Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
X5 4.8is ... zkusenosti
- Kolafa
- Registrovaný
- Příspěvky: 705
- Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
- Bydliště: Praha 14
- Kontaktovat uživatele:
z nejakeho uchylneho duvodu mam chut vymenit svoje stare X3 za jeste starsi .... a nejak jsem se zakoukal do X5 E53 a to rovnou 4.8is .... pripadne E70, motor stejny ........
neni tu nekdo z majitelu, kdo by mi to na zaklade vl. zkusenosti vymluvil?
kdyz to udelam, tak me zena velmi pravdepodobne zabije .......
diky!
neni tu nekdo z majitelu, kdo by mi to na zaklade vl. zkusenosti vymluvil?
kdyz to udelam, tak me zena velmi pravdepodobne zabije .......
diky!
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Chapu umysl vymenit X3 za X5, protoze jsem naopak myslel, ze manzelka koupim po X5 mensi a novejsi X3. Ehm... To byl hodne velky fail...
Neuraz se, ale to aute je jak vyssi fabie, kdyz to porovnam se starou E53jkou. Vsechno vypada strasne levne, je to tvrde, hranate a skarede...
Ale uz moc nechapu smysl 4.8is v X5. X5 neni sportak, neni to ani terenak a neni to ani limuzina. Snazi se to byt vsechno, kdyz se do toho nacpe 4.8is, ale sportak to nikdy nebude. Je to velke a tezke, ma te teziste na nesmyslnem miste a rychle to jezdi jenom rovne, podporeno 4kolkou. Je to jak sileny pokus top gearu
0 - 100 za 6.1 s pojizdnou stodolou ? Realy ? Proc smarja
At uz sednes do X5tky v jakekoliv motorizaci, ten rozdil v pocitu proti X3 je znacny. Pokud mas rozpocet na slusnou E70tku 4.4i, pak to je urcite prima volba, ale 4.6 ci 4.8 je imho zhyralost...
To neni trojka nebo petka, kde Mko ma svuj smysl, je to tezka velka krava, co ji raketa v zadeli lehci proste neudela.
Jestli chces jezdit rychle, tak si nekupuj SUVcko prece.
BTw ta 4.4rka tu stovku udela za 7.2, coz je na tak tezky auto porad pekne cislo. Me osobne tam vadi ten automat. Sportovni feel a automat, to mi nikdy neslo dokupy. Padla budiz, ale vraz tam Dcko, potazmo Sko a ukaz, jakej jsi zavodnik ? To ne e
Neuraz se, ale to aute je jak vyssi fabie, kdyz to porovnam se starou E53jkou. Vsechno vypada strasne levne, je to tvrde, hranate a skarede...
Ale uz moc nechapu smysl 4.8is v X5. X5 neni sportak, neni to ani terenak a neni to ani limuzina. Snazi se to byt vsechno, kdyz se do toho nacpe 4.8is, ale sportak to nikdy nebude. Je to velke a tezke, ma te teziste na nesmyslnem miste a rychle to jezdi jenom rovne, podporeno 4kolkou. Je to jak sileny pokus top gearu


At uz sednes do X5tky v jakekoliv motorizaci, ten rozdil v pocitu proti X3 je znacny. Pokud mas rozpocet na slusnou E70tku 4.4i, pak to je urcite prima volba, ale 4.6 ci 4.8 je imho zhyralost...
To neni trojka nebo petka, kde Mko ma svuj smysl, je to tezka velka krava, co ji raketa v zadeli lehci proste neudela.
Jestli chces jezdit rychle, tak si nekupuj SUVcko prece.
BTw ta 4.4rka tu stovku udela za 7.2, coz je na tak tezky auto porad pekne cislo. Me osobne tam vadi ten automat. Sportovni feel a automat, to mi nikdy neslo dokupy. Padla budiz, ale vraz tam Dcko, potazmo Sko a ukaz, jakej jsi zavodnik ? To ne e

E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
ex E53 3.0i
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Ja zase 4.8 docela v X5 chapu. Na dalnici jsi pri bezne rychlosti i s 4.4 celkem brzda a spatne se predjizdi, stejne na okreskach. Ono to prave do toho kila jede fakt pekne, ale potom je to totalne zdechle. Nechapu spis jak nekdo muze jezdit s 3.0i.
