Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW X5 koupě

Vše o E53, E70/E71/E72, E83, E84, F15/F16, F25/F26, F39, F48, G01, G02, G05, G06
Odpovědět
Zpráva
Autor
HaryXXL
Registrovaný
Příspěvky: 194
Registrován: ned 01.08.2010 00:00

#81 Příspěvek od HaryXXL »

pro: JaraX

Tvůj názor. To je člověk od člověka, někomu se líbí jablka, jinému zase hruštičky, takže bych to takhle jednoznačně netvrdil. Proč být tak kritický, kolega "laik" stejně ještě asi sám ani neví, pro co se vůbec rozhodne a zda se rozhodne... Určitě brzda provozu nebude, na lištičky a nárazníky stačí havarijní pojištění atd..., řešíme tu blbosti. Je jasné, že servis a údržba takového vozu je úplně v jiné cenové relaci než "obyčejný" vůz. Proto jsem na to kolegu "laika" také upozornil, ať si připraví chechtáky. Kupovat si E53 v "holobídě" podle mě dnes nemá smysl, tak proč si nekoupit TOP MODEL z té doby. Ještě mi to připomíná, když to nemůžu mít, tak to aspoň pomluvím... taková typická česká vlastnost, ale neříkám, že to je zrovna myšleno na Tebe! :lol:
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#82 Příspěvek od JaraX »

ale proč si nekoupit TOP model vybavenou M62?
X5 stejně žádnou moc výbavu nenabízí, (sám jednu mám) a sehnat iso se vším potřebným , tzn 4x výhřev, komforty, vyhřívanej volant, webasto, dvojitý skla,není moc realny, tak jsem šel cestou M62 s většinou výbavy, prostě dobrej základ a zbytek výbavy už si dodělám.
HaryXXL
Registrovaný
Příspěvky: 194
Registrován: ned 01.08.2010 00:00

#83 Příspěvek od HaryXXL »

pro: JaraX

No jo, to máš také pravdu, ale "laik" není "JaraX", takže ten si to jako Ty neudělá! :lol:

PS: Ať jde raději do BMW 7 (E65, E66), už je to zase o něco novější a určitě pohodlnější.
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina

#84 Příspěvek od Sweden »

laik: odkud jsi,kdyby jsi byl někde poblíž tak tě můžu v solidně vybavené 4.8is povozit aby jsi případně věděl o co vše při koupi 4.4i,750i přijdeš :D

Koupit Iso je něco jako koupit eMko,je to vrcholná motorizace e53,buď jí prostě chceš anebo ne,nic mezi neexistuje :wink:
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
laik
Registrovaný
Příspěvky: 1711
Registrován: pát 21.06.2013 00:00

#85 Příspěvek od laik »

Jižní Morava, koridor Břeclav - Brno.
Škoda, minulý týden jsem byl ve Velmezu a Humpolci.
No co jsem se díval na mobile, tak 4.4 je 200 - 300kil a iso začíná na 300kilech a nevím, jestli na to moje popojíždění do práce 15km nepřestřelím. Jinak v odkazu od Haryho ten dražší za 400k je nádherný,(foto je snad prohnaný přes fotoshop),nádherný zvuk, ale ne v mojí cenové skupině. Ale pokud bych měl příležitost, samozřejmě bych se svezl.
Na rovinu, já asi musím řešit předface vs poface a poladit třeba výfuk, pokud to nebude nesmyslná raketa.
Z fotek jsem si všiml, že iso má šik difuzor a něco na předním nárazníku, co se exterieru týče. Jinak nevím.
Jinak jsem spíš konzervativní u aut a hezká stará paštika je mi milejší, než nový trend teďka, že potmě nepoznáš, co to jede.
X1 2.5i předváděčka jsem řídil, pěkné auto, ale otřesná motorizace - 4 turba, 10 čidel a až se to po...., tak to nikdo nedá do kupy.
Asi jsem vadný, ale na cestě zpět jsem si spravil chuť v E39 535i. :D
JO, a kdyby tato X1 stála vedle E53 M(N)62 za stejný chechtáky, tak beru E53 a bude to výhra si myslím.
laik
Registrovaný
Příspěvky: 1711
Registrován: pát 21.06.2013 00:00

#86 Příspěvek od laik »

Pro: HaryXXL
Pro mě je pohodlné každé BMW i X5 se sportpaketem. Do zahraničí už nejezdím a 200 km do Prahy bych dojel i na "bedýnce od okurek".
Pro mne je komfort výhřev sedaček vpředu a nez.topení + nějaká "nutná" výbava.(snad navigace?), super motor, podvozek a nehnijící plechy a budu šťastný jako blecha.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#87 Příspěvek od JaraX »

