Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW X5 koupě
Dobrý den,
Delší dobu uvažuji o koupě tanku ale ten mi neprodají tak bych rád jeho menšího brášku BMW X5
Rád bych se chtěl zeptat naco koukat u takového auto když je to v naftě tak stav KM apod
nejlepší by bylo kdyby se to auto vešlo do 200,000,- jestli to oje vůbec realný a koupit za to něco co ještě najezdí nějaký ten pátek abych nemusel hned investovat dalších 70,000,- protože je tam něco v háji a určitě bych to nebral z velkých autobazarů nejspíš soukromý inzerát nebo nejlépe z ciziny německo pravděpodobně poradil by mi zde nějaký odborník prosím děkuji moc !: )
Delší dobu uvažuji o koupě tanku ale ten mi neprodají tak bych rád jeho menšího brášku BMW X5
Rád bych se chtěl zeptat naco koukat u takového auto když je to v naftě tak stav KM apod
nejlepší by bylo kdyby se to auto vešlo do 200,000,- jestli to oje vůbec realný a koupit za to něco co ještě najezdí nějaký ten pátek abych nemusel hned investovat dalších 70,000,- protože je tam něco v háji a určitě bych to nebral z velkých autobazarů nejspíš soukromý inzerát nebo nejlépe z ciziny německo pravděpodobně poradil by mi zde nějaký odborník prosím děkuji moc !: )
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Ahoj,
tak pokud do auta nechceš hned ze startu investovat nehorázné prachy tak opusť myšlenku 3.0d a navíc žere prachy stále. U předface se hlavně sypou převodovky.
Benzín dvě možnosti 3.0i R6 . je to na to auto slabé, ikdyž tady psal jeden uživatel, že mu to stačí. No s cenou 200tis bys už mohl najít nějaký facelift n62, předface má m62 i tam se možným nákladům nevyhneš nedávno JaraX koupil x5 a šli srát rozvody do toho prostě nevidíš. Jinak počítej že budeš dělat komplet podvozek včetně řízení + nějaké drobnosti hned ze startu. Je možná lepší koupit trochu horší kus kolem 130ti a 70tis proinvestovat a víš co už Tě nepotká.
tak pokud do auta nechceš hned ze startu investovat nehorázné prachy tak opusť myšlenku 3.0d a navíc žere prachy stále. U předface se hlavně sypou převodovky.
Benzín dvě možnosti 3.0i R6 . je to na to auto slabé, ikdyž tady psal jeden uživatel, že mu to stačí. No s cenou 200tis bys už mohl najít nějaký facelift n62, předface má m62 i tam se možným nákladům nevyhneš nedávno JaraX koupil x5 a šli srát rozvody do toho prostě nevidíš. Jinak počítej že budeš dělat komplet podvozek včetně řízení + nějaké drobnosti hned ze startu. Je možná lepší koupit trochu horší kus kolem 130ti a 70tis proinvestovat a víš co už Tě nepotká.
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Takhle kámoš koupil e61 nafta od kamaráda pravidelný servis v bmw mrda faktur a zahučel ze startu 120tis. V té ceně se dá najít, ale chce to čas. Když jsme s ženou vybírali e53 tak jsme byly taky trpěliví měsíc ve druhém trpělivost došla a koupili naftu ale aspoň ve výbavě a je pravdou že jsem neznal zkutečnosti co znám teď. S e65 to bylo už lepší a do měsíce byla doma holt štestí, že byly v republice dvě dobré narpodej, tak aspoň bylo z čeho vybírat.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 424
- Registrován: čtv 06.11.2003 01:00
- Bydliště: Hovorany
- Kontaktovat uživatele:
tank se uz koupit neda ale znamy jeden ma ale prodat ho nechce ... pak dve BEF ...
jinak X5 tu moc na vyber ted zrovna neni jelikoz ji shani aj tchan vim ze benzinaku je tu ted poskromno
Jinak to s tim 3.0i (slaby ale jednomu staci - to bylo asi na me
Ten 3.0i je na normal rodinne jezdeni zadne rychle svezeni zadne velke vzruso ale jizda pohodova. No a kdyz se chce predjizdet musi se to uz namyslet dopredu jelikoz to neni jak z praku ale spis jako lehky jarni vetrik ... ale me se ten motor proste libi ale asi je to aj tim ze v garazi stoji jeste 645ci a ta uz jede KAPKU lip.
