Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Koupe E46 M3
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 493
- Registrován: pon 28.05.2007 00:00
- Bydliště: Ostrava
Caute klubaci,
chci si koupit svuj prvni M power po ruznych E36 325i 328i E46 330d 330cd apod a nevim na co si dat u E46 M3 pozor. SMG nebo manual, osobne bych chtel manual ale moc jich neni za rozumny peniz. Dale bych chtel poprosit jestli me nekdo nenaorientuje na nejake stranky ci odkazy na lecjake informace, kuprikladu co presne znamena tlacitko SPORT a proc a kdy sviti kontrolky na otackomeru a podobne veci.
Predem diky za info a pomoc
chci si koupit svuj prvni M power po ruznych E36 325i 328i E46 330d 330cd apod a nevim na co si dat u E46 M3 pozor. SMG nebo manual, osobne bych chtel manual ale moc jich neni za rozumny peniz. Dale bych chtel poprosit jestli me nekdo nenaorientuje na nejake stranky ci odkazy na lecjake informace, kuprikladu co presne znamena tlacitko SPORT a proc a kdy sviti kontrolky na otackomeru a podobne veci.
Predem diky za info a pomoc
motokarista píše:Caute klubaci,
chci si koupit svuj prvni M power po ruznych E36 325i 328i E46 330d 330cd apod a nevim na co si dat u E46 M3 pozor. SMG nebo manual, osobne bych chtel manual ale moc jich neni za rozumny peniz. Dale bych chtel poprosit jestli me nekdo nenaorientuje na nejake stranky ci odkazy na lecjake informace, kuprikladu co presne znamena tlacitko SPORT a proc a kdy sviti kontrolky na otackomeru a podobne veci.
Predem diky za info a pomoc
Tlačítko sport priostří reakci plynového pedálu plus ztuhne řízení. Kontrolky na otáčkoměru ubývají jak se motor prohřívá. Když zhasne poslední kontrolka měl by být motor prohřátý na provozní teploty,nicméně je tam ještě ukazatel teploty oleje a ten je taktéž velmi důležitý.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 804
- Registrován: úte 18.07.2006 00:00
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Tlačítko sport, jen přiostří reakci na plyn, řízení určitě neztuhne ani nic jinýho. Osobně ho snad vůbec nepoužívám, je to pak takový ucukaný
Kontrolky - jak píše kolega. Osobně se jimi neřídím a začínám to točit až když je olej úplně ohřátej. Nevim jak u manuálu, ale u SMG když se blížíš omezovači, tak se začnou kontorolky rozsvicovat, asi aby tě upozornili, že se blížíš omezovači (vidět je to zde https://www.youtube.com/watch?v=o42aC4rTnLo )
Jinak nevim, co si představuješ pod pojmem rozumnej peníz, ale jestli 300K, tak na ty se ani dívat nejezdi.
Jinak jestli umíš anglicky tak www.m3forum.net http://forum.e46fanatics.com/ a http://www.bimmerfest.com/forums/

Kontrolky - jak píše kolega. Osobně se jimi neřídím a začínám to točit až když je olej úplně ohřátej. Nevim jak u manuálu, ale u SMG když se blížíš omezovači, tak se začnou kontorolky rozsvicovat, asi aby tě upozornili, že se blížíš omezovači (vidět je to zde https://www.youtube.com/watch?v=o42aC4rTnLo )
Jinak nevim, co si představuješ pod pojmem rozumnej peníz, ale jestli 300K, tak na ty se ani dívat nejezdi.
Jinak jestli umíš anglicky tak www.m3forum.net http://forum.e46fanatics.com/ a http://www.bimmerfest.com/forums/
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 493
- Registrován: pon 28.05.2007 00:00
- Bydliště: Ostrava
Ok diky aspon za tyto informace
koukal jsem na nejake videa a vsiml jsem si ze ty kontrolky na otackomeru se i podle zarazene rychlosti jinak chovaji, rozumny peniz si predstavuji okolo 360-380 tis, vim ze bezna cena je okolo 450 nahoru to mi nemusite psat
samozrejme ze se ridim teplotou oleje vzdy, i v e36 jsem mel pridavny ukazatel teploty oleje 



