Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Význam kontrolky...?

Vše o E53, E70/E71/E72, E83, E84, F15/F16, F25/F26, F39, F48, G01, G02, G05, G06
Odpovědět
Zpráva
Autor
smoler
Registrovaný
Příspěvky: 105
Registrován: sob 10.02.2007 01:00
Bydliště: Písek/Praha

#1 Příspěvek od smoler »

Jaký je prosím přesný význam této kontrolky číslo 27...děkuji[/list]
Přílohy
image.jpg
image.jpg (170.44 KiB) Zobrazeno 4983 x
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od starML Člen Klubu »

27 = Air suspension warning, ale to by jsi musel ten článek přečíst http://www.auto.cz/kontrolky-v-aute-zna ... to?foto=13

Obrázek
smoler
Registrovaný
Příspěvky: 105
Registrován: sob 10.02.2007 01:00
Bydliště: Písek/Praha

#3 Příspěvek od smoler »

Zrovna o téhle nic nepíšou...
Uživatelský avatar
Joshuax
Registrovaný
Příspěvky: 1621
Registrován: úte 09.08.2011 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Joshuax »

Chyba stelovani vysky vozu. Obvykle k ni dojde, kdyz se auto snazi dofouknout, ale nemuze (z jakehokoliv duvodu). System po nejake dobe budto odstavi zbytecne tlacici kompresor, aby se neprehral, nebo pokud kompresor vubec nejde, tak samozrejme vyskoci chyba taky.
E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
smoler
Registrovaný
Příspěvky: 105
Registrován: sob 10.02.2007 01:00
Bydliště: Písek/Praha

#5 Příspěvek od smoler »

Joshuax píše:Chyba stelovani vysky vozu. Obvykle k ni dojde, kdyz se auto snazi dofouknout, ale nemuze (z jakehokoliv duvodu). System po nejake dobe budto odstavi zbytecne tlacici kompresor, aby se neprehral, nebo pokud kompresor vubec nejde, tak samozrejme vyskoci chyba taky.


Když jsem zastavil, tak se kompresor snažil dofouknout, takže ten je nejspíše v pořádku...kde by tedy mohla být chyba, díky za info
Jeremy
Registrovaný
Příspěvky: 154
Registrován: ned 09.12.2012 01:00

#6 Příspěvek od Jeremy »

CHyba by mohla bejt v měchu - nemáš auto nakloněný na stranu?
Mně teda tadle kontrolka svítila, když jeden odešel (a druhej den rupnul i druhej)
smoler
Registrovaný
Příspěvky: 105
Registrován: sob 10.02.2007 01:00
Bydliště: Písek/Praha

#7 Příspěvek od smoler »

Jeremy píše:CHyba by mohla bejt v měchu - nemáš auto nakloněný na stranu?


Mám...
Uživatelský avatar
Joshuax
Registrovaný
Příspěvky: 1621
Registrován: úte 09.08.2011 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Joshuax »

Musis to pichnout na diag a zkontrolovat v inpe, co hlasi cidla naklonu na te ci ktere strane. kdyz jedno odejde (treba zacna hlasit jine hodnoty), tak to auto v zase porad koriguje chyby cidla a protoze to muze hlasit ze je auto nize, nez ve skutencosti je, tak uz kompresor auto vyse nevytlaci (kor kdyz je treba hodne nalozene), pak bude tlacit, ale po cca 30ti vterinach se zastavi a vyskoci tahle chyba.

Takze vada nemusi byt ciste v mechu, na to je potreba udelat leak test (taky inpa) trva to minimalne hodinu.
E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
Jeremy
Registrovaný
Příspěvky: 154
Registrován: ned 09.12.2012 01:00

#9 Příspěvek od Jeremy »

Na druhou stranu, měch se dá vyndat na počkání a zkontrolovat snadno. V každým servise to udělaj zadara a výměna měchu je pak hotová do půl hodiny (kdyby to byl měch). A díl bys zaplatil tak jako tak..
Uživatelský avatar
dogeatdog
Registrovaný
Příspěvky: 708
Registrován: ned 01.12.2013 01:00

#10 Příspěvek od dogeatdog »

No, me ted snejk spravoval uchazejici vzduch na levem prednim kole po te, co to v jinem servise zprasili kdyz zapomeli dat na vzduchove vedeni tesnici podlozku (upozornuji ze se jednalo o servis, ktery se na BMW specializuje).
Radeji to dat nekomu, kdo s tim ma zkusenosti.
Uživatelský avatar
vlastnemec
Registrovaný
Příspěvky: 1627
Registrován: stř 16.03.2011 01:00
Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)

#11 Příspěvek od vlastnemec »

Měch - může ucházet u e70 nemají takovou životnost
Ventil - zpěťák netěsní jak má¨
Čidlo náklonu - šlo do kytek
Kompresor - v potřebné době nenatlačí co má a přehřeje se

Takže diag a ta ti napoví, problm může být třeba i jen na pojistce :D
smoler
Registrovaný
Příspěvky: 105
Registrován: sob 10.02.2007 01:00
Bydliště: Písek/Praha

#12 Příspěvek od smoler »

Díky chlapi.... :cool2:
Jeremy
Registrovaný
Příspěvky: 154
Registrován: ned 09.12.2012 01:00

#13 Příspěvek od Jeremy »

Nezapomeň pak napsat, co to nakonec bylo, ať známe pointu :-)
Jeremy
Registrovaný
Příspěvky: 154
Registrován: ned 09.12.2012 01:00

Re: Význam kontrolky...?

#14 Příspěvek od Jeremy »

Tak se to asi nedozvíme.
Uživatelský avatar
vlastnemec
Registrovaný
Příspěvky: 1627
Registrován: stř 16.03.2011 01:00
Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)

Re: Význam kontrolky...?

#15 Příspěvek od vlastnemec »

To je tady celkem normální, jen minimum lidí dokončí téma.
Jeremy
Registrovaný
Příspěvky: 154
Registrován: ned 09.12.2012 01:00

Re: Význam kontrolky...?

#16 Příspěvek od Jeremy »

Je to jasný.. plno řečí, když mám problém, ale jakmile je po ňom, končím, vypínám, prdím.
Uživatelský avatar
Joshuax
Registrovaný
Příspěvky: 1621
Registrován: úte 09.08.2011 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Význam kontrolky...?

#17 Příspěvek od Joshuax »

Ale tipy pro pozdejsi generace lidi se stejnym problemem tu zustanou ;) Treba nekdo z nich tema dokonci a napise, jestli mu to pomohlo ;)
E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
smoler
Registrovaný
Příspěvky: 105
Registrován: sob 10.02.2007 01:00
Bydliště: Písek/Praha

Re: Význam kontrolky...?

#18 Příspěvek od smoler »

Klid chlapi :D , neležím u PC denně...byl to měch...díky za rady
Odpovědět