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
- Kolafa
- Registrovaný
- Příspěvky: 705
- Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
- Bydliště: Praha 14
- Kontaktovat uživatele:
Joshuax píše:Chapu umysl vymenit X3 za X5, protoze jsem naopak myslel, ze manzelka koupim po X5 mensi a novejsi X3. Ehm... To byl hodne velky fail...
hele nemam fakt ambice z X5 delat sportaka, tak patram po rozumny motorizaci ... a kdyz 4.8is, tak by to mohlo byt ve slusny vybave za rozumny penize.
Co jsem koukal slusny se muzou poridit +-300, chtel bych to hodit do LPG + nejaky dalsi servis, tzn +100, takze za 400 by mohlo byt relativne slusny auto.
Asi me na tom nejvic laka zvuk toho motoru a samozrejme i ta sila, ale to tak na predjizdeni .... s takovymdle bublakem bych asi jezdil spis pomalu ...
U ty E53 se bojim 2 veci ...... stiraci krouzky a mechy.....
ted jsem si nechal projet jedno z Nemecka ... jako super, zadny zavady ani bouracka, ale posledni servis 1/2015 a dira 40tis km ... takze se toho mohlo stat hodne ...
Tu X3 (E83) mam v 2.0D N47 ..... a trochu me bude stvat to dat pryc! Turbo novy, EGR novej, komplet retez novej, atd. .....
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
2 Don: No vidis to a moje zena s 3.0i jezdila 5 let a vykon ji nikdy nechybel
Ani ja jsem nemel tendence s tim autem jezdit kudlu, proste to na to neni a problem predjet jsem fakt nikdy nemel. U nas mas limit 130, predjizdis zejmena kamiony a ty se pluzej 90. Na autobahn jsem nemel tu cest, takze tam to posoudit nedokazu, ale za celou dobu co jsem to auto mel, jsem s nim v nemecku nebyl...
2 Kolafa: E53 to chce samozrejme poface, uz kvuli prevodovce a ctyrkolce, ale u toho benzinu neni moc co resit. Cim vyssi obsah, tim min se ten motor musi hnat, ja mel 5 let trilitr a za celou dobu jsem s motorem zadny problem nemel. I odlucovac jsem delal hlavne preventivne a pretesneni vika ventilu jsem delal az pote, co to auto pul roku stalo a nejezdilo se s nim. Gumy degradovaly a na jare, kdyz jsme to pujcili na tyden znamemu, tak nam to vracel s mokrym motorem. Nic, co by nove tesneni za 1000 korun nevyresilo.
Ne ze bych si nekdy nepovzdechl, ze ta 4.4rka by byla lepsi, ale ja puvodne chtel manual a ten delali jenom v benzinovym trilitru. Nakonec jsem stejne skoncil u automatu
Nivo jsem nemel, takze to me nedesilo. Mel jsem obavy jenom z toho automatu a ten vydrzel.
Ale jinak duvod lezt znova na klubovy forum jsem dostal az po nakupu E61cky, protoze to je proste porad neco...
Jeslti se bude dat koupit 4.8is ve slusny vybave za slusny penize, to fakt netusim. Spis bych sazel na tu 4.4rku, kterych bude asi vic.

2 Kolafa: E53 to chce samozrejme poface, uz kvuli prevodovce a ctyrkolce, ale u toho benzinu neni moc co resit. Cim vyssi obsah, tim min se ten motor musi hnat, ja mel 5 let trilitr a za celou dobu jsem s motorem zadny problem nemel. I odlucovac jsem delal hlavne preventivne a pretesneni vika ventilu jsem delal az pote, co to auto pul roku stalo a nejezdilo se s nim. Gumy degradovaly a na jare, kdyz jsme to pujcili na tyden znamemu, tak nam to vracel s mokrym motorem. Nic, co by nove tesneni za 1000 korun nevyresilo.