Sweden píše:laik: odkud jsi,kdyby jsi byl někde poblíž tak tě můžu v solidně vybavené 4.8is povozit aby jsi případně věděl o co vše při koupi 4.4i,750i přijdeš :D

Koupit Iso je něco jako koupit eMko,je to vrcholná motorizace e53,buď jí prostě chceš anebo ne,nic mezi neexistuje :wink:


určitě bych se projel všema kandidátama, ale já teda z X5 is nejsem odvařenej, je to prostě koncepčně strašně staré auto.

když srovnám E65 vs E53 IS tak prostě komfort v X5 je poloviční, výbava taky a zrovna nevidím důvod proč dát za X5 3 kila, X5 mám rád, ale protože stála 150, za ta prachy to není špatné auto, má to navi, komforty, V8, automat, vyhřívané sedačky, atd,
sedma mě stála 220k a je to auto o 5 tříd jinde, umí to víc věcí, má to menší náklady a nějak nevidím důvod si koupit X5 která je dražší než 7er a ve většině věcí je horší.
mezí vybavenou 4,4i a IS žádnej propastnej rozdíl není, is líp vypadá, ale zase je tvrdší, většinou má větší výbavu, ale to taky není pravidlem. cokoliv na is dělat na motoru stojí kotel, mám tu jedno IS s KO rozvodama a prostě majitel už šetří protože to bude kilo, v sedmě stojí vše míň.
HaryXXL
Registrovaný
Příspěvky: 194
Registrován: ned 01.08.2010 00:00

#88 Příspěvek od HaryXXL »

pro: laik

Tady je ještě předchůdce 4.6iS (předface, 347 koní) za "lepší peníz", pokud pořád trváte na X5, ale proč by ne, každému se líbí něco jiného - chce to jen ty chechtáky :) :

Na fórech dříve chodilo, že to je motor od Alpiny a že 4.8iS byla na tom životností motoru lépe, ale ono spíše záleží, jak se kdo k tomu chová, možná by Vás tato cenová nabídka lépe oslovila. Co vím ještě, tak zvukově na tom byla snad ještě lépe než 4.8iS, ale také to mělo trošku větší apetit po benzínku, všechno má prostě své, náklady určitě budou vyšší než u klasické E53, s tím počítejte a pořádného mechanika s sebou či to pořešte v místě v BMW servisu:

a) http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... ommend_DES

b) http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... ommend_DES

c) http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... ommend_DES
Přílohy
BMW_X5_46iS_v2.jpg
BMW_X5_46iS_v2.jpg (164.87 KiB) Zobrazeno 2331 x
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#89 Příspěvek od JaraX »

v BMW servisu ví prd,
zrovna 4,6is bych se vyvaroval uplně, je to motor Alpina a občas se potká a do kila motor neseženeš, to už je lepší 4,8is což je běžnej motor.
laik
Registrovaný
Příspěvky: 1711
Registrován: pát 21.06.2013 00:00

#90 Příspěvek od laik »

Zase jsem mimo.
Proč jsou rozvody nebo cokoliv dražší na IS, když to má stejný motor se 7er?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#91 Příspěvek od JaraX »

protože na M62 uděláš rozvody na autě a nemusí motor ven,
u E65 je motor ven za 3 hodiny, všecko se rozdělává cca 3x rychleji než E53, (a asi 10x rychleji než F10), a u E53 N62 nevyměníš na motoru ani ten blbej napínák, prostě se tam nedá dostat bez vyndání motoru, a abys udělal rozvody tak je to nutně motor ven a to už prostě stojí prachy, kor u čtyřkolky která tě prostě strašně zdrží, stejně to je s těsněním pod alternátorem u N62, u E65 je to 5 hodin práce, u N62 E53 je to tak 3-4 dny práce při které bys to auto nejradši zapálil.
HaryXXL
Registrovaný
Příspěvky: 194
Registrován: ned 01.08.2010 00:00

#92 Příspěvek od HaryXXL »

JaraX píše:v BMW servisu ví prd,
zrovna 4,6is bych se vyvaroval uplně, je to motor Alpina a občas se potká a do kila motor neseženeš, to už je lepší 4,8is což je běžnej motor.


