jen bych se tak chtel i ostatnich zeptat, zda u E53 take maji tak pestry servis, jako ja. S autem jsem spokejeny, ale takovy opravy co na tom clovek dela

Pristi tyden me premierove ceka vymena expanzni nadobky za novou, stara teče pres spoj.
Pred mesicem sem daval novy predni kardan a protikus v diffu, po tech inzeratech co jsem videl a bylo me nabizeno, tak bych šel jen z blata do louže.
Veškeré vodní hadice nové, repasnovaný reduktor i s hadicema.
Po 10 tis menim olej.
2x menen olej v prevodovce 2x5850 co si pamatuju.
Repas prevodovky, novej hydromenic a k tomu dalsi pikačoviny.
Řídící jednotka spolujezde v sedáku
Kompletně všechny kapaliny a filtry, svíčky, , při koupi, diffy, kap, brzdovk, servo .., častak se blizila ke 20 tis co si pamatuju.
Komplet brzdy.
Zadni stahovačka okna.
Nový chladič na vodu, byl prasknutý spoj, vařit sem to nechtěl.
Čepy na levé straně.
renovace zimnich a letnich kol origo 17" a 19"
Nove gumy, to se ani pocitat neda.
Nova baterie Exidge 100.
Utrzeny drzaky na vyfuku.
Nefukcni cidla NIVO.
2xPDC.
Nové manžety u kloubu poloos.
Prasklej prepad v nádži, tzn nepřelejval se benzín v nádrži.
a dlasi dobrny veci, na ktery si ani nevzpominam i kdyz to zapisuju.
Predelani komplet LPG po praseti co to melo prede mnou.
vyleštění plexi a nefunkční naklápění prav. xenonu.
No když to bratru napočítám, stálo mě to už tak 120000kč.
Nedovedu si predstavit koupit E70, tam by to bylo asi o poznani, o hodne horsi.
Mate servis u E53 podobny, nebo jsem proste špatná vyjímka ?