Ne ze bych si nekdy nepovzdechl, ze ta 4.4rka by byla lepsi, ale ja puvodne chtel manual a ten delali jenom v benzinovym trilitru. Nakonec jsem stejne skoncil u automatu

Ale jinak duvod lezt znova na klubovy forum jsem dostal az po nakupu E61cky, protoze to je proste porad neco...
Jeslti se bude dat koupit 4.8is ve slusny vybave za slusny penize, to fakt netusim. Spis bych sazel na tu 4.4rku, kterych bude asi vic.
E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
ex E53 3.0i
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
E53 4.4i FL ve slusne vybave sehnat je naprosta utopie
Hlavne kdyz uz tak stoji nesmysl a za tu stejnou cenu jsou daleko lepsi kandidati nez nejaka E53 nebo E70. Pred FL se jeste sehnat da celkem i vybavena okolo 150k a na takovy nepohodlny zebrinak si myslim odpovidajici cena.

...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Máme třetím rokem E70 4,8i z 2008 a v lepším autě jsem v životě nejel (jasně, moc jsem toho nezažil).
Jediný negativum je, že to žere (16), ale když si každej rok u nafty opravíš jednu věc (turbo, vstřiky, DPF...), tak jsi na tom stejně a ještě to smrdí a divně chrochtá.
Za tu doby jsem řešil jenom měchy (oba chcíply ve stejným dnu), za 15 na počkání vyřešeno.
Parádní zvuk venku, tichoučko vevnitř, jede jako bejk a výbavy u těchhle aut byly vždycky spíš slušnější, taky tam mám skoro všechno.
LPG tam nemám, ale jak jsem pochopil, tenhle motor je na to jak dělanej.
Jediný negativum je, že to žere (16), ale když si každej rok u nafty opravíš jednu věc (turbo, vstřiky, DPF...), tak jsi na tom stejně a ještě to smrdí a divně chrochtá.
Za tu doby jsem řešil jenom měchy (oba chcíply ve stejným dnu), za 15 na počkání vyřešeno.
Parádní zvuk venku, tichoučko vevnitř, jede jako bejk a výbavy u těchhle aut byly vždycky spíš slušnější, taky tam mám skoro všechno.
LPG tam nemám, ale jak jsem pochopil, tenhle motor je na to jak dělanej.
e53 4.8is LPG,sice s tím moc nenajezdíme ale tohle auto mám prostě moc rád,motor "klasika" N62 takže tam bych problém až tak neviděl,svoje mouchy má ale není to až taková tragédie.Podvozkově auto dost na českých nekvalitních cestách trpí,přeci jenom tenhle mini tank něco váží,závoďák z toho nikdy nebude ale na klasických okrskách vytřepeš 95% aut.Ač e53 neměla možnost dynamic drivu a pod vymožeností tak podvozkově sedí na výbornou,jediný co mi z vymožeností chybí je aktivní řízení,to by tam sedělo jako prdel na hajzlu.Pokud koupíš vybavenější kousek který má aspoň komforty tak jezdit s touhle létající krabicí je opravdu radost.Na dálnici se cítí jako doma a dát x stovek km v kuse není problém a člověk z toho vyleze jako by vlastně ani nikde nebyl.
e53 4.8is vs. e70 4.8i je věc vkusu a taky o počtu "banánů" v Tvojí kapse.JaraX i Snejk taky toho napsali dost co se poruchovosti e70 týče,je na tom o něco hůře než předchůdce e53,cenově v náhradních dílech je to samozřejmě taky horší.Osobně bych asi volil dle stavu,sehnat pěknou e53 4.8is do který se hned nevysypeš bude asi trochu problém,kdežto e70 je ne trhu dost takže je i z čeho vybírat.Pro mě je e53 4.8is něco fantastickýho,ten oldshchool vzhled,surovost motoru,fantastický zvuk (kam se hrabe moje coupé),kvalitní materiály v interiéru,celková ergonomie.
Spotřeba na LPG kolem 15 l / 100km což je opravdu parádní,osobně bych asi X5 4.8is / 4.8i bez LPG nechtěl.
Asi bych začal tím že bych si ujasnil jestli chci e53 nebo e70.
