Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
servis pro M5 e39
Ahoj, už jsem vážně zoufalej tak se obracím na vás. Vlastním m5 e39 a hledám kvalitní servis nejlépe vysočina, jihomoravský kraj kde těmto vozům rozumí a jsou schopni provést kompletní údržbu. Nyní mám automobil v nejmenovaném servisu kde si za půl roku nebyly schopni s opravou poradit, slýchám samé výmluvy a už mi došla trpělivost. Jedná se zejména o výměnu rozvodů + nějaké další dodělávky. Co nevidět začíná sezóna tak bych to měl rád v kupě a né, aby to stálo dalších X měsíců na zvedáku. Předem moc děkuji za návrhy.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
wehhi píše:Děkuji za odpověď. Prošel jsem si snad všechny vlákna na toto téma a ještě mě zaujala firma kp-design i přesto mám raději zkusit f. odetun ?
Mpower bych svěřil primárně někomu, kdo se na tyhle motory specializuje ... je potřeba být přeci jenom dost precizní a zkušenosti jsou potřeba. pokud nechceš jen měnit destičky a neborameno - což zvládne kde kdo (skoro)

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Ahoj
slíbil jsem, že dám vědět jakmile auto vyjede se servisu. Na doporučení jsem dal auto k panu Odehnalovi (odetun racing).
Pro M5 jsem si vyrazil minulou sobotu. Možná někoho zarazí jak to, že tam auto stálo od února a je hotové až teď. Pan Odehnal, mě předem upozorňoval, že se na můj vůz dostane koncem dubna až března.
Co se tedy na voze dělalo: na motoru, kompletní rozebrání, vyčištění, všechny nové hadice a těsnění, rozvody motoru atd. atd.
Proběhlo i lakování střechy s opravou prahů.
Celková oprava motoru s karosařinou vyšla na pěkných 150tis.
60tis-motorové díly
30tis-rozvody
30tis-práce
30tis-karosařina
Jednání s panem Odehnalem hodnotím kladně, je vidět, že jsou v oboru opravdu sběhlí.
Tak teď už mě čeká jen vyladění podvozku a bude to nad ok
slíbil jsem, že dám vědět jakmile auto vyjede se servisu. Na doporučení jsem dal auto k panu Odehnalovi (odetun racing).
Pro M5 jsem si vyrazil minulou sobotu. Možná někoho zarazí jak to, že tam auto stálo od února a je hotové až teď. Pan Odehnal, mě předem upozorňoval, že se na můj vůz dostane koncem dubna až března.
Co se tedy na voze dělalo: na motoru, kompletní rozebrání, vyčištění, všechny nové hadice a těsnění, rozvody motoru atd. atd.
Proběhlo i lakování střechy s opravou prahů.
Celková oprava motoru s karosařinou vyšla na pěkných 150tis.
60tis-motorové díly
30tis-rozvody
30tis-práce
30tis-karosařina
Jednání s panem Odehnalem hodnotím kladně, je vidět, že jsou v oboru opravdu sběhlí.
Tak teď už mě čeká jen vyladění podvozku a bude to nad ok

O šalech jsem přemýšlel jestli udělat nebo ne nakonec jsem od toho opustil, protože by to byl ne zrovna malý výdaj. Šály byly dle faktur dělaný předchozím majitelem a je na nich cca 30t/km. Klika s ojnicemi a písty zůstala na místě.
Jak jsem psal chci se teď zaměřit na podvozek, nemá někdo kontakty na levnější origo díly? Převážně chci udělat zadní poloosy, uložení kardanu atd, silenbloky dám asi strongflex.
Jak jsem psal chci se teď zaměřit na podvozek, nemá někdo kontakty na levnější origo díly? Převážně chci udělat zadní poloosy, uložení kardanu atd, silenbloky dám asi strongflex.
Ramena dej LEMFÖRDER, středový uložení(ložisko origo BMW), Nezapomeň na terostat nad ložisko, a hlavně se zaměř na homokinetickej kloub na kardanu. Poloosy proč? Tyhle poloosy jsou snad nesmrtelný. kolik to má najeto, že se dělá tolik věcí? Jinak na strongflex se vyprdni. je to tak na 2 roky a budou vyžvejkaný. Hlavně skoukni ty 4 velký siletbloky co drží zadní nápravu jestli nejsou utrhaný. A až budeš řešit proč si předek zatáčí kam chce a zadek odskakuje přes hrboly i když je jinak všechno v pořádku tak to ber jen jako vlastnost a ne závadu:)
Finální geometrii doporučuju udělat v BMW autorizáku. Bude to nejpřesnější a nejlíp nastavený.
Finální geometrii doporučuju udělat v BMW autorizáku. Bude to nejpřesnější a nejlíp nastavený.
Děkuji za doporučení
silenbloky chci udělat preventivně všechny, vlastnosti to má zhruba takový jak popisuješ
jinak poloosy budou asi v háji, projevuje se to tak, že při pomalém rozjezdu je jedno jestli dopředu nebo dozadu se ozve cvaknuti, ještě mě napadla hardy spojka, kterou nechám dát novou. Nejhorší je, že mi v odetunu doporučili co vše ještě vyměnit, ale jak jsem byl pln dojmů a radosti tak se mi to vykourilo z hlavy 


