Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Range Rover L322 BMW M62

Vše o E53, E70/E71/E72, E83, E84, F15/F16, F25/F26, F39, F48, G01, G02, G05, G06
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
100RM
Registrovaný
Příspěvky: 9751
Registrován: úte 30.05.2006 00:00

#21 Příspěvek od 100RM »

7er. True definition of luxury. Yours.
Uživatelský avatar
Don
Registrovaný
Příspěvky: 2043
Registrován: stř 24.06.2009 00:00
Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou

#22 Příspěvek od Don »

No zrovna ten ovladac svetel je klasika z BMW, jako skoro vsechno. Sport je uvnitr plast, nema komforty a vsechno dalsi... zlaty Vogue ;)
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od JaraX »

myslím že než sport je lepší koupit X5,
jararak
Registrovaný
Příspěvky: 448
Registrován: ned 20.07.2008 00:00
Bydliště: Malacky

#24 Příspěvek od jararak »

Pokial kupis l322 vies tam robit veci s DISom alebo inpu, sice riadne hulaka, ale vie to. L322 ma asi o 3cm sirsiu laktovku voci x5 a este ma samostatne laktovky na sedackach. Soferovat to je celkom sranda, vidis nic oproti x5 kde je ta kapota zhupnuta dole ako dopredu tak aj na stranu, l322 to ma uplne rovne az po hranu. Na dlzku je to auto asi o 10cm dlhsie cize do kufru nalozis viac, ovela viac. Naviac tapacir je pekne caluneny narozdiel od tej plastovej drnciacej hobotiny v x5.
Niektore l322 maju v interiery keramicke ovladacie prvky cize mas fakt pocit luxusu, ine su plastove pekla ako x5, naviac mi chybal ukazovatel kvaltov pri saltpake, nikdy som nepozeral palubovku co tam mam.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od JaraX »

co je laktovka?
Dolfus
Registrovaný
Příspěvky: 224
Registrován: čtv 16.08.2012 00:00

#26 Příspěvek od Dolfus »

loketni operka? :)
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#27 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

S tim Supercharged jel s nama kamarad do IT na lyze a cestou 2x tankoval plnou .-) vím, ze spotrebu prece místní "neřeší", ale myslel bych na to při výběru :-) jinak svezení v primce/meste luxusni, v zatáčkách nic moc, coz je vzhledem k velikosti a hmotnosti logicky...
Na dálky bych si koupil 7er, do mesta Mini, do terénu Suzuki Jimny a na tahání vleku/lodi a pod si něco půjčil...
“Ability is what you're capable of doing.”
Uživatelský avatar
Don
Registrovaný
Příspěvky: 2043
Registrován: stř 24.06.2009 00:00
Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou

#28 Příspěvek od Don »

E53 predFL na tom neni se spotrebou o moc lepsi.
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od JaraX »

spotřebu neřeším, jelikož to bude v LPG a najedu do s tím do 5k za rok, spotřeba mě zajímá u sedmy s kterou najedu 50k za rok,
jararak
Registrovaný
Příspěvky: 448
Registrován: ned 20.07.2008 00:00
Bydliště: Malacky

#30 Příspěvek od jararak »

zo srandy, nastavoval som teraz vzduchovy podvozok na l322 bez problemov rozsah 20cm a to som nebol uplne hore ani dole. auto na 20"

na slovensku bohuzial ziaden normalny 4.4 nebol za posledne 3 roky co po nich cumim, jedna zelena a ta sa mi absolutne nelubi.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od JaraX »

v E66 mám skoro maximální možnou výbavu, ještě dodělám pár věcí a nebude se v čem vrtat, výhoda těchto SUV (x5 a L322) je ta že se má člověk furt v čem vrtat :D :D :D
Uživatelský avatar
100RM
Registrovaný
Příspěvky: 9751
Registrován: úte 30.05.2006 00:00

#32 Příspěvek od 100RM »

jararak píše:zo srandy, nastavoval som teraz vzduchovy podvozok na l322 bez problemov rozsah 20cm a to som nebol uplne hore ani dole. auto na 20"

na slovensku bohuzial ziaden normalny 4.4 nebol za posledne 3 roky co po nich cumim, jedna zelena a ta sa mi absolutne nelubi.