Joschi : jel jsi někdy v e53 4.8is že znáš tak dokonale jízdní vlastnosti tohodle super stoje? Proč bych si nemohl koupit dvoutunovou X5 se 4.8is pod kapotou a nebýt závodník jako ty?
Copak koně něco znamenají? x5 nikdy nebude závodní náčiní,proto by se do né mělo dávat jenom R6 a nejlíp v ropě protože X5 umí jezdit podle tebe jenom rovně?
.Nenech se vysmát kemo
To je stejný asi jako když si ty koupíš 328i s hadrovou střechou,taky je to podle tebe nesmysl?
e53 4.8is vs. e70 4.8i je věc vkusu a taky o počtu "banánů" v Tvojí kapse.JaraX i Snejk taky toho napsali dost co se poruchovosti e70 týče,je na tom o něco hůře než předchůdce e53,cenově v náhradních dílech je to samozřejmě taky horší.Osobně bych asi volil dle stavu,sehnat pěknou e53 4.8is do který se hned nevysypeš bude asi trochu problém,kdežto e70 je ne trhu dost takže je i z čeho vybírat.Pro mě je e53 4.8is něco fantastickýho,ten oldshchool vzhled,surovost motoru,fantastický zvuk (kam se hrabe moje coupé),kvalitní materiály v interiéru,celková ergonomie.
Spotřeba na LPG kolem 15 l / 100km což je opravdu parádní,osobně bych asi X5 4.8is / 4.8i bez LPG nechtěl.
Asi bych začal tím že bych si ujasnil jestli chci e53 nebo e70.
Joschi : jel jsi někdy v e53 4.8is že znáš tak dokonale jízdní vlastnosti tohodle super stoje? Proč bych si nemohl koupit dvoutunovou X5 se 4.8is pod kapotou a nebýt závodník jako ty?



To je stejný asi jako když si ty koupíš 328i s hadrovou střechou,taky je to podle tebe nesmysl?
- Přílohy
-
- IMG_0330.JPG (195.13 KiB) Zobrazeno 14351 x
-
- IMG_0339.JPG (119.5 KiB) Zobrazeno 14351 x
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
- Kolafa
- Registrovaný
- Příspěvky: 705
- Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
- Bydliště: Praha 14
- Kontaktovat uživatele:
no jo no, tak se obávám, že tady mi to nikdo nevymluví .......... což je možná dobře
Sweden ..... asi se mi vic libi ta E53 a souhlasim s tim, co pises .. vybava atd.
jednu si na dalku otukavam, soupis vybavy uz mam, akorat byl naposledy v servisu 1/2015, coz je pred 40tis km, nez co hosan uvadi, ze ma najeto ... ale aspon km to +- sedí ... asi uz se mu nechce davat do toho penize. Zadne zavady ani bouracky v servisni historii nema ..... no uvidime

Sweden ..... asi se mi vic libi ta E53 a souhlasim s tim, co pises .. vybava atd.
jednu si na dalku otukavam, soupis vybavy uz mam, akorat byl naposledy v servisu 1/2015, coz je pred 40tis km, nez co hosan uvadi, ze ma najeto ... ale aspon km to +- sedí ... asi uz se mu nechce davat do toho penize. Zadne zavady ani bouracky v servisni historii nema ..... no uvidime
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
328i s hadrem a 130 na dalnici je ano bohuzel nesmysl... To uz chce hardtop... Ne kvuli motoru, ale kvuli tomu kravalu... pak clovek zjisti, ze to auto je proste v kabru tezky a hardtopem navic to o nic nevylepsi, takze tech 2.8 (ci 2.5) litru tam tak nejak sedi, ale porad se tu bavime o aute, ktere sve teziste drzi nizko u zeme a ne o pojizdnem baraku, jakym X5tka je.
Ano X5 a 3.0i neni zadna hitparada. Kvalty tam skacou porad, kazdy kopecek jsou 2 kvalty dolu, spotreba lita jak na houpacce, ty dva hrnky navic tam proste sedi vic, proto rikam, ze 4.4rka je idealni motor, urcite bych ho nenazyval brzdou... Nerikam, ze 4.8 neni vetsi parada, ale neni to nezbytnost...
