Všechny BMW mají zadek mírně do A, nesmí to dělat problém na gumách (že se nepravidelně sjíždějí), jestli si nejsi jistý, vem to na geošku, bacha laserová se sedadla zatěžují, nejlépe jít do 3D.
pneu se nesjížděj,jen to blbě vypadá,chci aby byli co možná nejvíc rovně,ale nevim co je příčina,proto se tu ptám,ale zatim to vypadá že to buď nikdo neřeší (protože jsem X5 bez áček snad neviděl), nebo to nechtějí prozradit
Ahoj! Nevím jaký máš objektivní stav na Tvém autě, ale příčinou negativního odklonu zadních kol je u X5, ale i u většiny dalších typů, skutečnost, že to prostě tak má být. Takzvaný příklon kola zlepšuje boční vedení při jízdě zatáčkou, i když mírně zvyšuje opotřebení vnitřní plochy běhounu pneumatiky. Tohle řešení se používá na zadních nápravách skoro u všech aut, u těch s vysokým výkonem obzvlášť. Konkrétní hodnota u X5 je minus 1 stupeň, 51 minut (tedy skoro 2 stupně). Pokud to máš přes tuhle hodnotu, pak je to potřeba upravit. Seřízení se dělá excentrem. Pokud hodnota odpovídá, nic bych neřešil, pravděpodobně to dostat do svislice stejně asi úplně nepůjde. Co se estetiky týká, znám spoustu lidí, kterým se to vysloveně líbí. To je věc názoru.
louis píše:Ahoj! Nevím jaký máš objektivní stav na Tvém autě, ale příčinou negativního odklonu zadních kol je u X5, ale i u většiny dalších typů, skutečnost, že to prostě tak má být. Takzvaný příklon kola zlepšuje boční vedení při jízdě zatáčkou, i když mírně zvyšuje opotřebení vnitřní plochy běhounu pneumatiky. Tohle řešení se používá na zadních nápravách skoro u všech aut, u těch s vysokým výkonem obzvlášť. Konkrétní hodnota u X5 je minus 1 stupeň, 51 minut (tedy skoro 2 stupně). Pokud to máš přes tuhle hodnotu, pak je to potřeba upravit. Seřízení se dělá excentrem. Pokud hodnota odpovídá, nic bych neřešil, pravděpodobně to dostat do svislice stejně asi úplně nepůjde. Co se estetiky týká, znám spoustu lidí, kterým se to vysloveně líbí. To je věc názoru.
Moc děkuji za výklad,super.Odklon není tak hrozný,nechám to změřit,jinak ten excentr bude asi stejnej jako na mojí e39,to znám.Jen by mě zajímalo když to už nejde doladit a odklon je furt velkej co se mění na té nápravě....