Jinak jak tu bylo napsano spis bych taky volil cestu koupe dobre vybavy za nizkou cenu a tech 50 do toho nasypal. Stejne by si musel udelat veci jako naplne a filtry pak vetsinou aj gumy a nakonec budes davat pro jistotu aj svicky a zapal moduly jelikoz to kazdy ojebava ... nebavim se o lamdach. Jinak se to chce povozit jak v nafte (byt je nejproblematictejsi) ale i v tech 4,4 a 3.0. Predface je o polovinu levnejsi na nahradnich dilech v pripade pripadne havarie a je to dost znat jestli 25tis nebo 50tis pri polibku srnky. Jinak s prevodovkama je to jak bylo receno ale nejvic ani nezalezi na typu a roku ale na tom kdo s tim jak jezdil a hlavne ktery mlady blb s tim lital a nebo co kdo s tim tahal. Ono je lepsi hledat kousek bez tazneho kde mas aspon jistotu ze nekdo netahal na kseft auta nebo karavan ci lod. Ty automaty jsou totiz na vykonove hranici a pokud jezdi clovek normal prezijou i EU (coz teda asi vsecho jelikz snad padne) ale pokud s tim nekdo lita ide prevodovka na max. Jinak myslim 3.0 ma GM v kazdem roku 4,4 ma GM do 2004 s m62 a po 2004 ve face ma n62 ZF automat ale tam je zase fest drahy repas oproti GM takze pokud ta se posere urcite se vic poseres jak se starou GM. No a rozdil v m62 a n62 (v jizde nevim) ale n62 je jak male decko a musi mit vse jak chce jinak se proste steka a to neco stoji (mam ji v te 645ci tak ji znam)
No a nafta ... o te je tu hodne hororu napisaneho imo to si myslim uz od doby meho prvniho BMW 524TD ze proste BMW diesely neumi! Zlata Octavka a nesmrtelna 1,9TDI
Jinak co jsem se tak domakl (kdyztak me nekdo opravte) tak X5 do roku 2004 ma 4x4 permanent (jako Audi) tedy nema X-Drive ... proste ma stale čtyřkolu což se prý lépe řídilo a meněj sralo a bylo levnejsi na repas mezinapravaku ale vice papalo a aby se dostali na EURO limity a spotreby presli na X-Drive. X5 do 2004 jede na 32/68% pro zadek a umi to obratit do 68/32 a co sem videl rozkresleny mezidiferak maji to proste supr jednoduse vymyslene pres malou planetovku a fyzikalni zakony bez elektro spojek
Pak myslim 4,4 ma jine rizeni a hlavne ma vzdy zadni mechy takze pokud se poserou je to palba. Ta 3.0 je ma jen za priplatek (mi je nemame mame sport paket na pruzinach a jezdi to moc pekne i pohodlne a nepocituju pri nalozeni rodinou nejake sednuti)
Svetla sviti moc pekne i bez face (xenony)
Spotrebu u 3.0i uvadet schvalne nebudu nechci se tu zas zdohadat
--- suma sumarum ---
dle toho co do ted mame najeto a zazil jsem nedavno koupi X5 hledal bych osobne benzin bez tazneho zarizeni idealne bez mechu a v automatu od majitele u nehoz bych chtel videt jak jezdi a hlavne jak odjede kdyz mu reknu ze to neberu (mlady blb tomu vzdy hnapne za krk protoze neudrzi emoce a pak vidis jak se k tomu chova). Jinak hodne ide poznat na diagnostice a nejvic a nejjednodseji pouzitelnem BMWScanneru (mám supr věc co ti vše načte dobře zobrazí a hlavně upozorní na nesoulad najezdu KM v jednotlivých jednotkach a stoji to prd). No a hlavne kousek garazovany jelikoz tam trpi zadni pate dvere a lehce kapota s mrizkou a pak pod vickem jak vypada napaleny olej a smrdi kdyz otevres vicko motoru u zastavene horkeho motoru jelikoz ty 3.0 trpi na prehrivani hlavy a karbonovani oleje. Podvozek je jednoduchy a financne nenarocny aj brzdy jsou levne an to ser s tim se da jezdit aj kdyz je to na hrane zivotnosti. No a hodne prozradi aj spotreba na palubaku jak s tim bylo jezdeno! Nunou vybavu zvz sam pokud to mas pro frajereni tak si to stejne nekupuj a kup si nejake kupe a pokud pro rodinu je jedno zda to ma sedacky v ele ale vyhrev v kuzi je dulezity v zime, kuze je dulezita kdyz mas decka co jim sem tam upadne kus cokolady nebo se rozsypou lentilky a navi je taky dobra ikdyz dnesni mobily to vynahradi ... a TV atd je stejne k hovnu ... ale pokud jezdis na hory nebo s tim planuje jezdit zena tak asystent sjezdu z kopce je supr vec co fakt funguje uzasne!
tak to je asi tak vse (a zas se do me muze nejaky fraja pustit ze bmw musi byt jedine v plne nalozi a motoru 4,4
jinak X5 tu moc na vyber ted zrovna neni jelikoz ji shani aj tchan vim ze benzinaku je tu ted poskromno
Jinak to s tim 3.0i (slaby ale jednomu staci - to bylo asi na me

Ten 3.0i je na normal rodinne jezdeni zadne rychle svezeni zadne velke vzruso ale jizda pohodova. No a kdyz se chce predjizdet musi se to uz namyslet dopredu jelikoz to neni jak z praku ale spis jako lehky jarni vetrik ... ale me se ten motor proste libi ale asi je to aj tim ze v garazi stoji jeste 645ci a ta uz jede KAPKU lip.
