4.4i na tu váhu celkem slušný..v E39 je stejnej agregát jinej rachot ) a hlavně E53 s M54B30 a M62B44TU a nebo N62B44 žerou vlastně stejně..tak na co se trápit se šestiválem...motor je to skvělej, ale ne v tomhle autě
z té atmosféry nic víc už nedostaneš, těch pár koníků co se dá stejně nepoznáš, takže pryč s tím, stejně ty 3.0i nemaj výbavu, další problém je že 3.0i má GM převodovku který jdou hodně do kytek, motor žere jak 4,4i a problému s M54B30 je víc než dost, takže taky doporučuju střelit a 4,4i
nedavno jsem jel kamaradovo X5 3,0i v automatu, vse v dobrém stavu a malo najeto = byl jsem mile prekvapenej, jak to s tim jede... naproti tomu znam e46 3,0i s manualem a vubec nejedou...
mozna bych se zameril na ten motor, pokud mas pocit, ze to vubec nejede...
ona X5 nejde s ničím, ani s 4,8is, ale na rozumné ježdění tomu 4,4i stačí, 3.0i je tak max pro ženskou, akorát má hodně poruchových věcí, takže 4,4i je lepší volba
Se svoji X5 3.0 jsem maximalne spokojenej. Nikdy bourany, nikdy problem, super stav, jak nova. Jen proste vykonu by mohlo byt vic. Po 4,4 jsem kdysi koukal, ale sehnat ji v manualu je na metal.
A X5 nejsou na zavodeni, jsou to SUV tanky ktery se hrnou vpred. Na blbosti si kupte jiny auta.
Mě u x5 3.0i+lpg vadilo, že si i na dálnici při sebemenším stoupáním podřazovala. Také rozumně zrychlit ze 130km/h na předjetí byl problém. Ale na jezdění po městě a okrskách to stačilo.