To Navi: Hele, je pravda, že čím vymakanější autíko to bude, tím víc se tam toho může pokazit. Vím to z vlastní zkušenosti, že když to má měchy, automat, oturbený motor, tak ty investice tam časem prostě budou a dávat to pak někomu za půl zdarma na opravu je sice fajn, ale když na to nemá pořádnou diagnostiku a zkušenosti, může ti napáchat víc škody než užitku, to už je někdy fakt lepší to odvézt do autorizáku, ale ani tam není jistota. Zkušený automechanik ti dovede ušetřit spoustu času a peněz!!!
Záleží, kolik najedeš za rok kilometrů a jaké trasy, někdy je pak lepší jít do benzínu, bude to sice víc žrát, ale vrátí se ti to na servisu, než teda vychytáš ty mouchy.
Díval bych se na X5 4.8i nebo xdrive50i, popř. na 750i (buď jen zadokolka, starší model, netrváš-li na 4x4, anebo tu novou 750i xdrive), a to se ještě nebavíme o výbavě, někdy mně docela překvapí, jak si někdo mohl koupit "pětilitra" bez výbavy, popř. když bazarista píše full výbava a není to vůbec pravda!!! U těch benzínu je trošku předpoklad, že to nebude mít tolik nalítáno jako ten diesel.
U sd motorů bych se bál těch turbíček, vstřiků a filtru pevných částic (jestli už ho tam dávali), BMW s tím má totiž problémy...
Ale záleží hodně, na jaký kus narazíš, nájezd kilometrů bych řešil max. do 170 tisíc, servisní knížka je taky ok, ale není to všechno, zfalšovat se dá i to. Vyjma českých bazarů bych se podíval do Německa, Belgie - viz mobile.de nebo autoscout24.de, možná najdeš lepší kus tam. A v neposlední řadě je to také o penězích, některý lidi by chtěli za korunu zlatý vejce!!!
Je to podobně jak s ženskejma, když chceš hezkou vopici, musíš mít i na banány...