Přesně tak. Musíš na to mít chechtáky. Stát se to může i u 4.4i nebo 4.8iS či 750i. A otázka je, zda je laik ochoten vůbec do toho jít. Prostě tyhle auta za hubičku opravdu nejsou... Říkám to tu už od začátku, že to chce bokem 100-150 táců, když se něco takového stane. Ty si to možná opravíš sám za náklady, laik asi těžko.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#93 Příspěvek od JaraX »

já si to sám neopravím, a za "náklady už vůbec ne" když se mi posrala lišta na rozvodech u X5 tak to 5 měsíců stálo než jsem se na to dostal, pak jsem to udělal, ale udělal jsem uplně vše co šlo, takže mě to stálo 2x tolik než běžnýho zákazníka. musíš taky brát že když mi mechanik dělá na mým autě tak to je uplně stejný jako bych to dal na servis k někomu jako já, jelikož toho člověka platím, dílnu platím, energie platím, odvody platím, ale nemám žádný příjmy, kdybych to dal do servisu za 600kč na hod a sám muj mechanik šel dělat jiny auto za 600kč na hod, tak je to vlastně uplně stejny.
HaryXXL
Registrovaný
Příspěvky: 194
Registrován: ned 01.08.2010 00:00

#94 Příspěvek od HaryXXL »

JaraX píše:já si to sám neopravím, a za "náklady už vůbec ne" když se mi posrala lišta na rozvodech u X5 tak to 5 měsíců stálo než jsem se na to dostal, pak jsem to udělal, ale udělal jsem uplně vše co šlo, takže mě to stálo 2x tolik než běžnýho zákazníka. musíš taky brát že když mi mechanik dělá na mým autě tak to je uplně stejný jako bych to dal na servis k někomu jako já, jelikož toho člověka platím, dílnu platím, energie platím, odvody platím, ale nemám žádný příjmy, kdybych to dal do servisu za 600kč na hod a sám muj mechanik šel dělat jiny auto za 600kč na hod, tak je to vlastně uplně stejny.



Tak určitě si díly nebudeš počítač za dvojnásobnou až trojnásobnou cenu, jak to bývá u garáž mistrů běžné, pokud to není známý, než koupíš za nákupku - práce je jinak asi všude stejná, pokud neberu autorizák. :lol:

Ale to už jsme daleko od tématu, důležité je, jak se rozmyslí "laik"!
HaryXXL
Registrovaný
Příspěvky: 194
Registrován: ned 01.08.2010 00:00

#95 Příspěvek od HaryXXL »

pro: laik

Ještě nabídka vozidel zde, jedna 4.6iS (je tam nějaká závada) a dvě 4.4i, ta poslední je asi nejlepší:


a) http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... ommend_DES

b) http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... ommend_DES

c) http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... ommend_DES
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#96 Příspěvek od JaraX »

dvojnásobnou cenu si nepočítám, ale vyměním si trojnásobek dilů
laik
Registrovaný
Příspěvky: 1711
Registrován: pát 21.06.2013 00:00

#97 Příspěvek od laik »

pro: Hary
Jen pro zajímavost - hned nad ním je : Vhttp://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... 25864.html
Ten mi padl do oka jako první v posledním týdnu.
Takže tudy asi povede má cesta, jestli mě JaraX nezlomí do E65 :mad:
laik
Registrovaný
Příspěvky: 1711
Registrován: pát 21.06.2013 00:00

#98 Příspěvek od laik »

To jsem zvědav, kde já zakotvím a jak dopadnu.
Stařenka říkaly - kdo vybírá, přebere. Tak doufám, že mě to nepotká
Uživatelský avatar
vlastnemec
Registrovaný
Příspěvky: 1627
Registrován: stř 16.03.2011 01:00
Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)

#99 Příspěvek od vlastnemec »

No moc se mi do toho nechce zapojovat, ale jeden postřeh.

Dát za starou vránu která vychází z e39 400tis :D za to mám dvě vybavené e65, nebo e65/66 po servisu v plynu a e46 kabro na léto :D

Kámoš cca měsíc zpět koupil předaface 3.0i za 65tis a druhý den za 90tis prodal + ještě má 20 kola :D

Chvilku hledej a buď trpělivý a na rozumnou e53 m62 nebo pokud face n62 narazíš a zbude Ti 100 až 200tis na opravy a výbavu nebo ten IS paket, IS má plus jen v tom že je celovzduch je to perfekt ale taky počítej, že komplet měchy a nějaké serepetičky k tomu budou 50tis
laik
Registrovaný
Příspěvky: 1711
Registrován: pát 21.06.2013 00:00

#100 Příspěvek od laik »

Díky za reakci a dobrý postřeh.
3.i bych tedy nechtěl ani omylem, jsem postižen virem V8, ale to si snad děláš kozy 65k?
Celovzduch je pro mne asi mínus - problémy se servisem, je tvrdší atd. A že auto jde nahoru a dolů na okresce nevyužiji a ego si honit nemusím. Už na to nemám věk.
Pro mne je mimo jiné komfort i to, že nemusím co chvíli do servisu, což by odskákal asi Jarax t.j.300km a den v pr.... a nejistý termín a to samé zpět, ale že sednu, kopnu do vrtule a frčím :D
Nevím, kdo jiný na moravské sahaře umí BMW. :o
Odpovědět