Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Teplota motoru - e89

Vše o Z1 E30, Z3 E36, Z4 E85/E86/E89, Z8 E52
Zpráva
Autor
ZZZZ
Registrovaný
Příspěvky: 251
Registrován: ned 15.08.2010 00:00

#21 Příspěvek od ZZZZ »

Curo píše:Moje stabilní teplota po rozjetí je 120°C (E89 35is).
Při delší jízdě se dostanu na min. 110°C, při nízké venkovní teplotě nebo dálnici. Ale po pár minutách jízdy teplota stoupá vždy ke 120°C, a nijak ho po většinu času nešetřím :-).


Ty turbomotory jsou na teplotu oleje vic haklivy, nema ten tvuj pridany elektricky ohrev? Ja to v turbikovi mam.
Pater
Registrovaný
Příspěvky: 82
Registrován: sob 16.01.2016 01:00

#22 Příspěvek od Pater »

Tak dneska dalších 100. Když jsem jel lehkou nohou do 2000 ot tak trvalo 15 km než se začala ručička hýbat. Při následné svižnější jízdě se ustálila na 105 st. a tam se stabilně držela, venku teplota 5-9 st.

Tak jsem zase o něco chytřejší, díky.
ZZZZ
Registrovaný
Příspěvky: 251
Registrován: ned 15.08.2010 00:00

#23 Příspěvek od ZZZZ »

Takhle jezdim s turbikem. do 2000 nez se teplota pohne, do 3000 nez stoupne na normal (staci 10 km) a pak normalne
S atmosferou bych to o tisic posunul. 3000 obratek bych se nebal jakmile se rucka pohne.
Ono je to cele spis o vyrovnani teplot motoru nez o nejake konkretni teplote. Vetsinou si to stejne na zahrade predehreju navod nenavod.

Jestli bude v pondeli pocasi, tak mysaka "zaletnim" a vytahnu 4ku letnicku. Je to traga kdyz mas rad obe, tak se ta laska deli. A na nakupy jezdim s manzelky SUV
Pater
Registrovaný
Příspěvky: 82
Registrován: sob 16.01.2016 01:00

#24 Příspěvek od Pater »

Jsem zvyklý z nafťáků jezdit v nízkých otáčkách, v tomhle se ještě musím naučit.
ZZZZ
Registrovaný
Příspěvky: 251
Registrován: ned 15.08.2010 00:00

#25 Příspěvek od ZZZZ »

Jo to je dobrej zvyk, ja videl magora s golf turbem jak zastavil efektne na benzince na dalnici a vypnul motor. Pro turbo je to vrazda, ale on to evidentne jeste nevedel, auto bylo na nemeckejch prevozkach.

Kdybys chtel nahradit tu prisernou antenu jinou, perfektne tam pasuje z peugeot 605
Pater
Registrovaný
Příspěvky: 82
Registrován: sob 16.01.2016 01:00

#26 Příspěvek od Pater »

Dík za tip s antenou, už jsem někde četl, že i bmw má nějakou pěknější ale peugeot mám blíž.
shwaaraa
Registrovaný
Příspěvky: 344
Registrován: ned 18.02.2007 01:00

#27 Příspěvek od shwaaraa »

Jj, sportovni asi 10cm antenka. Stoji 20e v bmw. Mnohem hezci a v mycce nemusis resit. Signal docela ok, ale delsi je o neco lepsi. Jednu mi uz v barcelone ukradli.. :)
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#28 Příspěvek od pavproch »

jj, stubby antenna - dá sa sehnat aji tady v CZ u Schmiedmanna - stála mě myslím 6 stovek
ZZZZ
Registrovaný
Příspěvky: 251
Registrován: ned 15.08.2010 00:00

#29 Příspěvek od ZZZZ »

ta pezotacka ma asi pet cisel a stoji prd
Přílohy
40960_423914137244_5938496_n.jpg
40960_423914137244_5938496_n.jpg (96.21 KiB) Zobrazeno 3974 x
shwaaraa
Registrovaný
Příspěvky: 344
Registrován: ned 18.02.2007 01:00

#30 Příspěvek od shwaaraa »

Dobry napad, docela tam sedne.
Pater
Registrovaný
Příspěvky: 82
Registrován: sob 16.01.2016 01:00

#31 Příspěvek od Pater »

:D takový prcek.
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#32 Příspěvek od pavproch »

Neska sem to bedlivě sledoval - rafika se začala hýbat asi na 7-mém kilometru od vyjetí (max 3000rpm), po dalších 6km zadržené jízdy dolezla na 80, taxem přidal další tisíc rpm, po cca dalších 5km dolezla na 100, tak redline a rafika hup na 115 a tam už vydržela celých zbývajících asi 330km - venku bylo 10 až 15st C
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#33 Příspěvek od pavproch »

jo a ve dlejším vlákně sem postoval fotku m4Zlika, na které je viděl ta stubby anténa od Schmiedmanna.
Odpovědět