Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Z4 sdrive23i - jaky olej
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
budu sa opakovať - do m4Zlika (30i) liju MillersOils 5w-40 (dříve Nano EE, neska CFS) a myslím, že to je to nejlepší, co pro něj můžeš sehnat/udělat...
a hlavně CFS má garantovanou odolnost do 140st C, přičemž m4Zlik mi při "mém výletním tempu" (čti: furt v redline) ukazuje trvale okolo 120 st C...) takže s CFS mám pocit sucha a bezpečí
a hlavně CFS má garantovanou odolnost do 140st C, přičemž m4Zlik mi při "mém výletním tempu" (čti: furt v redline) ukazuje trvale okolo 120 st C...) takže s CFS mám pocit sucha a bezpečí
http://www.millersoils.cz/nanodrive-plne-synteticke
Bude to asi nejlepší,co se dá koupit. Však cena není nízká
Bude to asi nejlepší,co se dá koupit. Však cena není nízká
Do 335i lejem tohle: CFS 5w-40 NT
http://www.millersoils.cz/cfs-5w40-nt?c=191
cena 525 czk s DPH jsme hromadnou objednávkou 100litrů snizili na 387 czk s DPH
a auta si mlaskaj 
http://www.millersoils.cz/cfs-5w40-nt?c=191
cena 525 czk s DPH jsme hromadnou objednávkou 100litrů snizili na 387 czk s DPH


Jako, když ho budeš měnit a 10k km a budeš jezdit klobouk tak jo... jakmile se budeš blížit 120 stupnum (pokud mas ukazatel) tak zacina degradovat a pak vznika zakarbonovany sani atd... ale to az při kdybys ho prejizdel...
cili
pokud mas rad svoje auto a nechces resit v budoucnu problémy, lej radsi 5w-40 nebo 5w-50 a men olej do 12-15k km max a nemusís brát ohledy na to že někde jedeš karate..
cili
pokud mas rad svoje auto a nechces resit v budoucnu problémy, lej radsi 5w-40 nebo 5w-50 a men olej do 12-15k km max a nemusís brát ohledy na to že někde jedeš karate..
pokud jezdíš jako člověk tak 5W40, pokud auto drtíš furt v redline tak 10W60,
je jedno jeslti Millerse nebo Castrol, OMV apod, základ je stejnej, ten olej prostě pracuje ve svém rozsahu, ten CFS je lepší, snižuje tření,ale není to nutný, to spíš na nějaky racing použití, na běžný použití mi to přijde zbytečný už když je prokazany že na 5W40 s výměnou do 20Tkm jezdí tydle motory statisíce km,
5W30 určitě nedávat, nebo zakarbonuješ a zničíš celej motor.
je jedno jeslti Millerse nebo Castrol, OMV apod, základ je stejnej, ten olej prostě pracuje ve svém rozsahu, ten CFS je lepší, snižuje tření,ale není to nutný, to spíš na nějaky racing použití, na běžný použití mi to přijde zbytečný už když je prokazany že na 5W40 s výměnou do 20Tkm jezdí tydle motory statisíce km,
5W30 určitě nedávat, nebo zakarbonuješ a zničíš celej motor.