Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Co mě může potkat u BMW X3 3.0d r.v 2007 160kW 158 000 km

Vše o E53, E70/E71/E72, E83, E84, F15/F16, F25/F26, F39, F48, G01, G02, G05, G06
Odpovědět
Zpráva
Autor
Sadinkaa
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: ned 12.04.2015 00:00

#1 Příspěvek od Sadinkaa »

Zdravím Vás,

jsem tu nový (doufám, ze tímto dotazem nebudu spamovat) a v pondělí si jedu pro X3 E83 3.0d 160 kW rok výroby 2007 najeto cca.: 158 000 km a moje otázka zní:

Jak jste s tímto vozem spokojeni a jak velká investice me v nejbližší době čeká:-D

Mate někdo zkušenosti?!?! :D :D :D

Díky Šády
Uživatelský avatar
vlastnemec
Registrovaný
Příspěvky: 1627
Registrován: stř 16.03.2011 01:00
Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)

#2 Příspěvek od vlastnemec »

Moje rada zní abys to kupoval s někým kdo bmw dělá a měl sebou diagnostiku, hodně omezíš nepředpokládané výdaje a odhalíš mrdku. Jinak tak jak u každé ropy, vstřiky turbo dpf u těchto motorů praskají rozvody dál nevím jelikož x3 neznám krom motoru.
fischpis
Registrovaný
Příspěvky: 49
Registrován: stř 24.10.2012 00:00
Bydliště: Tachov

#3 Příspěvek od fischpis »

vlastnemec píše:Moje rada zní abys to kupoval s někým kdo bmw dělá a měl sebou diagnostiku, hodně omezíš nepředpokládané výdaje a odhalíš mrdku. Jinak tak jak u každé ropy, vstřiky turbo dpf u těchto motorů praskají rozvody dál nevím jelikož x3 neznám krom motoru.


TVL nestraš!!!! To slyším poprvé že praskaj rozvody..... To kdybys mi řekl dřív, tak bych si to nekoupil 8O :D Se zbytkem samozřejmě souhlas, dokonce i s diagnostikou :wink:

Já to jezdím třetím rokem a každopádně se připrav že ti prasknou posrané nepovedené plechové svody, taky termostaty odcházejí (jsou tam dva) a rád na těchto motorech odchází ten výměník (spojení výfuku a vody, pro rychleší ohřev "asi"...) Nevím přesnej název toho bazmeku. Taky ti prasknou zadní pera, ale to jsou všechno takové docela v pohodě přijatelné položky!!!! Já jsem s autem TOTÁLNĚ spokojenej :thumbsup: Budeš to míst stopro v automatu a to by mohla být časem investice.... Jináč dobý. A když pohledáš tak jsem tu někde psal i spotřeby a ptal jsem se ostatních na to co je kdy třeba dělat a tak.... Ale ty kilometry na 8let starý auto by chtěli pořádně proklepnout!!!! Zvláště pokud to kupuješ u nás!!!
Uživatelský avatar
vlastnemec
Registrovaný
Příspěvky: 1627
Registrován: stř 16.03.2011 01:00
Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)

#4 Příspěvek od vlastnemec »

Jáj za rozvody se omlouvám tady je m57n ten je ještě v pohodě až jeho nástupce je problém, myslel jsem že v 2007 už to auto dostalo novější motor.
fischpis
Registrovaný
Příspěvky: 49
Registrován: stř 24.10.2012 00:00
Bydliště: Tachov

#5 Příspěvek od fischpis »

vlastnemec píše:Jáj za rozvody se omlouvám tady je m57n ten je ještě v pohodě až jeho nástupce je problém, myslel jsem že v 2007 už to auto dostalo novější motor.



Co je prosím m57n??? to je řetěz či co??? Danke.
fischpis
Registrovaný
Příspěvky: 49
Registrován: stř 24.10.2012 00:00
Bydliště: Tachov

#6 Příspěvek od fischpis »

fischpis píše:
vlastnemec píše:Jáj za rozvody se omlouvám tady je m57n ten je ještě v pohodě až jeho nástupce je problém, myslel jsem že v 2007 už to auto dostalo novější motor.



