Jasně
1) odpoledne
2) jo 1100, běží časomíra. Den otevřených dveří bude levnější
3) Opustit jo, vrátit nevim
4) Helma povinná, všichni měli. Kdyžtak můžu pučit.
5) Bez rezervace
6) Bez pojištění, to by nebyla zrovna levná záležitost.
arkadiel píše:Jasně 1) odpoledne 2) jo 1100, běží časomíra. Den otevřených dveří bude levnější 3) Opustit jo, vrátit nevim 4) Helma povinná, všichni měli. Kdyžtak můžu pučit. 5) Bez rezervace 6) Bez pojištění, to by nebyla zrovna levná záležitost.
Jo počasí to chce
Díky za rychlou odpověď.
Den otevřených dveří je až v říjnu a to už nemusí být počasí a když jsem byl v Brně před 10 lety a před 8, tak vždy právě všichni jedou na tenhle den a pak je dráha přeplněná.
Helmu si půjčím od kamaráda, to nebude problém.Díky.
Tak jsem byl v pondělí v Mostě na okruhu a super, počasí vyšlo nádherně, dorazil jsem tam s kamarádem až kolem 16:40, takže jsme jeli až od 17:00 a super, na trati byla jen 3 auta. 1 já ,2 kamarád a 3 okruhový speciál co tam testoval auto. Takže pohoda
Kamarád měl Subaru Impreza WRX 2,0 195kW a půjčený super měřící systém na GPS, který mu krásně měřil dráhu a zaznamenal všechny kola a ukázal rozdíl. Pěkná hračka, jen to bohužel stojí 500 tis. Kč
Pak to ale zaznamená krásné grafy a i zakreslí do "Google Earth" viz. obr.
To já měl krabičku za 450Kč do ODBII a SW "Torgue" v mobilu s GPS mobilu a taky mi to zakreslilo dráhu a dalo rychlosti, ale jednotlivá kola se nedají odstranit, vše je v jednom a rychlost to bralo z GPS mobilu, tak při prutké akceleraci a brždění nesedí s reálem (1xGPS nemá přesnou polohu a i křivky vypadají, že v některých zatáčkách bych jezdil trávou ), měl jsme to půjčené až v ten den viz. obr.1. "okruh a rychlosti" Tak jsem to moc neprozkoumal, ale teďka už vím, že se dá i natáčet video a na videu běží údaje viz. obr2. a dá se tam zapnou rychlost, která je měřená přes ODBII, to je pak lepší a ještě chci zjistit jde tahle rychlost promítnout do mapy.
Dojem z auta se mi potvrdil takový jaký jsem čekal, zatáčky dobrý, ale rovinky, zde bych potřeboval tak o 100 koní víc, výjezdy a akcelerace na rovinkách by si zasloužila větší zrychlení , takže příště Z4 M
Ale je pravda, že ten motor co mám 2,5i R6 má super spotřebu, na okruhu nebral víc jak 20l/100km (střecha natažená) najel jsem skoro 60km a cestou na okruh po okrskách ne více jak 7,5 l/100km (najeto 120km) a hodně svižnou cestou večer domů 8,5l/100km (taky střecha natažená) a najeto taky 120km.