Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Koupě E70 3.0D xDrive
Plánuji během pár týdnů nákup uvedeného modelu (ročník 2008). Jedná se o vůz ředitele firmy, kde pracuje kamarád a dohodil mi to. Servisní historie je komplet v Inveltu a na servis míří i můj dotaz. Dle vyjádření majitele se dělalo vše, co auto chtělo, tzn. podle intervalů nastavených výrobcem. Co jsem hledal, tak to ale nezahrnuje výměnu oleje v automatu. Tudíž se na 99% olej neměnil (ještě se ověřuje). Jelikož má auto natočeno lehce přes dvě kila, jak velký je to problém pokud se to nedělalo? Případně na kolik taková sranda vyjde?
Druhý dotaz bych měl na navigaci, resp. audio. Je tam iDrive CCC, takže vezme MP3 na cd. Už asi 3 roky nemam v Macu mechaniku a zvykl jsem si vše ládovat na a přehrávat v autě přes SD kartu (Columbus / OIIRS). Existuje nějaký způsob, jak doinstalovat do vozu něco, co "vyrobí" čtečku na karty nebo USB vstup? Našel jsem jen nějaký dvbLOGIC skoro za dvacku. Což je randál a navíc to přidá i TV a já nvm co ještě, a to nepotřebuju - chci jen muziku pohodlně přehrávat přes SD nebo USB.
Krom uvedeného budu rád za jakékoliv tipy/triky na co se podívat, připravit, apod.
Díky!
Druhý dotaz bych měl na navigaci, resp. audio. Je tam iDrive CCC, takže vezme MP3 na cd. Už asi 3 roky nemam v Macu mechaniku a zvykl jsem si vše ládovat na a přehrávat v autě přes SD kartu (Columbus / OIIRS). Existuje nějaký způsob, jak doinstalovat do vozu něco, co "vyrobí" čtečku na karty nebo USB vstup? Našel jsem jen nějaký dvbLOGIC skoro za dvacku. Což je randál a navíc to přidá i TV a já nvm co ještě, a to nepotřebuju - chci jen muziku pohodlně přehrávat přes SD nebo USB.
Krom uvedeného budu rád za jakékoliv tipy/triky na co se podívat, připravit, apod.
Díky!
- určitě je dobré udělat upgrade z CCC na CIC, pak můžeš poslouchat MP3 z interního HDD nebo flashky
- připrav se na drahý servis toho naftovyho motoru (DPF, žhaviče s jednotkou, tyto motory poměrně hodně trpí na rozvody, klapky v sání atd), osobně doporučuju se naftě uplně vyhnout, kor když u E70 si můžeš ještě užít atmosferickou V8, novější auta už bohužel.
- určitě sebou mechanika kterej tydle auta dělá (nehledě na to kde a jak to bylo servisovany) at to prohlídne, v BMW sou většinou dost blbci a že auto jezdilo do autorizaku neznamená vubec nic.
- připrav se na drahý servis toho naftovyho motoru (DPF, žhaviče s jednotkou, tyto motory poměrně hodně trpí na rozvody, klapky v sání atd), osobně doporučuju se naftě uplně vyhnout, kor když u E70 si můžeš ještě užít atmosferickou V8, novější auta už bohužel.
- určitě sebou mechanika kterej tydle auta dělá (nehledě na to kde a jak to bylo servisovany) at to prohlídne, v BMW sou většinou dost blbci a že auto jezdilo do autorizaku neznamená vubec nic.
Děkuju moc za rady!
Nad V8 jsem uvažoval, ale asi mam obavu z tak velkého objemu. Sice tolik nenajezdíme (15-20k ročně), takže by to i dávalo smysl. Jen prostě véosum ve mně evokuje spotřebu jaxviňa a my jezdíme dost i město (Praha). Řešením by bylo LPG, ale mam byt v baráku se stáním pro auto v podzemních garážích a nad vjezdem známá cedule. Nicméně když už tedy, tak který? 4.8?
Místo CCC tam lze nacpat CIC? To jsem netušil. Zrovna dneska jsem byl projet moc pěknou trojku (330xD LCI), která to už měla a je to fakt jiná liga. Na kolik ta výměna cca vyjde?
