Pokial kupis l322 vies tam robit veci s DISom alebo inpu, sice riadne hulaka, ale vie to. L322 ma asi o 3cm sirsiu laktovku voci x5 a este ma samostatne laktovky na sedackach. Soferovat to je celkom sranda, vidis nic oproti x5 kde je ta kapota zhupnuta dole ako dopredu tak aj na stranu, l322 to ma uplne rovne az po hranu. Na dlzku je to auto asi o 10cm dlhsie cize do kufru nalozis viac, ovela viac. Naviac tapacir je pekne caluneny narozdiel od tej plastovej drnciacej hobotiny v x5.
Niektore l322 maju v interiery keramicke ovladacie prvky cize mas fakt pocit luxusu, ine su plastove pekla ako x5, naviac mi chybal ukazovatel kvaltov pri saltpake, nikdy som nepozeral palubovku co tam mam.
S tim Supercharged jel s nama kamarad do IT na lyze a cestou 2x tankoval plnou .-) vím, ze spotrebu prece místní "neřeší", ale myslel bych na to při výběru jinak svezení v primce/meste luxusni, v zatáčkách nic moc, coz je vzhledem k velikosti a hmotnosti logicky...
Na dálky bych si koupil 7er, do mesta Mini, do terénu Suzuki Jimny a na tahání vleku/lodi a pod si něco půjčil...
v E66 mám skoro maximální možnou výbavu, ještě dodělám pár věcí a nebude se v čem vrtat, výhoda těchto SUV (x5 a L322) je ta že se má člověk furt v čem vrtat
Zdar pánové o RR se zajímám už dloho a RR sport je podvozkově na hovno z důvodu že je postaven na podvozku Discovery a je nijaký a je menší jak klasická RR je pravda že Vouge je dobré, dá se koupit VOUGE HSE verze
Pak autobiografy a nebo ultra autobiografy a to už je pecička má víc dřeva jak všechny verze a dokonce aj Kufr má dřevěné latě a hlavně u RR je vše šité ručně mnohokrát to v TG připomínali prakticky RR je rolls v podobě SUV jo a k tomu Logic7 se ještě bylo logic 7 HD ale nikde jsem se nedočetl jaký je mezitím rozdíl
Stew1988 píše:Logic7 se ještě bylo logic 7 HD ale nikde jsem se nedočetl jaký je mezitím rozdíl
L322 mala výbavy postupne: SE, HSE, Vogue, Vogue SE a niečo ako je u BMW Individual boli rôzne Westminster, Autobiography a Autobiography Ultimate (ktorú je zbytočné spomínať, nakoľko sa ich vyrobilo tuším do 500 kusov pre celý svet). Logic 7 má klasicky ~700W, Logic 7HD má 5.1 a 1200W ak si dobre spomínam.
Inak to niesú nejak extra zlé autá a kasičky, kamarát má už druhú L322 a vrátil sa k nej po tom čo zistil že pohodlnejšie auto snáď ešte nejazdil (najprv mal dízla, teraz V8 s LPG), nedá na to dopustiť.
Stew1988 píše:Logic7 se ještě bylo logic 7 HD ale nikde jsem se nedočetl jaký je mezitím rozdíl
L322 mala výbavy postupne: SE, HSE, Vogue, Vogue SE a niečo ako je u BMW Individual boli rôzne Westminster, Autobiography a Autobiography Ultimate (ktorú je zbytočné spomínať, nakoľko sa ich vyrobilo tuším do 500 kusov pre celý svet). Logic 7 má klasicky ~700W, Logic 7HD má 5.1 a 1200W ak si dobre spomínam.
magyar: tohle mě právě zajímá... už jsem se tu na to ptal... takže Logic 7HD má skutečně 1200W?? A "obyč" L7 má v RR 700W? Seš si těmi čísly jistej? Protože to je masakr, v E65 má L7 "jen" 420W myslim...
edit: a myslel jsem, že všechy L7 jsou 5.1?? Nejsou?
Stew1988 píše:Tak v TG to říkal James Mey a tomu se to dá věřit když je přes rollse
jako jó, dá se jim věřit. Ale nevěřim jim to Jsou to jen jejich "novinářský" asociace a rádoby zajímavý přirovnání. Jasně, přirovnat top Range k Rollsu je asi snesitelný, občas jsou ty kecy ale přes čáru. E500 je symbolem neúspěšnýho muže, bmw 3 se špatně ovládá apod.