Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Koupím BMW Z4
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 185
- Registrován: ned 12.10.2003 00:00
- Bydliště: Příbram
- Kontaktovat uživatele:
bmwfan18 píše:Bohužel i já jsem se zbláznil a taky před létem hledám nějakou z4 3.0si a nechápu jak si někdo může koupit takový motor se základníma sedačkama a že jich je v německu většina...
Má někdo zkušenost kromě technickýho stavu vozidla taky zkušenosti se stahovací střechou? Jaká je poruchovost?
Poruchovost el. strechy na e85 je vysoka, ale vetsinou to odnese jen elektromotor, ktery jde repasovat.. Pohledej, resilo se to tu vicekrat..
S elektrikou na Z4 byva docela zabava. Nekdy nevypnou svetla, jindy po uzamceni sjede okno, tuhle se z niceho nic rozsvitil volant na displeji. A to mam najeto 40000.
Na novou Z4 (nebo Z5) se muzeme tesit pristi rok. Na strese bude mit zase zpatky hadr. Tim bud ceny predchozich modelu padnou, nebo naopak se budou drzet. Da se predpokladat nejaky hybrid, mozna 4 kolka nebo nevim co. Jsem zvedavej na vnitrni aerodynamiku. Mezitim co si v nizsich teplotach posadka v E85 balila nohy do deky, my si tam sedeli v tricku a pohode. Lvi podil ma na tom zadni okynko a Windschutz mezi operkama. A to okynko tam zase podle obrazku neni

Na novou Z4 (nebo Z5) se muzeme tesit pristi rok. Na strese bude mit zase zpatky hadr. Tim bud ceny predchozich modelu padnou, nebo naopak se budou drzet. Da se predpokladat nejaky hybrid, mozna 4 kolka nebo nevim co. Jsem zvedavej na vnitrni aerodynamiku. Mezitim co si v nizsich teplotach posadka v E85 balila nohy do deky, my si tam sedeli v tricku a pohode. Lvi podil ma na tom zadni okynko a Windschutz mezi operkama. A to okynko tam zase podle obrazku neni


ZZZZ zminované problémy s elektrikou se týkají modelu E89, tj. ekvivalentu E90 atd .. ty už se asi opravdu srali...
Kluk výše se ptal na model E85, tam je vše relativně v cajku (vychází z E46)... ještě poctivej model...
E85 má taky windshot ... ale je pravda že tam foukalo trošku víc než do E89... ale pokud člověk nejel 160+ tak to nebylo znát..
Nová Z5 : Pavproch to shrnul naprosto výstižně... nemá cenu se na to těšit... homo 3-4 válec bude o ničem...
Kluk výše se ptal na model E85, tam je vše relativně v cajku (vychází z E46)... ještě poctivej model...
E85 má taky windshot ... ale je pravda že tam foukalo trošku víc než do E89... ale pokud člověk nejel 160+ tak to nebylo znát..
Nová Z5 : Pavproch to shrnul naprosto výstižně... nemá cenu se na to těšit... homo 3-4 válec bude o ničem...
Ty problemy s tou elektrikou jsou spis zabavne, jeste to nepotrebovalo servis. Proste si obcas neco postavi hlavu. Udela se restart a zas je to v poradku. Tedy o nejakem srani bych nemluvil.
Ta plechova strecha byl jedinej duvod proc jsem si 4ku koupil. Nejsem ortodoxni fanda jedne znacky a predtim jsem zkousel SLK. Ale tam jsem se stejne nevesel a tohle bylo proste neco jineho i designove a ten hadr na strese se mi proste nelibi nejen proto ze to je hadr. Nervily by mi i ty diry vedle zadniho blatniku. A tahne tam dost, pac kdyz jsme jeli s Jardou v rijnu na Orlik tak se jeho pani s hlavou v satku a nohama v dece ptala me pani, jak to ze nema nohy v dece a Jarda neni zadnej automobilovej zavodnik. My muzeme jet v triku i pri okolni teplote pod deset stupnu.
Nakonec do Z4 patri sestihrnek a ten taky bude i v nabidce novych modelu. Je pravda ze bude oturbenej, ale co naplat, my o tom nerozhodujeme a ti co kupujou jen ojetiny uz vubec ne. Ja mam turbo dvoulitr v evu a muzu ti rict, ze je hodne malo aut na silniíci co mi stiha. Nekteri ridici baworaku to nemuzou pochopit.