Co se týče toho oleje v převodovce, pokud se tedy nedělal - mam to považovat za podstatný problém? Dneska jsem mluvil s člověkem z CarTecu a moc se na to netvářil, prý všem doporučují výměnu cca po 100tkm. Nechápu, že to není položka na servisním intervalu od BMW!
Nad V8 jsem uvažoval, ale asi mam obavu z tak velkého objemu. Sice tolik nenajezdíme (15-20k ročně), takže by to i dávalo smysl. Jen prostě véosum ve mně evokuje spotřebu jaxviňa a my jezdíme dost i město (Praha). Řešením by bylo LPG, ale mam byt v baráku se stáním pro auto v podzemních garážích a nad vjezdem známá cedule. Nicméně když už tedy, tak který? 4.8?
Místo CCC tam lze nacpat CIC? To jsem netušil. Zrovna dneska jsem byl projet moc pěknou trojku (330xD LCI), která to už měla a je to fakt jiná liga. Na kolik ta výměna cca vyjde?
Co se týče toho oleje v převodovce, pokud se tedy nedělal - mam to považovat za podstatný problém? Dneska jsem mluvil s člověkem z CarTecu a moc se na to netvářil, prý všem doporučují výměnu cca po 100tkm. Nechápu, že to není položka na servisním intervalu od BMW!
Nad V8 jsem uvažoval, ale asi mam obavu z tak velkého objemu. Sice tolik nenajezdíme (15-20k ročně), takže by to i dávalo smysl. Jen prostě véosum ve mně evokuje spotřebu jaxviňa a my jezdíme dost i město (Praha). Řešením by bylo LPG, ale mam byt v baráku se stáním pro auto v podzemních garážích a nad vjezdem známá cedule. Nicméně když už tedy, tak který? 4.8?
- jiný objem než 4,8 V8 v E70 není, objem spotřebu neurčuje, spíš kastle a konstrukce motoru, X5 s třilitrem v benzínu žere prakticky stejně, ona i ta ropa bere kolem 10ti, benzín kolem 15ti, ale chce to si to spočítat, nafta je dražší na servis, servis vstřikovaní, turb, DPF, termostatů, to vše stojí desetisíce, u nafty je i poloviční životnost převodovky a dalších komponent. Vetšina zákazníku co mají LPG nemají na autě nálepku a jezdí si kde chcou, ale to není žádný návod, v německu se může s LPG i do podzemních garáží, u nás by to mělo taky přijít.
Místo CCC tam lze nacpat CIC? To jsem netušil. Zrovna dneska jsem byl projet moc pěknou trojku (330xD LCI), která to už měla a je to fakt jiná liga. Na kolik ta výměna cca vyjde?
- cca 40 tisic, a nebo cca 2x tolik vyjde zástavba CIC NBT (s touchpadem a dalšíma funkcema)
Co se týče toho oleje v převodovce, pokud se tedy nedělal - mam to považovat za podstatný problém? Dneska jsem mluvil s člověkem z CarTecu a moc se na to netvářil, prý všem doporučují výměnu cca po 100tkm. Nechápu, že to není položka na servisním intervalu od BMW!
- podstatný problém to není, jak říkám ty nafty většinou za cca 200-250tisic tu převodovku stejně sežerou, hlavně v Xkách kde vše vydrží méně
- jiný objem než 4,8 V8 v E70 není, objem spotřebu neurčuje, spíš kastle a konstrukce motoru, X5 s třilitrem v benzínu žere prakticky stejně, ona i ta ropa bere kolem 10ti, benzín kolem 15ti, ale chce to si to spočítat, nafta je dražší na servis, servis vstřikovaní, turb, DPF, termostatů, to vše stojí desetisíce, u nafty je i poloviční životnost převodovky a dalších komponent. Vetšina zákazníku co mají LPG nemají na autě nálepku a jezdí si kde chcou, ale to není žádný návod, v německu se může s LPG i do podzemních garáží, u nás by to mělo taky přijít.
Místo CCC tam lze nacpat CIC? To jsem netušil. Zrovna dneska jsem byl projet moc pěknou trojku (330xD LCI), která to už měla a je to fakt jiná liga. Na kolik ta výměna cca vyjde?
