Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
X5 e53 3.0i - netopi
Mam problem se svoji X5 e53 3.0i r.01 170kW.
Auto mi vubec netopi, nezvedne se teplota z modreho ukazatele ani po 500km cesty. Pokud necham auto bezet jen na volnobeh, tak behem 5ti minut vyleze teplota na normalni provozni a krasne topi. Ale jakmile se rozjedu, po 100m zase klesne do modreho a prestane samozrejme i topit.
Na vicku od oleje je zluta emulze, na merce oleje take. Jezdi pouze 10km rano a 10km vecer (vzdy studene). Napadlo me ze muze jit jen o kondenz vody z oleje. Nebo foukle tesneni/termostat.
Vodu nebere, ve vode olej neni. Nijak vyrazne nekouri, starty teple i studene bez problemu.
Auto je plne servisovane vc. servisky, naj. 270tkm.
Poradi nekdo po cem patrat?
Auto mi vubec netopi, nezvedne se teplota z modreho ukazatele ani po 500km cesty. Pokud necham auto bezet jen na volnobeh, tak behem 5ti minut vyleze teplota na normalni provozni a krasne topi. Ale jakmile se rozjedu, po 100m zase klesne do modreho a prestane samozrejme i topit.
Na vicku od oleje je zluta emulze, na merce oleje take. Jezdi pouze 10km rano a 10km vecer (vzdy studene). Napadlo me ze muze jit jen o kondenz vody z oleje. Nebo foukle tesneni/termostat.
Vodu nebere, ve vode olej neni. Nijak vyrazne nekouri, starty teple i studene bez problemu.
Auto je plne servisovane vc. servisky, naj. 270tkm.
Poradi nekdo po cem patrat?
emulze na víčku u M54 je běžná věc, víčko neostřikuje olej, takže ho nic "nečiistí"
emuzle na měrce bude kondenzát, kdy se naposled měnil olej? chce to jezdit delší trasy, alespon jednou za čas, ted jsem tu měl X5 2004, 110k najeto, člověk si řekne pecka, tak malo jete auto, opak je pravdou, díky tomu že se s tím skoro nejezdilo byl olej plnej kondenzátu a zrezavěli vačky a paní dojezdila
emuzle na měrce bude kondenzát, kdy se naposled měnil olej? chce to jezdit delší trasy, alespon jednou za čas, ted jsem tu měl X5 2004, 110k najeto, člověk si řekne pecka, tak malo jete auto, opak je pravdou, díky tomu že se s tím skoro nejezdilo byl olej plnej kondenzátu a zrezavěli vačky a paní dojezdila
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 460
- Registrován: čtv 22.09.2011 00:00
zadej si vin do ETK2 a dej hledat Thermostat a máš jasno
http://bmwfans.info/parts-catalog/E53/E ... thermostat
3.0i automat má termostat hlavní a termostat automatu kterej klidně taky způsobí že se motor ochlazuje, stejně to má i E46 a právě na té jsem to řešil.
u nafty už pak máš rovnou 3 termostaty
http://bmwfans.info/parts-catalog/E53/E ... thermostat
http://bmwfans.info/parts-catalog/E53/E ... thermostat
3.0i automat má termostat hlavní a termostat automatu kterej klidně taky způsobí že se motor ochlazuje, stejně to má i E46 a právě na té jsem to řešil.
u nafty už pak máš rovnou 3 termostaty
http://bmwfans.info/parts-catalog/E53/E ... thermostat
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 460
- Registrován: čtv 22.09.2011 00:00