Ta plechova strecha byl jedinej duvod proc jsem si 4ku koupil. Nejsem ortodoxni fanda jedne znacky a predtim jsem zkousel SLK. Ale tam jsem se stejne nevesel a tohle bylo proste neco jineho i designove a ten hadr na strese se mi proste nelibi nejen proto ze to je hadr. Nervily by mi i ty diry vedle zadniho blatniku. A tahne tam dost, pac kdyz jsme jeli s Jardou v rijnu na Orlik tak se jeho pani s hlavou v satku a nohama v dece ptala me pani, jak to ze nema nohy v dece a Jarda neni zadnej automobilovej zavodnik. My muzeme jet v triku i pri okolni teplote pod deset stupnu.
Nakonec do Z4 patri sestihrnek a ten taky bude i v nabidce novych modelu. Je pravda ze bude oturbenej, ale co naplat, my o tom nerozhodujeme a ti co kupujou jen ojetiny uz vubec ne. Ja mam turbo dvoulitr v evu a muzu ti rict, ze je hodne malo aut na silniíci co mi stiha. Nekteri ridici baworaku to nemuzou pochopit.
Za me super, ze se vraci k e85, plechova strecha je nesmysl (coz se potvrdilo vyrazne nizsima prodejama e89 oproti e85). Hlavne at je co nejlehci.
Ty mas evo X to neni v zakladu zrovna extra rychlik, ne?
http://www.auto-motor-und-sport.de/verg ... tml?show=3
0-180 za 18.8.
Treba 3.0si to ma za 18.1 ...
To nas dneska da kdejakej sazomet ...
Ty mas evo X to neni v zakladu zrovna extra rychlik, ne?
http://www.auto-motor-und-sport.de/verg ... tml?show=3
0-180 za 18.8.
Treba 3.0si to ma za 18.1 ...
To nas dneska da kdejakej sazomet ...
Tady jde o velke nepochopeni vetsinou lidi. Evo je auto pro rallye, ne pro sprinty. Jeho domenou je podvozek a ne zavodeni ve sprintu. To se musi vlastnim zadkem zazit. Dobre je ilustracni video:
https://www.youtube.com/watch?v=N_R-CpsVoiw
Tech aut co mu v tomhle prostredi silnic II a III trid staci je hodne malo. Ja po dalnici jezdim jen kdyz musim a to jedu tak do 160. Dalnice je nuda a prijde mi ze se to nelibi ani tomu autu.
Nakonec evo se da poladit napr. u komarka (komvet racing) a daji se z nej vyzdimat neskutecne a taky pro bezny provoz nepotrebne vykony.
Ja se rozhodoval mezi EVO a STi (2012) a vyhralo evo pro svou povestnou spolehlivost. Dneska ma najeto to co BMW a na rozdil od nej jeste nikdy nebliklo zadnou kontrolkou.
Platena strecha je veci nazoru. Ja bych auto s hadrem misto strechy nechtel. A silnou strankou sDrive je venkovni design. Ten je vlastne nejsilnejsi motivaci proc jsem se toho auta jeste nezbavil.
Mimochodem obe auta maji konstrukce hodne spolecnyho. Urcite budete vedet....
https://www.youtube.com/watch?v=N_R-CpsVoiw
Tech aut co mu v tomhle prostredi silnic II a III trid staci je hodne malo. Ja po dalnici jezdim jen kdyz musim a to jedu tak do 160. Dalnice je nuda a prijde mi ze se to nelibi ani tomu autu.
Nakonec evo se da poladit napr. u komarka (komvet racing) a daji se z nej vyzdimat neskutecne a taky pro bezny provoz nepotrebne vykony.
Ja se rozhodoval mezi EVO a STi (2012) a vyhralo evo pro svou povestnou spolehlivost. Dneska ma najeto to co BMW a na rozdil od nej jeste nikdy nebliklo zadnou kontrolkou.
Platena strecha je veci nazoru. Ja bych auto s hadrem misto strechy nechtel. A silnou strankou sDrive je venkovni design. Ten je vlastne nejsilnejsi motivaci proc jsem se toho auta jeste nezbavil.
Mimochodem obe auta maji konstrukce hodne spolecnyho. Urcite budete vedet....
Tezko rict, driv bych tomu veril, ale dneska bych si spis vsadil na nejaky ten HH typu golf R, EVO je spis ten zaklad pro rallye, dalsi upravy, pak verim ze to v nejake 400hp+ verzi opravdu pojede maloco.
