Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Koupe BMW Z3 nebo Z4
Vlastním Z3 již dlouho je to můj miláček s prodejem nespěchám(manželka ano). Tohle: http://www.sportovnivozy.cz/14319-bmw-z3-kupe-brno
klidně se ptej na co chceš ..vyměnil jsem na autě osobně x věcí.
Běžné nemoci jsou např. vaklací sedačky+roztržená bočnice, zadní silentbloky, čidla abs, atd. V motorech je rozdíl např. jepoužit single vanos u novějších double vanos atd. jízda v Z3 je tzv: surová auto musíš opravdu řídit
např přední 225/18 kola tě můžou vylekat ve vyjetých kolejích od kamiónů.
/táhnou za ruce/atd. To jen ,aby si byl v obraze.
klidně se ptej na co chceš ..vyměnil jsem na autě osobně x věcí.
Běžné nemoci jsou např. vaklací sedačky+roztržená bočnice, zadní silentbloky, čidla abs, atd. V motorech je rozdíl např. jepoužit single vanos u novějších double vanos atd. jízda v Z3 je tzv: surová auto musíš opravdu řídit
např přední 225/18 kola tě můžou vylekat ve vyjetých kolejích od kamiónů.
/táhnou za ruce/atd. To jen ,aby si byl v obraze.
No...
Z3 je klon E30 a E36 .. dnes už dost archaických vozů..
Z4 E85 je klon E46 ... technika je trošku jinde.. zejména pohodlí pro řidiče... Z3 je víc motokára, surová, téměř žádnej kufr... jestli s tím chceš aspoň občas vyrazit někam k moři atd volil bych Z4 .. nehledě na to, že Z4 E85 má daleko lepší výběr smysluplných motorizací...
Z3 je klon E30 a E36 .. dnes už dost archaických vozů..
Z4 E85 je klon E46 ... technika je trošku jinde.. zejména pohodlí pro řidiče... Z3 je víc motokára, surová, téměř žádnej kufr... jestli s tím chceš aspoň občas vyrazit někam k moři atd volil bych Z4 .. nehledě na to, že Z4 E85 má daleko lepší výběr smysluplných motorizací...
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Z3 nemá smysluplné motorizace? 2.8i potenciál na ladění má, 3.0i 170 kW v základu, rozepisovat se o Z3M je zbytečné.
Z3 coupe má kufr velký až dost
Z3 coupe má kufr velký až dost

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Argument s počtem inzerátů je dvousečná zbraň. Přehršel vozů na prodej může být způsoben nekvalitou, nespokojeností, poruchovostí, ... a proto se jich lidé zbavují. A naopak to co se nevyskytuje může být skvělé auto a proto je třeba si počkat a "ulovit".
Zájemce o Z model nenapsal své preference, třeba se kochá panoramaty na pohodových vyjížďkách a nejvíce by jej uspokojila Z3 1.8iA
Zájemce o Z model nenapsal své preference, třeba se kochá panoramaty na pohodových vyjížďkách a nejvíce by jej uspokojila Z3 1.8iA

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
jak jsem již psal vlastním Z3 kupé a cituji vaše slova "s plnotučným motorem" o úpravách podvozku co jsem udělal bilstein atd. se nezmiňuji. A o tom že pokud vedle mě zaparkuje nov A6 za 1000000a víc tak např. v Brně se u mého fotilo spoustu turistů na A6 se nikdo ani nepodíval je zkrátka ""běžná""
Ano jak uvedl auto je surové ..musíte ho řídit. Ale rozhodně bych to Parodií nenazval.
Ano jak uvedl auto je surové ..musíte ho řídit. Ale rozhodně bych to Parodií nenazval.
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
IMHO na "téměř statické" machrování po městě, diskotékách a zábavách + babolap bude i ta 18iA postačující..... hlavně, že je to kábrio a baworák...
Pokud je ovšem tazatel víc petrolhead než babo- a ego-honič, tak potom ta otázka dostává vážnější dimenzi....
HC petrolhead asi opravdu šáhne do historie (Z3 nebo nejhůř Z4 e85, což jsou opravdová "řidišská auta"), méně HC petrolhead (a více starý, zpohodlnělý - jo píšu o sobě) se bude dívat po "rozměklé" Z4 e89.... v každém przypadku ale samozřejmě s R6 a MT......
Pokud je ovšem tazatel víc petrolhead než babo- a ego-honič, tak potom ta otázka dostává vážnější dimenzi....
HC petrolhead asi opravdu šáhne do historie (Z3 nebo nejhůř Z4 e85, což jsou opravdová "řidišská auta"), méně HC petrolhead (a více starý, zpohodlnělý - jo píšu o sobě) se bude dívat po "rozměklé" Z4 e89.... v každém przypadku ale samozřejmě s R6 a MT......

-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
R6 je slabota
https://www.youtube.com/watch?v=z1pHU78Jsrs
https://www.youtube.com/watch?v=ytjLO1Xf_h0

https://www.youtube.com/watch?v=z1pHU78Jsrs
https://www.youtube.com/watch?v=ytjLO1Xf_h0
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition