Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Rocni provoz s x5

Vše o E53, E70/E71/E72, E83, E84, F15/F16, F25/F26, F39, F48, G01, G02, G05, G06
Zpráva
Autor
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od JaraX »

neboj, to přijde :)

X5 je auto u kteryho si mužem všichni byt jisti že budou velke vydaje, sam jednu mam tak vím,
naopak sedma je mnohem méně naročná, ale obě auta maj něco dosebe a dobře se doplnujou,


navíc jsem si všiml ještě jedná zvláštní věci, lidi co maj naftu to auto jen drží při životě, pozoruju to na svých zakaznících, když odejde turbo, řeknou, dej druhy turbo, když odejde vstřik, řeknou dej druhej vstřik,
kdo přijede s benzínem to sou pacienti, teče ventidekl, noo, rovnou přetěsníme celej motor, a víš co, dáme rovnou novy rozvody.... atd
krestak
Registrovaný
Příspěvky: 176
Registrován: čtv 06.12.2012 01:00
Bydliště: Mělník

#22 Příspěvek od krestak »

Asi taky přispěju :lol: starám se o tři X5tky a jednoho Renčrouvra L322 :D 380tis km a mojeho miláčka X5 4,6is LPG 136tis km
První dvě X5tky jsou 3,0i rok 2001 stejná výbava jenom jedna má 225tis a druhá 326 tis km a obě v LPG
ta první s 225 tis běžnej servis-jezdí ji polovička a v pohodě :D
druhá s 326 tis- teče z ní olej furt zaboha nejde přetěsnit :roll: a před měsícem umřel automat- už opravenej-45 tisíc :roll: a ještě zlobí uniky vody-ale našla se voda v automatu takže novej chladič oleje automatu
obě zatím podvozek pevnej bez vůlí :D
RanceRover L322 s motorem bmw 4,4i- pravidelně problémy s podvozkem(mechy čidla ) a furt tam jsou nějaký vůle :roll: před rokem taky umřel automat a koněčně udělaný rozvody před měsícem a přetěsněnej celej motor- Bezouškové z motoru zbyl jenom holej blok :D
A nakonec X5 4,6is- zatím jenom jezdím a vymejšlím ptákoviny :lol:
Dolfus
Registrovaný
Příspěvky: 224
Registrován: čtv 16.08.2012 00:00

#23 Příspěvek od Dolfus »

JaraX no to pozor, to neznas me :)..asi na benzinaky jak to ctu nemam, ale myslim, ze me v servisu uz "nemaji radi"...snazim se resit vse, jit za pricinou, chapat, premyslet, hledat, zkoumat kazdy zvuk, vrznuti, zaklepani, prusak...
..ze mi piska turbo nejak divne, se hadam co jsem auto koupil, vsichni tvrdi, ze nic neslysi a mam dobry sluch, ono je to fakt velmi nezretelne, ale proti E53 ho proste slysim, stejne, jako kdyz jsem auto kupoval a prislo mi, ze divne smrdi cpavkem - taky ze jo, DPF vs termostaty...kdyz jedu do servisu, mam v ruce vytisteny seznam...od toho, ze auto divne vrzne pri sjezdu z chodniku ci pomalem prejezdu retarderu pres to, ze klakson ma divny zvuk, moc to zere a tak jsem zjistil, ze teplota je nizka a prisel tedy, ze chci vymenit termostaty..atd atd...

no ...jasne, nafta se jednou vysere (ostatne jako asi cokoli, co se toci), ted jde o to, tomu predejit ,posunout to na co nejdelsi dobu a auto proste v nejake jeste smysluplne situaci a stavu prodat. Treba minula X5, co jsem prodaval, jsem si v ramci moznosti vysperkoval a ve 180tis vse ok, koupil rodinny znamy a vesele jezdi dal..

jinac ale s Tebou souhlas :)
Uživatelský avatar
dogeatdog
Registrovaný
Příspěvky: 708
Registrován: ned 01.12.2013 01:00

#24 Příspěvek od dogeatdog »

Tak je pravda, ze ja vetsinou davam do servisu auta stylem "co najdete po ceste spatneho, rovnou vymente", jenze asi to je dost o tom, ze me proste nebavi tuctovy auta, spis je mam pro radost... fakt si neumim predstavit jezdit autem ciste jako priblizovadlem, vzdycky tam musi byt nejaky fun factor, neco navic co me bavi a to tyhle starsi nemecky kramy proste umi