Ale kazdy na to asi kouka holt jinak, me treba hlaska o natirani 95% ostatnich aut na okreskach prijde uplne zcestna... X5tka neni sportak, proc bych mel mit potreba natirat ostatni auta ? Ja nikam nespecham, ja ve svem voze netrpim, at si z toho svyho vraku specha ten trdlin v oktavce, chapu to, ze sve auto nesnasi a tak z nej chce byt rychle pryc...
Ano X5 a 3.0i neni zadna hitparada. Kvalty tam skacou porad, kazdy kopecek jsou 2 kvalty dolu, spotreba lita jak na houpacce, ty dva hrnky navic tam proste sedi vic, proto rikam, ze 4.4rka je idealni motor, urcite bych ho nenazyval brzdou... Nerikam, ze 4.8 neni vetsi parada, ale neni to nezbytnost...
Ale kazdy na to asi kouka holt jinak, me treba hlaska o natirani 95% ostatnich aut na okreskach prijde uplne zcestna... X5tka neni sportak, proc bych mel mit potreba natirat ostatni auta ? Ja nikam nespecham, ja ve svem voze netrpim, at si z toho svyho vraku specha ten trdlin v oktavce, chapu to, ze sve auto nesnasi a tak z nej chce byt rychle pryc...
E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
ex E53 3.0i
Tim ze vytrepes 95% aut na okrskach jsem nemyslel to ze jsem zavodnik ale bylo mysleno to ze i s 360ps v X5 muzes jezdit jako strejka z horni dolni a jses happy a jakmile prijede tipek s chiplou oktou tak ho s prehledem pojezdis i v dusledku toho ze se nejedna o zavodni nacini,proto nevidim duvod k tvemu odporu vykonych motoru v netradicnich autech jakym e53 s 360ps urcite je.Osobne taky nechapu napr.X6 v eMku,ale to bude tim ze jsem v tom nikdy nejel,kdybych se.svezl treba bych pochopil.
U 4.4 vs 4.8is je taky potreba brat na vedomi i trochu jiny vzhled,4.8is je vic nafoukla a vypada to o fous lip.
U 4.4 vs 4.8is je taky potreba brat na vedomi i trochu jiny vzhled,4.8is je vic nafoukla a vypada to o fous lip.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Koupit v ČR X5ku (ať E53 nebo E70) v dobrém stavu je téměř nemožné.
Stačí si dát do rovnice naše cesty + hmotnost auta a zjistíte, že pokud někdo nenasypal před vámi, budete sypat vy.
Já měl se svou E70 trochu štěstí. Koupil jsem ji kousek od hranic s Holandem za 23k éček a reakce Snejka byla, že X5 v tak dobrém stavu se 160tkm najetými nikdy neviděl a že jestli to auto nejezdilo v podzemních garážích.
Jediné, co mě teď trápí, jsou ložiska, které odchází (dle Snejka) co 60tkm a zarezlé axiální táhlo pravého předního kola.
Co se motoru týče, tak je to naprostá symfonie pocitů a zvuků. To nádherné bublání V8, to dunění od výfuků (Remus), ten tah od 2800ot./min (jako kopnutí turbem). A když chcete jet v klidu třeba po dálnici, tachometrových 130 a mít pohodlí, tak se svezete i za 11l/100km. Navíc je defakto i s převodovkou nesmrtelný. Snejk mi ukazoval jeho 7er se stejným motorem a že má najeto kolem 750tkm s původní převodovkou.
Ano, závoďák to nikdy nebude, i kvůli těžišti, ale kupte si na to vzadu rozměr 325 a vpředu 275 a nebude chápat, proč lidi v zatáčkách tak brzdí, když není důvod. Pokud jde o těžiště, tak když koupíte X5 s Mpaketem (ne Sportpaket), je auto krapet snížené (ale tvrdší) a okresky jsou potom větší zábava. Pokud jde o jízdní komfort, M-paketu a nízkému profilu bych se vyhnul, po Praze je to docela kostitřas.
V interiéru jsou základem komfort sedačky, budete se cítit jako v obýváku a můžete si nastavit i boční vedení (přifouknutí).
