Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
X1 z uzivateskeho hlediska
nemohu moc soudit, ale X1 jsem měl půjčenou na 5 dnů, najel jsem s ní přes 2000km Můj závěr je ten, že bych tohle auto fakt nikdy nechtěl, podle mne je to takový "pa-zmrd" - není to ani velké, ani malé. Necítil jsem se v tom moc dobře. Přišlo mi, že i výbavou je X1 hodně chudá. Z mého pohledu, pokud Xer tak jedině X5 / X6.
Jen uvedu, že to není provokace ;-)
Jen uvedu, že to není provokace ;-)
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 57
- Registrován: úte 27.02.2007 01:00
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
No pročítám to tady a musím nesouhlasit - mel jsem e46 a z ni presel na x1 takze poprade:
- zpracovani interieru je ponekud horsi nez e46, ale na druhou stranu mam Harmana, profi naviagci, M paket vcetne cerne stropnice takze i terier je ve finale utulny a to audio hraje jak vino ...
- design je trochu podivny, ale opet kdyz si vyberete M paket tak vypada auto o hodne lip a hlavne nez vseho zkurveneho chromu ...
- mista v X1 je podobne jako v prvni x3 takze co se tyka prostoru nemel jsem nikdy problem odvezt ctyri lidi vcetne zavazadel na tydenni plavbu lodi
- na zaver motor a jizdni vlastnosti ... vzhledem k tomu ze mam 2.0 turbo benzin Xdrive (2.8i xDrive) tak si na jizdni vlastnosti ani motor nemuzu stezovat, jedine co motor trochu nici je osmistupnovy automat ktery absolutne nestiha kdyz chcete jet fakt palbu coz se s tim autem v teto konfiguraci da ... musite ovsem prepnout na manualni rezim a sypat to tam padlama pod volantem ...
Nejdriv jsem si myslel ze jsem s tim autem udelal chybu ale pak jsem se s tim celkem szil a nakonec jsem v buchlovskych horach podelal typka v porsche panamera coz bylo samozrejme i tim ze zdejsi teren znam dokonale
Jizdni vlastnosti na e46 nemaji ani zdaleka, ale rozhodne to neni spatne auto se kterym se da jet strelba v ramci moznosti a M podvozek je pritom celkem pohodlny i na normalni jizdu.
A ted do me aby jste mi vysvetlili ze je to mrdka atd.
A na zaver .... za cenu kterou jsem za to dal by jste to v takove vybave brali taky vsema deseti
V pripade zajmu sem muzu dat fotky do clenske sekce ... ale je mi jasne ze vetsina z Vas to auto ma za radoby bmw ... kdo ovsem nezkusil nevimo cem mluvi
- zpracovani interieru je ponekud horsi nez e46, ale na druhou stranu mam Harmana, profi naviagci, M paket vcetne cerne stropnice takze i terier je ve finale utulny a to audio hraje jak vino ...
- design je trochu podivny, ale opet kdyz si vyberete M paket tak vypada auto o hodne lip a hlavne nez vseho zkurveneho chromu ...

- mista v X1 je podobne jako v prvni x3 takze co se tyka prostoru nemel jsem nikdy problem odvezt ctyri lidi vcetne zavazadel na tydenni plavbu lodi
- na zaver motor a jizdni vlastnosti ... vzhledem k tomu ze mam 2.0 turbo benzin Xdrive (2.8i xDrive) tak si na jizdni vlastnosti ani motor nemuzu stezovat, jedine co motor trochu nici je osmistupnovy automat ktery absolutne nestiha kdyz chcete jet fakt palbu coz se s tim autem v teto konfiguraci da ... musite ovsem prepnout na manualni rezim a sypat to tam padlama pod volantem ...
Nejdriv jsem si myslel ze jsem s tim autem udelal chybu ale pak jsem se s tim celkem szil a nakonec jsem v buchlovskych horach podelal typka v porsche panamera coz bylo samozrejme i tim ze zdejsi teren znam dokonale

Jizdni vlastnosti na e46 nemaji ani zdaleka, ale rozhodne to neni spatne auto se kterym se da jet strelba v ramci moznosti a M podvozek je pritom celkem pohodlny i na normalni jizdu.
A ted do me aby jste mi vysvetlili ze je to mrdka atd.

A na zaver .... za cenu kterou jsem za to dal by jste to v takove vybave brali taky vsema deseti

V pripade zajmu sem muzu dat fotky do clenske sekce ... ale je mi jasne ze vetsina z Vas to auto ma za radoby bmw ... kdo ovsem nezkusil nevimo cem mluvi

ja BMW servisuju, se všema BMW jsem najel spoustu km, včetně X1.
mužu říct že X1 je nejlepší v terenu, to co jsem vyjel s X1 jsem nevyjel s X3, X5 ani X6.
ale ja bych za tu X1 dal tak max 150 000kč, za tydle prachy koupím lepší auta, ale pokud člověk neřeší poměr co za ty prachy dostane, tak je to dobrý auto
mužu říct že X1 je nejlepší v terenu, to co jsem vyjel s X1 jsem nevyjel s X3, X5 ani X6.
ale ja bych za tu X1 dal tak max 150 000kč, za tydle prachy koupím lepší auta, ale pokud člověk neřeší poměr co za ty prachy dostane, tak je to dobrý auto
- Kolafa
- Registrovaný
- Příspěvky: 705
- Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
- Bydliště: Praha 14
- Kontaktovat uživatele:
X1 mi za posledni roky proslo rukou asi 5.
Nadaval jsem na to, ze to je maly (bouchal jsem se pri nastupovani furt do hlavy), ale proti 320, co mame pujcenou ted, to je obr.
Zkratim to, motoricky a hlavne prevodovkove (zapomel jsem napsat, ze jsem zastance automatu) je v nich velky rozdil.
Starsi modely v zasade neoslovily vubec, tak jako jelo to / nejelo to, zadnej zazrak.
Ale ta posledni, to bylo jiny kafe. 2.0D asi 184 koni a hlavne 8mi stupnovej automat!
Tato kombinace me opravdu oslovila a moc nerad jsem to vracel!
U 320 je motor i prevodovka stejna, ale neni to nějak ono, ta X1 byla zabavnejsi ...........
Nadaval jsem na to, ze to je maly (bouchal jsem se pri nastupovani furt do hlavy), ale proti 320, co mame pujcenou ted, to je obr.
Zkratim to, motoricky a hlavne prevodovkove (zapomel jsem napsat, ze jsem zastance automatu) je v nich velky rozdil.
Starsi modely v zasade neoslovily vubec, tak jako jelo to / nejelo to, zadnej zazrak.
Ale ta posledni, to bylo jiny kafe. 2.0D asi 184 koni a hlavne 8mi stupnovej automat!
Tato kombinace me opravdu oslovila a moc nerad jsem to vracel!
U 320 je motor i prevodovka stejna, ale neni to nějak ono, ta X1 byla zabavnejsi ...........