- cca 40 tisic, a nebo cca 2x tolik vyjde zástavba CIC NBT (s touchpadem a dalšíma funkcema)
Co se týče toho oleje v převodovce, pokud se tedy nedělal - mam to považovat za podstatný problém? Dneska jsem mluvil s člověkem z CarTecu a moc se na to netvářil, prý všem doporučují výměnu cca po 100tkm. Nechápu, že to není položka na servisním intervalu od BMW!
- podstatný problém to není, jak říkám ty nafty většinou za cca 200-250tisic tu převodovku stejně sežerou, hlavně v Xkách kde vše vydrží méně
tak jsem hledal na allegru a CIC je kolem 2400 zl, tzn cca 16k + nějaky kabely a věci k tomu cca 5k, + nějaka cesta, připadně sprostředkovatel, tak se to cely da sehnat kolem 25k, takže to vyjde cca lehce přes 30k,
no pěkně to polezlo dolu
ovšem vzhledem k ceně auta už bych šel cestou tohoto
https://www.youtube.com/watch?v=WoLfepypHIs
http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=817159
no pěkně to polezlo dolu
ovšem vzhledem k ceně auta už bych šel cestou tohoto
https://www.youtube.com/watch?v=WoLfepypHIs
http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=817159
@PetoK: S timhle názorem se tu asi moc lidí očividně neztotožní. Ale díky za podporu
Každopádně já do toho asi pudu. Stávajíci auto se prodá rychleji, než jsem myslel a bez auta fungovat nedokážem. Tak snad se naznačená negativa nestanou skutečností. Ťuk-ťuk a kilo, co jsem si chtěl uzmout na rolády, si raději schovám.
Ještě bych se chtěl zeptat na jeden konkrétní servis - BMW Pupík. Mám ho kousek od baráku, tak jestli tam s tim zajet na předprodejní prohlídku. Jsou dobří?

Každopádně já do toho asi pudu. Stávajíci auto se prodá rychleji, než jsem myslel a bez auta fungovat nedokážem. Tak snad se naznačená negativa nestanou skutečností. Ťuk-ťuk a kilo, co jsem si chtěl uzmout na rolády, si raději schovám.
Ještě bych se chtěl zeptat na jeden konkrétní servis - BMW Pupík. Mám ho kousek od baráku, tak jestli tam s tim zajet na předprodejní prohlídku. Jsou dobří?
PetoK píše:Urcite chod do nafty, pokial kupis solidny stav a nie vrak, nie je o com, kazdy normalny clovek si do SUV kupuje naftu... drahy servis je iba ak kupis vyjazdeny srot...
benal je zrut, nema krutak a na LPG radsej zabudni...




to víš, to sou takovy ti chytráci co V8 viděli akorát na obrázku, zrovna ted tu mám E70 3,0 sd, a musím se tomu prostě smát, majitel do toho háže peníze lopatou a to to ještě nemá najeto 2 kila a už se řešily jak turba tak převodovka, a když to nastartuješ tak je to jak traktor, tatatatatata,
ale at si každej koupí co chce,
to je asi jak ten giovanny psal do sedmiček jak je E65 strašně neobratná a o pár příspěvků později z něj vylezlo že s ní nikdy nejel.
ale at si každej koupí co chce,
to je asi jak ten giovanny psal do sedmiček jak je E65 strašně neobratná a o pár příspěvků později z něj vylezlo že s ní nikdy nejel.
- Giovany1971
- Registrovaný
- Příspěvky: 357
- Registrován: ned 11.05.2014 00:00
- Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
- Kontaktovat uživatele:
[quote="JaraX"]to víš, to sou takovy ti chytráci co V8 viděli akorát na obrázku, zrovna ted tu mám E70 3,0 sd, a musím se tomu prostě smát, majitel do toho háže peníze lopatou a to to ještě nemá najeto 2 kila a už se řešily jak turba tak převodovka, a když to nastartuješ tak je to jak traktor, tatatatatata,
ale at si každej koupí co chce,
to je asi jak ten giovanny psal do sedmiček jak je E65 strašně neobratná a o pár příspěvků později z něj vylezlo že s ní nikdy nejel.[/quot
Ano v e 65 jsem nejel..měl jsem však E 38 naftu 3.0d ..což je dle mne dobré a hlavně pěkné auto proti e 65...ale líné a težkopádné..
