3 e36 3.0i Greenhell
Bmw E28 535i
Mercedes-Benz ML 55 AMG
Audi S8 6q
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Ono se to děje už asi 30 let stejně ... :D jen dneska jich jezdí daleko více :D
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

#10 Příspěvek od TANN3R »

Misanek píše:Ty vole, tak to je fakt tragédie dnes s těma krámama... :evil: životnost motoru 120 t km je už do nebe volající


Kdyby tyhle motory vydržely 120tis, nikdo by si nemohl stěžovat (na ten výkon si myslím víc než ok), tady se ovšem řeší motor s 54tis km.
uwefiltr
Registrovaný
Příspěvky: 56
Registrován: pát 31.07.2015 00:00

#11 Příspěvek od uwefiltr »

nooo tak konecne jste se rozkecali bejci!!!!!!!!!!
M3.2l jsem jiz mel, pravda jen chvilku. Servis za spotrebak za 30k a dal nevim. Jste tady prosim nekdo ochotny na predkupni prohlidku? Olomoucko. Jarax ok. Ale verim ze do eM zainteresovany je tady nekdo vic . Diky. Jan
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Stav ojničních ložisek ti asi nikdo moc z venku neřekne ... :? :lol: ten zbytek není ničím vyjimečný jak obyčejný vanosový motor...
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
bawore30
Registrovaný
Příspěvky: 296
Registrován: sob 26.04.2008 00:00

#13 Příspěvek od bawore30 »

Tahle pokud se nepletu lehla na vačkách :wink: Pokud se pletu tak at mě majitel opraví
Odpovědět