Teda, v pripade posledni Snejkovy mega-pack opravy jsem mel strach, ze mi misto dilu radsi vymeni rovnou cely auto :D
Meda
Registrovaný
Příspěvky: 1040
Registrován: čtv 18.11.2004 01:00

#25 Příspěvek od Meda »

JaraX to napsal uplne presne, vetsina "uzivatelu" nafty (cest vyjimkam i mezi vami) se opravdu snazi auto udrzet jen pri zivote, vidim to sam kolik prodavam vstriku, cerpadel, turb atd., uzivatele V8 to berou tak, ze kdyz je potreba neco udelat a jde to blbe, jako treba pretesneni N62, tak bude nejlepsi ten motor rovnou vyndat a cely pretesnit i s rozvodama, prece to kvuli tomu nebudeme za rok znova vyndavat :)
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#26 Příspěvek od pavproch »

JaraX píše: kdo přijede s benzínem to sou pacienti, teče ventidekl, noo, rovnou přetěsníme celej motor, a víš co, dáme rovnou novy rozvody.... atd


a pak sou ešče ultra-pacienti, kteří ten motor ven a přetěsnit a rozvody a vstřiky a ...... dělají i dyž ten ventildekl ještě neteče.... :twisted:

kilo i dvě ročně za (převážně) preventivní servis je jim normou (a to mají obyčejnou trojku s R6) :wink:
Uživatelský avatar
dogeatdog
Registrovaný
Příspěvky: 708
Registrován: ned 01.12.2013 01:00

#27 Příspěvek od dogeatdog »

Diky tomuto vlaknu si zacinam pripadat alespon trochu normalni, dekuji :D :D
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

#28 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

Me to nepripada vubec normalni :)

Je videt ze benzin maj lidi spis jako fun auto, proto asi do nej investujou, kdezto o chrochtadlech neni slyset, takze, neco na tech opravach asi bude.

- Teče Expanzka, tak ji vymente, muzu ju zavarit, ne vymente.
- Je lehce prasknuty kloub na chladiči jde to zavařit, ne dejte novej.
- Jedna hadice vzadu u mooru teče, ta by šla vyměnit, když borec rozebral halvu a ukazal mě trubku, tak sem řekl ať vymění všechny hadice vč. trubky repasuje při tom reduktor (kterej uz mysim to chtel ... myslim) a tam jsou taky hadice na vodu, takže ať udělá i je. Při tom at vymeni svicky a da novy filtry na LPG . . a rovnou vymeni olej.
- Zda se me ze mam skaredy kols na zimu, no rozlestit dostriknout, ne olouhovat novej natřik a při tom sem si si šimnul že origo znáčky v kolech josu KO, tak za 900 jsem koupil novy :)
- ted to stejny delam z letníma, olouhovany jen čekaj na nastrik :)

Tak se dá pokračovat, za mě to je stav pscient.

Mam jeste Lagunu II combi , jako pracanta a tam řvu, tohle nedělej zbytečny, ložisko vydřží i kdyz hučí jak prase, čepy v hajzlu, naprava mlati, ale jezdi to jezdi, tak co resit :)

Hruza
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#29 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Když takovou pičovinu pacienti chtějí, tak ať si to taky náležitě zaplatí
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od JaraX »

nedavno mi přijel ředitel a majitel velké mezinárodní firmy s velkym obratem starou E53 jestli mu "spravím" baterku, že má teprvě pět let, že se mu nechce dávat 3k za novou,
do toho jezdí jeho syn F11 LCI a to je čip 30, čeština 25, antiradar 60,
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

#31 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

Vlasta:
Ono, kdyz jsem videl co vse musel oddelat, aby se dostal na jednu podelanou hadici, co vse muselo jit dolu, tak sem smekl kloubkou pred mechosem ze vi co dela a kam sahnout a rekl jsem si ze fakt nema cenu tohle stejny absoluovat podruhy.
Proto "normlani" clovek radsi preventivne vymeni to, kde bude pravdepodobne dalsi mozny problem.

Mylsim, ze podobne smysli vic lidi, ale ano u nas vseobecne palti, oprav jen to co je špatne. Nepremyslej dal, ze se k tomu mistu muzes vesele za par mesicu vratit :)

Je to diagnoza priznvavam :)

JaraX:

no myslim, ze tohle je klsickej obrazek, ja mam auto po nekom podobnym. Giga firma, majitel hogo fogo a skutek utek.
Odpovědět