Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Koupím BMW Z4
ZZZZ píše:Myslim ze se drzime tematu koupit nebo nekoupit BMW a koupit s hadrem na strese, nebo s plechem. Na foru http://www.zroadster.com/forum/index.php jsou miliony prispevku, mozna proto, ze nikdo tam nikomu nediktuje co ma psat.
A jeste neco mimo tema, nechcete nekdo admin prava k facebooku https://www.facebook.com/BMWZroadster ? Jaho prodal Z4 a uz ho to asi nebude zajimat. Kdyby mi admin vyhodil pro hubatost, tak si o ne pisnete na zroadster [@] seznam.cz Treba to jeste nekdo pozvedne. je jasne ze kazdy spravce musi mit vlastni FB ucet, takze pisni ucet a nick tady
Uz me vyhod xyrone at mi to nelaka sem neco psat. Ja si smaznu bmwklub ze zalozek a mas od mne klid
BMW Z Roadster na FB adminuju uz několik let

ale je to vicemene mrtve
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 383
- Registrován: čtv 12.04.2012 00:00
Zdar chlapi, tak i já už jsem se asi zbláznil a začínám koukat po Z4 jako třetím autu do rodiny pro zábavu.
Co jsem zatím načetl, tak řidičky zajímavější je údajně starší E85 oproti E89, může někdo potvrdit? A u E85 jít do ročníku 2002-2005 s M54B30 nebo 2006-2008 s N52B30? Říkal jsem si, že když už, tak ať to má rovnou třílitr...
Co jsem zatím načetl, tak řidičky zajímavější je údajně starší E85 oproti E89, může někdo potvrdit? A u E85 jít do ročníku 2002-2005 s M54B30 nebo 2006-2008 s N52B30? Říkal jsem si, že když už, tak ať to má rovnou třílitr...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 383
- Registrován: čtv 12.04.2012 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 383
- Registrován: čtv 12.04.2012 00:00
Aha, já jsem právě koukal na wikipedii https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_Z4_(E85) a tam je zmíněný jak 3.0i, tak i 3.0si s motory N52B30.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 383
- Registrován: čtv 12.04.2012 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 383
- Registrován: čtv 12.04.2012 00:00
Vnitrní mpaket sel podle me objednat komplet jako jedna položka, pak mpaket podvozek byl taky jedna polozka ...
Serie u E85 je tragedie, volant ma strasne uzkej venec (ja teda mel volant z Z4M a to bylo enonuno) a sedadla nemaji bocni vedeni ani vysuvnou podperku stehen. Mpaketova radicka je otázka do 2k czk, o tu bych se strachoval nejmíň.
Serie u E85 je tragedie, volant ma strasne uzkej venec (ja teda mel volant z Z4M a to bylo enonuno) a sedadla nemaji bocni vedeni ani vysuvnou podperku stehen. Mpaketova radicka je otázka do 2k czk, o tu bych se strachoval nejmíň.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 383
- Registrován: čtv 12.04.2012 00:00
je mi jasný, že M sportovní sedačky a M paket podvozek bude pro mě alespoň jako minimální základ.
Bohužel jsem zatím nenarazil na žádnou, kde by byl jak M podvozek, sportovní sedáky, tak i M volant. No snad se něco objeví, evidentně to bude běh na delší trať
Jestli to ale dobře chápu, tak "full" interiérový M-paket by se dal poznat podle loga ///M na prazích
Bohužel jsem zatím nenarazil na žádnou, kde by byl jak M podvozek, sportovní sedáky, tak i M volant. No snad se něco objeví, evidentně to bude běh na delší trať

Jestli to ale dobře chápu, tak "full" interiérový M-paket by se dal poznat podle loga ///M na prazích

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 383
- Registrován: čtv 12.04.2012 00:00