Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
X3 E83 - podložky pod kola, zkušenost?
- scooter_x
- Registrovaný
- Příspěvky: 523
- Registrován: ned 15.05.2011 00:00
- Bydliště: Německo, Františkovy Lázně, Praha, Kolín
Já mám SD, takže sportovní podvozek a 18ky...a docela v pohodě. Asi jde o to, co očekáváš. Jinak na podložky, hlavně tak veliký, bych se vykašlal, zatěžuješ víc ložiska a další věci, rozdíl v pružení podle mě nebude vůbec žádnej, a i kdyby, tak ho určitě ani nepoznáš.
Buď přejdi na 17ky, pokud jezdíš na něčem větším, dej pryč runflaty, pokud je tam nějakou náhodou máš, zkus zjistit, jak jsou na tom tlumiče a pružiny, jestli nejsou na výměnu a pak už si jen zvykni na tvrdší auto, nebo si kup jiné...jiné řešení asi neni
Buď přejdi na 17ky, pokud jezdíš na něčem větším, dej pryč runflaty, pokud je tam nějakou náhodou máš, zkus zjistit, jak jsou na tom tlumiče a pružiny, jestli nejsou na výměnu a pak už si jen zvykni na tvrdší auto, nebo si kup jiné...jiné řešení asi neni

BMW e65 750i 270kW Sterlinggrau
BMW e91 330xi 190kW Le Mans Blau M-Paket
BMW e83 X3 3.0sd 210kW Platinbronze
BMW e91 330xi 190kW Le Mans Blau M-Paket
BMW e83 X3 3.0sd 210kW Platinbronze
- Kolafa
- Registrovaný
- Příspěvky: 705
- Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
- Bydliště: Praha 14
- Kontaktovat uživatele:
No obavam se, ze mas bohuzel asi pravdu! Leto mam 18ctky, zima 17ctky. Prolejzal jsem weby i co se tyce nejakyho vzduchovyho podvozku, ale v zasade to je nerealny. 
ptam se ze stejnyho duvodu, jako pred 11 lety, kdyz jsem si kupoval 1čku octavii a mela "podvozek pro spatne cesty". Bylo to o asi 2cm vyssi a ja to malem otocil na boudu. Dal jsem dopredu 2x2,5 dozadu 2x3cm a bylo to naprosto jiny auto, sedelo to jak prdel na hrnci! Dostal jsem tenkrat podobny varovani, ktereho jsem ovsem nedbal
vysledek byl: pera - bez problemu, cepy - bez problemu, tlumice vymena ve 120ti
Jiny auto je hezka myslenka, ale jaky? Asi pred pul rokem jsem chvili jezdil 5GT s tim stavitelnym podvozkem....tak jako to nebylo vubec spatny, ale trochu mimo fin moznosti. Nebo si koupit Citroena s hydropneumatikou
ale ze bych treba v C6 musel na tachometr cumet v zasade vedle do auta, to fakt ne!

ptam se ze stejnyho duvodu, jako pred 11 lety, kdyz jsem si kupoval 1čku octavii a mela "podvozek pro spatne cesty". Bylo to o asi 2cm vyssi a ja to malem otocil na boudu. Dal jsem dopredu 2x2,5 dozadu 2x3cm a bylo to naprosto jiny auto, sedelo to jak prdel na hrnci! Dostal jsem tenkrat podobny varovani, ktereho jsem ovsem nedbal

Jiny auto je hezka myslenka, ale jaky? Asi pred pul rokem jsem chvili jezdil 5GT s tim stavitelnym podvozkem....tak jako to nebylo vubec spatny, ale trochu mimo fin moznosti. Nebo si koupit Citroena s hydropneumatikou

- scooter_x
- Registrovaný
- Příspěvky: 523
- Registrován: ned 15.05.2011 00:00
- Bydliště: Německo, Františkovy Lázně, Praha, Kolín
Ještě mě napadlo, X3 má origo ET 46, tak když na to dáš origo kola třeba z e60, která má ET 20, tak jsi 2,5cm v plusu...a bude to v jednom kuse, bez podložek. Ale i tak efekt, o kterym mluvíš, se dostaví asi těžko.
Jiný auto - záleží co od něj chceš. Kup si třeba sedmu e65 s EDC a DD a nebudeš nadávat na kozovitej podvozek, ani na otočení na boudu
Jiný auto - záleží co od něj chceš. Kup si třeba sedmu e65 s EDC a DD a nebudeš nadávat na kozovitej podvozek, ani na otočení na boudu

BMW e65 750i 270kW Sterlinggrau
BMW e91 330xi 190kW Le Mans Blau M-Paket
BMW e83 X3 3.0sd 210kW Platinbronze
BMW e91 330xi 190kW Le Mans Blau M-Paket
BMW e83 X3 3.0sd 210kW Platinbronze
Každopádně jsem měl podobné dilema!!!!! Protože X3 s origo kolama je prostě DIETA..... Dát pod origo kola podložky, tak ze zadu dobrý (ale pořád ty origo kola.....) Navíc je mi instalace podložek nesympatická. Mám tedy dvoje alu 18tky a jedny mám z bmw 645i ET18 a druhé z řady 7 model rok 2011 a ty mají ET20. Vypadá to krasně rozcapeně a kola jsou zároven s blatníkama. Navíc jsou kola zajímavá díky malému ET mají takové to hezké vyboulení ze středu ke kraji ráfku. Když dáš podložky, pořád ti zůstavají obyč rovná kola.... Jinak to mám v provedení s tím tvrdším podvozkem a žadné změny v komfortu po rozšíření nejsou, ale při jízdě "na krev" bych řekl že to lépe sedí. Jediná nevýhoda je že při špatném počací je rázem špinavé celé auto........
Docela bych ti věřil, mám opačnou zkušenost, mám momentálně na autě zimní kola za dobrej peníz, disky úplně jiný značky, ET jen tak tak že se vešly, a x5 hravě dostanu do smyku - což se mi nikdy nepovedlo ani u e32, e34 ani u e39.Kolafa píše: Dal jsem dopredu 2x2,5 dozadu 2x3cm a bylo to naprosto jiny auto,
Už tam dám zpět origo letní 19 s příslušným ET a uvidím jak to bude sedět, i když velkou roli jistě hrajou gumy