Jinak jak tu bylo napsano spis bych taky volil cestu koupe dobre vybavy za nizkou cenu a tech 50 do toho nasypal. Stejne by si musel udelat veci jako naplne a filtry pak vetsinou aj gumy a nakonec budes davat pro jistotu aj svicky a zapal moduly jelikoz to kazdy ojebava ... nebavim se o lamdach. Jinak se to chce povozit jak v nafte (byt je nejproblematictejsi) ale i v tech 4,4 a 3.0. Predface je o polovinu levnejsi na nahradnich dilech v pripade pripadne havarie a je to dost znat jestli 25tis nebo 50tis pri polibku srnky. Jinak s prevodovkama je to jak bylo receno ale nejvic ani nezalezi na typu a roku ale na tom kdo s tim jak jezdil a hlavne ktery mlady blb s tim lital a nebo co kdo s tim tahal. Ono je lepsi hledat kousek bez tazneho kde mas aspon jistotu ze nekdo netahal na kseft auta nebo karavan ci lod. Ty automaty jsou totiz na vykonove hranici a pokud jezdi clovek normal prezijou i EU (coz teda asi vsecho jelikz snad padne) ale pokud s tim nekdo lita ide prevodovka na max. Jinak myslim 3.0 ma GM v kazdem roku 4,4 ma GM do 2004 s m62 a po 2004 ve face ma n62 ZF automat ale tam je zase fest drahy repas oproti GM takze pokud ta se posere urcite se vic poseres jak se starou GM. No a rozdil v m62 a n62 (v jizde nevim) ale n62 je jak male decko a musi mit vse jak chce jinak se proste steka a to neco stoji (mam ji v te 645ci tak ji znam)
No a nafta ... o te je tu hodne hororu napisaneho imo to si myslim uz od doby meho prvniho BMW 524TD ze proste BMW diesely neumi! Zlata Octavka a nesmrtelna 1,9TDI
Jinak co jsem se tak domakl (kdyztak me nekdo opravte) tak X5 do roku 2004 ma 4x4 permanent (jako Audi) tedy nema X-Drive ... proste ma stale čtyřkolu což se prý lépe řídilo a meněj sralo a bylo levnejsi na repas mezinapravaku ale vice papalo a aby se dostali na EURO limity a spotreby presli na X-Drive. X5 do 2004 jede na 32/68% pro zadek a umi to obratit do 68/32 a co sem videl rozkresleny mezidiferak maji to proste supr jednoduse vymyslene pres malou planetovku a fyzikalni zakony bez elektro spojek
Pak myslim 4,4 ma jine rizeni a hlavne ma vzdy zadni mechy takze pokud se poserou je to palba. Ta 3.0 je ma jen za priplatek (mi je nemame mame sport paket na pruzinach a jezdi to moc pekne i pohodlne a nepocituju pri nalozeni rodinou nejake sednuti)
Svetla sviti moc pekne i bez face (xenony)
Spotrebu u 3.0i uvadet schvalne nebudu nechci se tu zas zdohadat
--- suma sumarum ---
dle toho co do ted mame najeto a zazil jsem nedavno koupi X5 hledal bych osobne benzin bez tazneho zarizeni idealne bez mechu a v automatu od majitele u nehoz bych chtel videt jak jezdi a hlavne jak odjede kdyz mu reknu ze to neberu (mlady blb tomu vzdy hnapne za krk protoze neudrzi emoce a pak vidis jak se k tomu chova). Jinak hodne ide poznat na diagnostice a nejvic a nejjednodseji pouzitelnem BMWScanneru (mám supr věc co ti vše načte dobře zobrazí a hlavně upozorní na nesoulad najezdu KM v jednotlivých jednotkach a stoji to prd). No a hlavne kousek garazovany jelikoz tam trpi zadni pate dvere a lehce kapota s mrizkou a pak pod vickem jak vypada napaleny olej a smrdi kdyz otevres vicko motoru u zastavene horkeho motoru jelikoz ty 3.0 trpi na prehrivani hlavy a karbonovani oleje. Podvozek je jednoduchy a financne nenarocny aj brzdy jsou levne an to ser s tim se da jezdit aj kdyz je to na hrane zivotnosti. No a hodne prozradi aj spotreba na palubaku jak s tim bylo jezdeno! Nunou vybavu zvz sam pokud to mas pro frajereni tak si to stejne nekupuj a kup si nejake kupe a pokud pro rodinu je jedno zda to ma sedacky v ele ale vyhrev v kuzi je dulezity v zime, kuze je dulezita kdyz mas decka co jim sem tam upadne kus cokolady nebo se rozsypou lentilky a navi je taky dobra ikdyz dnesni mobily to vynahradi ... a TV atd je stejne k hovnu ... ale pokud jezdis na hory nebo s tim planuje jezdit zena tak asystent sjezdu z kopce je supr vec co fakt funguje uzasne!