Pak jsem jezdil v Itálii s tím F kem 5.0...což motor jel..sice v něm klepalo jak v pendlovkách..ale to nemění nic natom že je to těžkopádný mastodont který se nehodí ke všemu použití..
A 8 jsem měl několik...v benzinu v8.. mám to auto raděj jak 7er...protože někam v zimě aspon vyjede..a vypadá jak auto...ale i přes to je to stodola stejně jako e65..tak co furt řešíš...nechápu jak můžeš srovnávat 7 er mastodonta ci cokoli podobného s 5er která když má dobrý motor tu 7dmu podělá kde chce..7 er a podobné stodoly jsou dobré jen ná dálníce..tam jsou doma a nemají konkurenci.to podepíši...ale jinak je to auto né pro každého..a ne pro běžné použití..a co je běžné pro tebe..nemusí být běžné pro Lojzu z dolní Lhoty..tak si to uvědom..chápu že tu máš fan club....ale pochybuji že tě zase obdivují úplně všichní....jsi sice umělec..ale dost radikální.zdar jak svina soudruhu..
ale at si každej koupí co chce,
to je asi jak ten giovanny psal do sedmiček jak je E65 strašně neobratná a o pár příspěvků později z něj vylezlo že s ní nikdy nejel.[/quot
Ano v e 65 jsem nejel..měl jsem však E 38 naftu 3.0d ..což je dle mne dobré a hlavně pěkné auto proti e 65...ale líné a težkopádné..
Pak jsem jezdil v Itálii s tím F kem 5.0...což motor jel..sice v něm klepalo jak v pendlovkách..ale to nemění nic natom že je to těžkopádný mastodont který se nehodí ke všemu použití..
A 8 jsem měl několik...v benzinu v8.. mám to auto raděj jak 7er...protože někam v zimě aspon vyjede..a vypadá jak auto...ale i přes to je to stodola stejně jako e65..tak co furt řešíš...nechápu jak můžeš srovnávat 7 er mastodonta ci cokoli podobného s 5er která když má dobrý motor tu 7dmu podělá kde chce..7 er a podobné stodoly jsou dobré jen ná dálníce..tam jsou doma a nemají konkurenci.to podepíši...ale jinak je to auto né pro každého..a ne pro běžné použití..a co je běžné pro tebe..nemusí být běžné pro Lojzu z dolní Lhoty..tak si to uvědom..chápu že tu máš fan club....ale pochybuji že tě zase obdivují úplně všichní....jsi sice umělec..ale dost radikální.zdar jak svina soudruhu..
až o tom budeš něco vědět tak můžeš hodnotit, chytrej člověk si nechá poradit a pujde si projet co je mu doporučováno a jen blbec bude tvrdit že je E65 neobratná protože se mu nelíbí a nikdy s ni nejel.
E38 je neobratné auto s tím souhlasím, tehdy prostě neměli technologie jak to udělat obratné.
E65 bez DD a EDC je neobratná ještě víc, takový mastodont, říkám tomu Transit plný dřeva, ale E65 s DD (připadně i EDC) je uplně jiný kafe.
btw během pár dní ti napsali hned 2 lidi že přesedeli z E60(bez DD) do E65 (s DD) a zatáčky jezdí rychleji než s tou e60, ale prostě takovým těm internetovým kecálkům co tím nikdy nejeli nemá smysl vysvětlovat, jen pro info denně najedu cca 30-60km různýma BMW, každý den jiným, a už přesně vím co které auto umí, jak se chová atd.
E60 s DD je motokára která sedí jak přišitá, ale E60 bez DD není nic obratnýho.
E38 je neobratné auto s tím souhlasím, tehdy prostě neměli technologie jak to udělat obratné.
E65 bez DD a EDC je neobratná ještě víc, takový mastodont, říkám tomu Transit plný dřeva, ale E65 s DD (připadně i EDC) je uplně jiný kafe.
btw během pár dní ti napsali hned 2 lidi že přesedeli z E60(bez DD) do E65 (s DD) a zatáčky jezdí rychleji než s tou e60, ale prostě takovým těm internetovým kecálkům co tím nikdy nejeli nemá smysl vysvětlovat, jen pro info denně najedu cca 30-60km různýma BMW, každý den jiným, a už přesně vím co které auto umí, jak se chová atd.
E60 s DD je motokára která sedí jak přišitá, ale E60 bez DD není nic obratnýho.