Co je prosím m57n??? to je řetěz či co??? Danke.



ted to čtu znova a jsem asi tvrdší... To je kod motoru :D Já myslel že je to pořád stejný.... I třeba s 3.5d jsem myslel že jsou v základu stejný a liší se jenom vrtulí..... :roll:
fischpis
Registrovaný
Příspěvky: 49
Registrován: stř 24.10.2012 00:00
Bydliště: Tachov

#7 Příspěvek od fischpis »

fischpis píše:
vlastnemec píše:Jáj za rozvody se omlouvám tady je m57n ten je ještě v pohodě až jeho nástupce je problém, myslel jsem že v 2007 už to auto dostalo novější motor.
Uživatelský avatar
vlastnemec
Registrovaný
Příspěvky: 1627
Registrován: stř 16.03.2011 01:00
Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)

#8 Příspěvek od vlastnemec »

Ano hlavní těleso motoru je pořád stejné M57, ale samozřejmě v průběhu let dělají úpravy, třeba snižování váhy - proč řetěz na rozvodech váží 2kg, ubereme a nebo dáme jinou slitinu a bude vážit jen kilo. Týká se tedy přesně napsáno motoru M57TU2D30.
Sadinkaa
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: ned 12.04.2015 00:00

#9 Příspěvek od Sadinkaa »

Zdravím a děkuji za odpovědi pánové,

zítra si pro X3 jdu ..naštestí si jdu do Inveltu v Praze tak věřím a doufám, že si nic takového nedovolí..

Spíš jsem chtěl vědět co mě čeká a nemine po 158 000 km :D :(

Tak typ je M57/T2... :wink:
Sadinkaa
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: ned 12.04.2015 00:00

#10 Příspěvek od Sadinkaa »

A ještě když už jsme u X3 - co říkáte na hození do navigace češtinu:

Čeština pro BMW - iDrive CCC Professional (E60,E90,E63,E70 atd.) a navigace MK3,MK4 (E38,E39,E46,E53,E83)

A ještě jednu věc - řeším zda-li přezouvat letní/zimní a samostatný disky a nebo jedny disky a koupit v Pirelli celoroční - známý jezdí a na 100% spokojenost, ale rád bych i jiný názor...

Diky Šády
Uživatelský avatar
vlastnemec
Registrovaný
Příspěvky: 1627
Registrován: stř 16.03.2011 01:00
Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)

#11 Příspěvek od vlastnemec »

Navi do češtiny se tu řešila mockrát, já mám názor jasný, proč? jestli nevládneš nějakým světovým jazykem, těch pár slovíček se naučíš, dle mě zbytečná investice.

Celoročky jsou dle mě píčovina, v létě to má jiné vlastnosti než letní guma která ti dá určitě více jízdní stability a komfortu a v zimě se může stát že tě podělá, nikdy nebude mít vlastnosti čistě zimní gumy, druhá věc je pokud si z kraje kde je sníh dvakrát do roka o víkendu, tak ty zimáky odrovnáš za jedno sezónu. Od 18 co mám auta tak vždycky jsem měl dvě sady kol, hold bydlím ve studeném kraji, tak jsem je vždy využil.
fischpis
Registrovaný
Příspěvky: 49
Registrován: stř 24.10.2012 00:00
Bydliště: Tachov

#12 Příspěvek od fischpis »

vlastnemec píše:Navi do češtiny se tu řešila mockrát, já mám názor jasný, proč? jestli nevládneš nějakým světovým jazykem, těch pár slovíček se naučíš, dle mě zbytečná investice.

Celoročky jsou dle mě píčovina, v létě to má jiné vlastnosti než letní guma která ti dá určitě více jízdní stability a komfortu a v zimě se může stát že tě podělá, nikdy nebude mít vlastnosti čistě zimní gumy, druhá věc je pokud si z kraje kde je sníh dvakrát do roka o víkendu, tak ty zimáky odrovnáš za jedno sezónu. Od 18 co mám auta tak vždycky jsem měl dvě sady kol, hold bydlím ve studeném kraji, tak jsem je vždy využil.


Ve všem souhlas!!!! To co je universál vždycky někde pokulhává!!! V létě budou hučet a učitě nějaký celoročky poznáš na spotřebě. Taktéž jezdím dvoje kola. Kolega má celoročky na ford ranger a na dovolonou bych s tím teda jet nechtěl...... A jestli budeš řešit nějaký kola, tak hlavně aby měli co nejmeší ET protože na originálech je X3jka dietní!!!
Odpovědět