Ad plechova strecha, prijde mi to jako si dat na hlavu kastrol misto cepice ..., neni to spravne. Navic 99% aut s ni ma desne tlusty zadek.
Elektricke problemy:
Jeste bych koukal na posilovac rizeni, to je asi nejdrazsi oprava, ale tyka se spis pred-fl aut, hlavne 2003 a 2004.
Ad plechova strecha, prijde mi to jako si dat na hlavu kastrol misto cepice ..., neni to spravne. Navic 99% aut s ni ma desne tlusty zadek.
Elektricke problemy:
Jeste bych koukal na posilovac rizeni, to je asi nejdrazsi oprava, ale tyka se spis pred-fl aut, hlavne 2003 a 2004.
Po W210 a Z4 mi zadne dalsi evropske auto nesmi do baraku. 8 let jsem mel CRV v dieslu, kaslal jsem na nejaky pravidelny servis, jen po 10 tis menil olej. Pan co to ma po me mi kazdy rok posila prani k vanocum. Takze priste japonec nebo nejaka americka mrcha.
Nemusi se to pojistovat, nepotrebuje servis, nesere se elektrika a mam auto, ktery na parkovisti moc brasku nema. A to mam rad
Nemusi se to pojistovat, nepotrebuje servis, nesere se elektrika a mam auto, ktery na parkovisti moc brasku nema. A to mam rad
Myslim ze se drzime tematu koupit nebo nekoupit BMW a koupit s hadrem na strese, nebo s plechem. Na foru http://www.zroadster.com/forum/index.php jsou miliony prispevku, mozna proto, ze nikdo tam nikomu nediktuje co ma psat.
A jeste neco mimo tema, nechcete nekdo admin prava k facebooku https://www.facebook.com/BMWZroadster ? Jaho prodal Z4 a uz ho to asi nebude zajimat. Kdyby mi admin vyhodil pro hubatost, tak si o ne pisnete na zroadster [@] seznam.cz Treba to jeste nekdo pozvedne. je jasne ze kazdy spravce musi mit vlastni FB ucet, takze pisni ucet a nick tady
Uz me vyhod xyrone at mi to nelaka sem neco psat. Ja si smaznu bmwklub ze zalozek a mas od mne klid
A jeste neco mimo tema, nechcete nekdo admin prava k facebooku https://www.facebook.com/BMWZroadster ? Jaho prodal Z4 a uz ho to asi nebude zajimat. Kdyby mi admin vyhodil pro hubatost, tak si o ne pisnete na zroadster [@] seznam.cz Treba to jeste nekdo pozvedne. je jasne ze kazdy spravce musi mit vlastni FB ucet, takze pisni ucet a nick tady
Uz me vyhod xyrone at mi to nelaka sem neco psat. Ja si smaznu bmwklub ze zalozek a mas od mne klid
Wiki - Agrese (z lat. agressio, výpad, útok) v psychologicko-sociologickém pojetí znamená napadení, útočné jednání, které se projevuje záměrným poškozováním nebo násilným omezováním jiné osoby nebo věci. Agrese se může projevovat fyzickým napadením, ale také verbálně, například urážkami a pomluvami.
Koho kterym prispevkem koho napadam, na koho utocim, nebo koho omezuju. Kde mas urazky nebo pomluvy? [/quote]
1) sportovni (nazvoslovi primo BMW) ... je to ten zaklad s vysuvnou operkou hlavy a bez vysouvaciho podpirani stehen
2) M paketove (to jsou ty co doporucujeme)
- M paketova verze muze byt jeste v provedeni Individual (kuze)
2) M paketove (to jsou ty co doporucujeme)
- M paketova verze muze byt jeste v provedeni Individual (kuze)
pavproch píše:A jak to teda je s e85(6)?
- standard
- športsicny
- "lepší" športsicny ???
Vyreseno v SZ
ZZZZ píše:Wiki - Agrese (z lat. agressio, výpad, útok) v psychologicko-sociologickém pojetí znamená napadení, útočné jednání, které se projevuje záměrným poškozováním nebo násilným omezováním jiné osoby nebo věci. Agrese se může projevovat fyzickým napadením, ale také verbálně, například urážkami a pomluvami.
Koho kterym prispevkem koho napadam, na koho utocim, nebo koho omezuju. Kde mas urazky nebo pomluvy?