Jediné, co bych E70 vytknul, je vrzání v interiéru. České cesty jsou ostuda a při každém větším záchvěvu něco zaskřípe nebo zapráská. Dá se na to zvyknout, ale kazí to dojem.
Stačí si dát do rovnice naše cesty + hmotnost auta a zjistíte, že pokud někdo nenasypal před vámi, budete sypat vy.
Já měl se svou E70 trochu štěstí. Koupil jsem ji kousek od hranic s Holandem za 23k éček a reakce Snejka byla, že X5 v tak dobrém stavu se 160tkm najetými nikdy neviděl a že jestli to auto nejezdilo v podzemních garážích.
Jediné, co mě teď trápí, jsou ložiska, které odchází (dle Snejka) co 60tkm a zarezlé axiální táhlo pravého předního kola.
Co se motoru týče, tak je to naprostá symfonie pocitů a zvuků. To nádherné bublání V8, to dunění od výfuků (Remus), ten tah od 2800ot./min (jako kopnutí turbem). A když chcete jet v klidu třeba po dálnici, tachometrových 130 a mít pohodlí, tak se svezete i za 11l/100km. Navíc je defakto i s převodovkou nesmrtelný. Snejk mi ukazoval jeho 7er se stejným motorem a že má najeto kolem 750tkm s původní převodovkou.
Ano, závoďák to nikdy nebude, i kvůli těžišti, ale kupte si na to vzadu rozměr 325 a vpředu 275 a nebude chápat, proč lidi v zatáčkách tak brzdí, když není důvod. Pokud jde o těžiště, tak když koupíte X5 s Mpaketem (ne Sportpaket), je auto krapet snížené (ale tvrdší) a okresky jsou potom větší zábava. Pokud jde o jízdní komfort, M-paketu a nízkému profilu bych se vyhnul, po Praze je to docela kostitřas.
V interiéru jsou základem komfort sedačky, budete se cítit jako v obýváku a můžete si nastavit i boční vedení (přifouknutí).
Jediné, co bych E70 vytknul, je vrzání v interiéru. České cesty jsou ostuda a při každém větším záchvěvu něco zaskřípe nebo zapráská. Dá se na to zvyknout, ale kazí to dojem.
Ja bych si klindě znovu E53 koupil, tam nemam jedinej spatnej pocit, jako u E65, tam sem asi uplne "správně" nekupoval.
Mám E53 ve sportpacketu (vzadu měchy) a teda seknout s ní zatáčku je pro odvážně, když člověk cítí tu hmotu jak se hnre, ale kupodivu ona drží a projede tu zatáčku sakra rychle a ani se nehne.
Jen to už sem osobně psal, E53 je taková krásná, nasraná od pohledu E70 už je rozcapený usedlý auto a motorizace jedině 4,8i to je dle mě minimum pro tohle auto. 4,4i je na to slabá, je to takový normální ježdění o 3,0 a naftě nemá smysl vůbec uvažovat, což se tady strehne zase hádka.
PS: jo a úplně nesnaším dekor dřeva, ještě že tam mám ten stříbrnej sportpacket. Copak je to RR nebo Range, aby u typu tohodle auta, měl dekoř dřevo ?
U E65 to chápu, ale i mě se mě hnusí
Mám E53 ve sportpacketu (vzadu měchy) a teda seknout s ní zatáčku je pro odvážně, když člověk cítí tu hmotu jak se hnre, ale kupodivu ona drží a projede tu zatáčku sakra rychle a ani se nehne.
Jen to už sem osobně psal, E53 je taková krásná, nasraná od pohledu E70 už je rozcapený usedlý auto a motorizace jedině 4,8i to je dle mě minimum pro tohle auto. 4,4i je na to slabá, je to takový normální ježdění o 3,0 a naftě nemá smysl vůbec uvažovat, což se tady strehne zase hádka.
PS: jo a úplně nesnaším dekor dřeva, ještě že tam mám ten stříbrnej sportpacket. Copak je to RR nebo Range, aby u typu tohodle auta, měl dekoř dřevo ?