motokarista píše:Ok diky aspon za tyto informacekoukal jsem na nejake videa a vsiml jsem si ze ty kontrolky na otackomeru se i podle zarazene rychlosti jinak chovaji, rozumny peniz si predstavuji okolo 360-380 tis, vim ze bezna cena je okolo 450 nahoru to mi nemusite psat
samozrejme ze se ridim teplotou oleje vzdy, i v e36 jsem mel pridavny ukazatel teploty oleje
Bohužel si troufám tvrdit že pokud to má být auto v budoucnu s rostoucí hodnotou popř auto do kterýho nebudeš lejt tak 380tis kč je fakt málo,za to už dnes neseženeš ani e36. Raději si pošetři víc,v blízké i daleké budoucnosti se ti to vrátí.My sme se teď byli dívat na M3 E46 a ani s rozpočtem 500tis jsme zatím nic nesehnali

Anton píše:Tlačítko sport, jen přiostří reakci na plyn, řízení určitě neztuhne ani nic jinýho. Osobně ho snad vůbec nepoužívám, je to pak takový ucukaný![]()
Kontrolky - jak píše kolega. Osobně se jimi neřídím a začínám to točit až když je olej úplně ohřátej. Nevim jak u manuálu, ale u SMG když se blížíš omezovači, tak se začnou kontorolky rozsvicovat, asi aby tě upozornili, že se blížíš omezovači (vidět je to zde https://www.youtube.com/watch?v=o42aC4rTnLo )
Jinak nevim, co si představuješ pod pojmem rozumnej peníz, ale jestli 300K, tak na ty se ani dívat nejezdi.
Jinak jestli umíš anglicky tak www.m3forum.net http://forum.e46fanatics.com/ a http://www.bimmerfest.com/forums/
Aha tak promiň blbě si to pamatuji tak to bylo u m5 e39 že přituhlo i řízení při sportu.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 493
- Registrován: pon 28.05.2007 00:00
- Bydliště: Ostrava
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 493
- Registrován: pon 28.05.2007 00:00
- Bydliště: Ostrava
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 493
- Registrován: pon 28.05.2007 00:00
- Bydliště: Ostrava
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 804
- Registrován: úte 18.07.2006 00:00
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Ono těch "FL" bylo víc někdy v 2003 se i měnily asi ložiska na klice, páč těm prvním motorům prý lítaly ven ojnice
, ale byla na to svolávačka, takže dnešní kusy by to měly mít všechny vyřešený. Pak jsou tam takový prkotiny jako diodový zadní světla atd.
Co se SMG týče, tak si to musíš vyzkoušet. Já jsem s ním spokojenej, líbí se mi, jak to kope, a že při pile má člověk pořád obě ruce na volantu. Nicméně do města je to ucukaná tragédie
Dále jsem zjistil, že mi vadí když podřazuju ve vyšší otáčkách a mám nohu na brzdě, tak to dává uplně slabej meziplyn, takže se zadní kola seknou. Údajně má pomoci software z CSL.

Co se SMG týče, tak si to musíš vyzkoušet. Já jsem s ním spokojenej, líbí se mi, jak to kope, a že při pile má člověk pořád obě ruce na volantu. Nicméně do města je to ucukaná tragédie

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 493
- Registrován: pon 28.05.2007 00:00
- Bydliště: Ostrava
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 493
- Registrován: pon 28.05.2007 00:00
- Bydliště: Ostrava
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 493
- Registrován: pon 28.05.2007 00:00
- Bydliště: Ostrava
ta zadna naprava byva casto tak vytrhnuta ze staci dvihnut koberec v kufri a je vsetko jasno. Material na to nie je az tak drahy ako praca. Treba odstrojit uplne cely zadok od prednych sedaciek dozadu az na holy plech. (dole napravy s difom, brzdy, tlmice, zadna sedacka, plasty z kufra, izolacie, vyfuk...)
kamarata to vyslo na 2tis Eur aj so spevnenim.
kamarata to vyslo na 2tis Eur aj so spevnenim.