Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Vzduchové pérování

Vše o E53, E70/E71/E72, E83, E84, F15/F16, F25/F26, F39, F48, G01, G02, G05, G06
Odpovědět
Zpráva
Autor
louis
Registrovaný
Příspěvky: 88
Registrován: čtv 20.09.2012 00:00

#1 Příspěvek od louis »

Věděl by zde někdo, jestli je nějaká šance, že při úniku vzduchu z jedné přední strany (po zaparkování), může být chyba někde jinde než ve vadném měchu? Víte o někom, je schopen určit diagnózu (Praha, SČ)?

Díky!
Killingman
Registrovaný
Příspěvky: 488
Registrován: sob 24.07.2010 00:00
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Killingman »

Ještě v hadičkách co vedou k měchu, ale moc na to nespoléhej, na 99% je to měch
Uživatelský avatar
vlastnemec
Registrovaný
Příspěvky: 1627
Registrován: stř 16.03.2011 01:00
Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)

#3 Příspěvek od vlastnemec »

99% měch, stávalo se ještě že unikal vzduch při spojce u měchu, ale to bylo na zadku, na předku jsem otom neslyšel.
Vojta8407
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: pon 09.03.2015 01:00

#4 Příspěvek od Vojta8407 »

Mam v podstate ten samy problem ale dokazete mi to nekdo vysvetlit ?
Stava se mi, ne pokazde, ze prava zadni cast se odfoukne. Nerozumim jak presne to funguje ale kdyz budu mit vadny mech tak by se mel vyfouknout pokazde kdyz zaparkuji a vypnu motor nebo ne ? Jak to teda funguje ? Dejete se mi to jen obcas... Objednal jsem novy mech ale ted zacinam pochybovat...muzete to nekdo objasnit ?
louis
Registrovaný
Příspěvky: 88
Registrován: čtv 20.09.2012 00:00

#5 Příspěvek od louis »

Vojtovi to asi nepomůže, protože zadek se neotáčí. U mě to bylo těsněním mezi měchem a tlumičem. Tlumič měchem (který se nepohybuje) prochází a otáčí se v něm. K vyfouknutí docházelo při rejdu, kdy se o kroužky deformovaly a netěsnily. Navíc když ušel vzduch, měch zcela spaskl a kroužky už netěsnily vůbec. Musel jsem vždy při snaze systému o dofouknutí auto přizvednout, potom se to chytlo (něco jako pneu při přezouvání). Ve vyšší poloze to neunikalo skoro vůbec. Provizorně jsem to vyřešil zvednutím celého podvozku diagnostikou o 25 mm a byl v celku klid. Ale situace se pochopitelně dál zhoršovala, až jsem se rozhodl vyměnit komplet tlumič s měchem. Podařilo se mi sehnat nový ARNOT cca za 8 tisíc bez DPH z Polska, tak jsem to vyměnil komplet, neměl jsem čas laborovat s o-kroužky. Kdyby to někoho zajímalo, přikládám řez měchem.
Přílohy
ez měchem.JPG
ez měchem.JPG (52.92 KiB) Zobrazeno 1440 x
Odpovědět