Ty toho rendža mas ?
7er. True definition of luxury. Yours.
Stew1988
Registrovaný
Příspěvky: 123
Registrován: úte 13.04.2010 00:00
Bydliště: Lednice
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od Stew1988 »

Zdar pánové o RR se zajímám už dloho a RR sport je podvozkově na hovno :D z důvodu že je postaven na podvozku Discovery a je nijaký a je menší jak klasická RR je pravda že Vouge je dobré, dá se koupit VOUGE HSE verze
Pak autobiografy a nebo ultra autobiografy :D a to už je pecička má víc dřeva jak všechny verze a dokonce aj Kufr má dřevěné latě :) a hlavně u RR je vše šité ručně mnohokrát to v TG připomínali prakticky RR je rolls v podobě SUV jo a k tomu Logic7 se ještě bylo logic 7 HD ale nikde jsem se nedočetl jaký je mezitím rozdíl

Tu máte tu ultimate edici autobiografy
http://www.landrover-center.com/news/Ra ... L322/14879
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#34 Příspěvek od kurevtor »

ruční šití není nic neobvyklého, naopak je to zcela běžné.... to srovnání s Rolls Royce nevim nevim
Stew1988
Registrovaný
Příspěvky: 123
Registrován: úte 13.04.2010 00:00
Bydliště: Lednice
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od Stew1988 »

Tak v TG to říkal James Mey a tomu se to dá věřit když je přes rollse
Stew1988
Registrovaný
Příspěvky: 123
Registrován: úte 13.04.2010 00:00
Bydliště: Lednice
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od Stew1988 »

a poslední poznatek co mám tak před facelift měli lámací sedadla a pak po facelift po roce 2007 už je nemají
Uživatelský avatar
magyar Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 430
Registrován: sob 06.09.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od magyar Člen Klubu »

Stew1988 píše:Logic7 se ještě bylo logic 7 HD ale nikde jsem se nedočetl jaký je mezitím rozdíl


L322 mala výbavy postupne: SE, HSE, Vogue, Vogue SE a niečo ako je u BMW Individual boli rôzne Westminster, Autobiography a Autobiography Ultimate (ktorú je zbytočné spomínať, nakoľko sa ich vyrobilo tuším do 500 kusov pre celý svet). Logic 7 má klasicky ~700W, Logic 7HD má 5.1 a 1200W ak si dobre spomínam.

Inak to niesú nejak extra zlé autá a kasičky, kamarát má už druhú L322 a vrátil sa k nej po tom čo zistil že pohodlnejšie auto snáď ešte nejazdil (najprv mal dízla, teraz V8 s LPG), nedá na to dopustiť.
d(- -)b
Uživatelský avatar
Don
Registrovaný
Příspěvky: 2043
Registrován: stř 24.06.2009 00:00
Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou

#38 Příspěvek od Don »

Skoda, ze ten motor od Jaguaru neni vhodny na LPG provoz (4.2)
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#39 Příspěvek od kurevtor »

magyar píše:
Stew1988 píše:Logic7 se ještě bylo logic 7 HD ale nikde jsem se nedočetl jaký je mezitím rozdíl


L322 mala výbavy postupne: SE, HSE, Vogue, Vogue SE a niečo ako je u BMW Individual boli rôzne Westminster, Autobiography a Autobiography Ultimate (ktorú je zbytočné spomínať, nakoľko sa ich vyrobilo tuším do 500 kusov pre celý svet). Logic 7 má klasicky ~700W, Logic 7HD má 5.1 a 1200W ak si dobre spomínam.



magyar: tohle mě právě zajímá... už jsem se tu na to ptal... takže Logic 7HD má skutečně 1200W?? 8O A "obyč" L7 má v RR 700W? Seš si těmi čísly jistej? Protože to je masakr, v E65 má L7 "jen" 420W myslim...

edit: a myslel jsem, že všechy L7 jsou 5.1?? Nejsou?
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#40 Příspěvek od kurevtor »

Stew1988 píše:Tak v TG to říkal James Mey a tomu se to dá věřit když je přes rollse


jako jó, dá se jim věřit. Ale nevěřim jim to :lol: Jsou to jen jejich "novinářský" asociace a rádoby zajímavý přirovnání. Jasně, přirovnat top Range k Rollsu je asi snesitelný, občas jsou ty kecy ale přes čáru. E500 je symbolem neúspěšnýho muže, bmw 3 se špatně ovládá apod. :P
Odpovědět