Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

z3 co na to rikate

Vše o Z1 E30, Z3 E36, Z4 E85/E86/E89, Z8 E52
Odpovědět
Zpráva
Autor
pran22
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: sob 06.02.2010 01:00

#1 Příspěvek od pran22 »

mam prozbu chci bmw z3 ale dela se motor 1,8 vykon 85 a 103 kw v vcem je ten rozdil vykonu v řidici jednotce nebo v čem me 100 kw bohate stači necchi zavodit uz mam x5 a chci vuz na projizky poradite
xyron
Registrovaný
Příspěvky: 2944
Registrován: úte 25.08.2009 00:00
Bydliště: Praha

#2 Příspěvek od xyron »

cau, zkus se mrknout sem http://www.bmwz3club.cz/forum/
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#3 Příspěvek od Killca »

ten 103kw je sportovne vyladeny 16ti ventilovy 4valec (lepsi sani a lepsi vyfukova soustava)

ten slabsi je normalni 8mi ventilovy 4valec

aby to vubec jelo, doporucuju opravdu tu 103kw verzi
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
xyron
Registrovaný
Příspěvky: 2944
Registrován: úte 25.08.2009 00:00
Bydliště: Praha

#4 Příspěvek od xyron »

jojo killcovi ver :-)
Zeta
Registrovaný
Příspěvky: 25
Registrován: pát 24.09.2010 00:00

#5 Příspěvek od Zeta »

..pokud netlačí peníze úvahu směrem ke "slabý motorizaci" , zvol určitě silnější motor, jako ženská považuju za okraj zábavy 2.8 -současně v Z3 umožňuje relativně úspornej provoz..nebudeš jezdit dřáž než v 1.8 která
si při vytáčení vezme svoje--po městě klidně s 2.8 za 9..
Dynamika jinak celkem "komorní" 2.8 je v lehký Z3 vyšší než si spousta "bavorářů" myslí-aspoň podle chování na silnici-dostávaj často pořádně za uši..viděj ženskou a čekaj 1.8-:-)- samozřejmě Z3Mcoupé je úplně jiný surový krásný svezení a málo co si na tohle vůbec došáhne napříč tímhle forem..na druhou stranu na denní provoz to není....Střídám Z3 2.8 s Alfou GTV 3.0 V6 na zimu :-) to je zas taky úplně o něčem jiném..
:-)
Zeta
Registrovaný
Příspěvky: 25
Registrován: pát 24.09.2010 00:00

#6 Příspěvek od Zeta »

Je příznačné, že Z3 pomlouvají lidi, který v ní nikdy neseděli a neřídili jí s motorem aspoň 200koní. Je potřeba se provézt třeba Z3Mcoupé a až pak mluvit.."hadr na střeše:-)" je zamozřejmě u lehký Z3 zaplacený menší tuhostí kasle a koncepcí zadní nápravy, no holkám tohle vadí míň než "unylej vzhled" některý jiný BMW produkce
---bohužel --třeba Z4 už je -tak nějak-jen "normální běžný" současný auto..:-) To M-ko si projeď--pokud ho nepotřebuješ provozovat denně.. :D
Pan_X
Registrovaný
Příspěvky: 221
Registrován: čtv 10.04.2003 00:00
Bydliště: Trutnov

#7 Příspěvek od Pan_X »

Z vlastni zkusenosti muzu doporucit Z3 1,9is 103kW,mel jsem 2,8i dabl vanos a 2,8i jedno vanos,kastle u Z3 neni nijak moc pevna,auto se krouti,navic jizda v Z3 je idealni do rychlosti 100km/h,pak uz je dost znatelny hluk,rychlost nad 100km/h malo kdy vyuzijete,takze neni nutny vykon kolem 200koni.Idealni je s motorem 1,9is,vykon staci,spotreba prizniva.Jediny rozdil co mi vadil je sirsi zadni osa a blatniky u silnejsich verzi,pouze vizualni zalezitost.
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Výrok "rychlost nad 100km/h malo kdy vyuzijete, takze neni nutny vykon kolem 200 koni" je velmi troufalý a mnoho fandů do ježdění s ním nebude souhlasit.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Uživatelský avatar
Dan td
Registrovaný
Příspěvky: 3290
Registrován: sob 19.04.2003 00:00

#9 Příspěvek od Dan td »

A když dotaz byl položen před více než třemi roky je otázkou, na kolik bude pro tázajícího aktuální :lol:
Obrázek Touring & Compact
Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
DAVe_1
Registrovaný
Příspěvky: 1797
Registrován: úte 27.12.2005 01:00
Bydliště: Brno

#10 Příspěvek od DAVe_1 »

No ale treba diky tomu se to vlakno vytahlo a me se treba narame hodilo :D rikam si ze bych pomalu mohl poridit neco do garaze na hrani.. Taky jsem si rikal ze ta 104kw by mi asi taky stacila.. Mel jsem e36 318is kupe se stejnym vykonem a stacilo mi to v pohode..a to to zko urcite neni tak tezky..
Uživatelský avatar
Maca
Registrovaný
Příspěvky: 460
Registrován: ned 18.01.2004 01:00

#11 Příspěvek od Maca »

Na Z3 3.0 rád vzpomínám, byla to taková zábavná "motokára" a ten kontakt se silnicí a okolím byl úžasnej pocit. Jel jsem i v 1.9, ale to bylo o ničem :-( 3.0 byl na to ideální motor.
Alen
Registrovaný
Příspěvky: 19
Registrován: pon 19.04.2010 00:00

#12 Příspěvek od Alen »

Ahoj,
včera jsem se svezl v Z3 s 2.8 a jedním vanosem,manuálem, bez střechy, mělo to M-paket, nějaké doplňky AC S... , náporové sání, výfuk - komplet a mělo to najeto necelých 40tkm.

Jelo to tak moc až jsem se lekl jaký to má zátah. Chtěl jsem se zeptat v čem je rozdíl oproti 3kám. Bylo to krátce zpřevodované - 2ka do cca 100km/h ani né.

Myslíte, že to sání a výfuky udělají tolik? Nebo je to váhou? Hlavně mě zarazilo, že to tahalo odspodu a to mi auto se stejným motorem nedělá.

Díky za názory :)
sowiczka
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: úte 04.03.2014 01:00

#13 Příspěvek od sowiczka »

Ahoj,

ja mam Z3 Coupe s s 2.8 jednovanos ma najeto skoro 160tkm

ver mi ze sani i vyfuk udelaji dost...je to lehounky auticko...

jinak taky mam kratkou prevodovku,...asi je to normalni...a od spodu mi to taky tahne hezky..:-D a to nemam komplet vyfuk...
Alen
Registrovaný
Příspěvky: 19
Registrován: pon 19.04.2010 00:00

#14 Příspěvek od Alen »

Tak v autě jsou (je) ještě "ostré" vačky (nevím, jestli jedna nebo dvě). To jsem do teď nevěděl.
Jelo to opravdu neuvěřitelně. Vždycky jsem na porovnání používal XJR X308 a tohle je mnohem mnohem živější. Opravdu jsem z toho byl vedle 8O

Musím ještě zjistit, jak to má auto se setrvákem a případně jestli je tam ještě něco jinak.
Odpovědět