tak to je asi tak vse (a zas se do me muze nejaky fraja pustit ze bmw musi byt jedine v plne nalozi a motoru 4,4

ja by som to inac sformuloval
repas GMka stoji 2500e (netusim aky je teraz kurz, ale je to asi tak 65000czk?)
jedine predface 3d 135kw a 3i 170kw (face/predface) ju maju, inac ma vsetko ZF!, 4,4 a 4,6 M62 maju 5hp24, 4,4, 4,8 n62 a 160kw 3d ma 6hp26.
poriadne si treba zvazit co chces, popripade co v akom stave je. dorabat navigaciu je opruz, avsak take pdc je otazka par 100euro(vychadza mi to asi na 300), vyhrev nemam v x5 ale v e39 a popravde nechyba mi, hoc by potesil. dorabal som si tazne - je to otazka 4hoch srubiek, kabelaz v aute je.
repas GMka stoji 2500e (netusim aky je teraz kurz, ale je to asi tak 65000czk?)
jedine predface 3d 135kw a 3i 170kw (face/predface) ju maju, inac ma vsetko ZF!, 4,4 a 4,6 M62 maju 5hp24, 4,4, 4,8 n62 a 160kw 3d ma 6hp26.
poriadne si treba zvazit co chces, popripade co v akom stave je. dorabat navigaciu je opruz, avsak take pdc je otazka par 100euro(vychadza mi to asi na 300), vyhrev nemam v x5 ale v e39 a popravde nechyba mi, hoc by potesil. dorabal som si tazne - je to otazka 4hoch srubiek, kabelaz v aute je.
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
je tu spousta nepřesností, ¨
4,4i mají všechny ZF převodovky, je jedno z jakyho roku
předface je stála čtyřkola, poface je xdrive, ten má zadek na pevno (hřídel prochází rozvodovkou) a k tomu si ladí předek jak potřebuje elektronickou spojkou,
zadní měchy beru u X5 jako základ, člověk muže naložit co chce, jezdit kde chce a auto je pořád stejně vysoko, ty měchy na zadku prakticky vůbec neodchází, nikdy jsem tu neměl X5 se špatným zadním měchem (krom E70, tam vydrží 100tkm )
přední měchy sou rarita, pak jde nastavovat i výška auta tlačítkem, ty už se serou a stojí pořádnej kotel,
auto na celovzduchu má většinou sportpaket a je hodně tvrdé
existuje i verze celá na vzduchu bez sportpaketu ale s tím jsem nikdy nejel, nikdo koho znám to nemá.
předface je vhodnější spíš na ježdění po městě a do obchodu, poface je uspornější a je vhodnější pro lidi co chcou se stodolou cestovat (což je blbost),
naftu bych vůbec nekupoval, koupil bych 4,4i a LPG nebo hoodně zachovalo 3,0i,
jako povinnou výbavu beru komfortní nebo alespon sportovní sedačky, ty bohužel nemají lámání.
4,4i mají všechny ZF převodovky, je jedno z jakyho roku
předface je stála čtyřkola, poface je xdrive, ten má zadek na pevno (hřídel prochází rozvodovkou) a k tomu si ladí předek jak potřebuje elektronickou spojkou,
zadní měchy beru u X5 jako základ, člověk muže naložit co chce, jezdit kde chce a auto je pořád stejně vysoko, ty měchy na zadku prakticky vůbec neodchází, nikdy jsem tu neměl X5 se špatným zadním měchem (krom E70, tam vydrží 100tkm )
přední měchy sou rarita, pak jde nastavovat i výška auta tlačítkem, ty už se serou a stojí pořádnej kotel,
auto na celovzduchu má většinou sportpaket a je hodně tvrdé
existuje i verze celá na vzduchu bez sportpaketu ale s tím jsem nikdy nejel, nikdo koho znám to nemá.
předface je vhodnější spíš na ježdění po městě a do obchodu, poface je uspornější a je vhodnější pro lidi co chcou se stodolou cestovat (což je blbost),
naftu bych vůbec nekupoval, koupil bych 4,4i a LPG nebo hoodně zachovalo 3,0i,
jako povinnou výbavu beru komfortní nebo alespon sportovní sedačky, ty bohužel nemají lámání.
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)