U E65 to chápu, ale i mě se mě hnusí

- Kolafa
- Registrovaný
- Příspěvky: 705
- Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
- Bydliště: Praha 14
- Kontaktovat uživatele:
Arnie_one píše:Ja bych si klindě znovu E53 koupil, tam nemam jedinej spatnej pocit, jako u E65, tam sem asi uplne "správně" nekupoval.
Mám E53 ve sportpacketu (vzadu měchy) a teda seknout s ní zatáčku je pro odvážně, když člověk cítí tu hmotu jak se hnre, ale kupodivu ona drží a projede tu zatáčku sakra rychle a ani se nehne.
Jen to už sem osobně psal, E53 je taková krásná, nasraná od pohledu E70 už je rozcapený usedlý auto a motorizace jedině 4,8i to je dle mě minimum pro tohle auto. 4,4i je na to slabá, je to takový normální ježdění o 3,0 a naftě nemá smysl vůbec uvažovat, což se tady strehne zase hádka.
PS: jo a úplně nesnaším dekor dřeva, ještě že tam mám ten stříbrnej sportpacket. Copak je to RR nebo Range, aby u typu tohodle auta, měl dekoř dřevo ?
U E65 to chápu, ale i mě se mě hnusí
che ...... zrovna komunikuju s jednim a to jeho auto ma dreva, jak Boubín

Pokud budeš mít alespoň trochu možnost výběru, ber rozhodně E70 4.8i.
Měl jme s ní odježděno cca 2 roky a nejlepší auto jaké jsme měl a doteď lituji, že jsem to kdy prodal. Od té doby F10, F11,GT5 + další káry už ale mimo bmw, do teď mám možnost jezdit v opravdu ,,nesmysl,, autech a věř mi, že toto bylo NEJ auto. Kdo nezkusil, tak nepochopí jak se s tím dá jezdit a co to aut všechno ustojí a zvládne (měl jsme to full i s aktivními stabilizacemi atd). Kdo říká, že se s tím nedá jezdit sportovně, ten opravdu neví. A na dálnici ten pocit, když ti musí uhnout i motorkář co nechápe:-)))
proč jo
- jede to jako prase
- kvalita vynikající (za 2 roky a cca 60tkm ani kč navíc)
- i kamarádi co dělají v bmw mi řekli, že jsem blázen, když jsem to tenkrát měnil. Říkali, že tyhle auta mají nejvíc na východ od nás a mají tam nalítáno přes 500tkm a více a na rozdíl od dalších (i novějších motoru) jsou nezničitelný.
- je to čistá atmosféra, prostě se nemůže nic podělat (hlavně ne do plynu:-) )
- .........a ten zvuk, ten zvuk, ten zvuk.
proč ne:
- jednoznačně spotřeba. To auto žere i trávu okolo cesty. Ať se budeš snažit jakkoli, tak pod 13l se nelze dostat. Průměr 16l Když to budeš hrotit, tak přes 30l/100km vážně není problém......ale zen zvuk:-)))
Každopádně nikdy ne 4.4i co se začali dávat později (s turbem). Utíkat od toho pryč.
Měl jme s ní odježděno cca 2 roky a nejlepší auto jaké jsme měl a doteď lituji, že jsem to kdy prodal. Od té doby F10, F11,GT5 + další káry už ale mimo bmw, do teď mám možnost jezdit v opravdu ,,nesmysl,, autech a věř mi, že toto bylo NEJ auto. Kdo nezkusil, tak nepochopí jak se s tím dá jezdit a co to aut všechno ustojí a zvládne (měl jsme to full i s aktivními stabilizacemi atd). Kdo říká, že se s tím nedá jezdit sportovně, ten opravdu neví. A na dálnici ten pocit, když ti musí uhnout i motorkář co nechápe:-)))
proč jo
- jede to jako prase
- kvalita vynikající (za 2 roky a cca 60tkm ani kč navíc)
- i kamarádi co dělají v bmw mi řekli, že jsem blázen, když jsem to tenkrát měnil. Říkali, že tyhle auta mají nejvíc na východ od nás a mají tam nalítáno přes 500tkm a více a na rozdíl od dalších (i novějších motoru) jsou nezničitelný.
- je to čistá atmosféra, prostě se nemůže nic podělat (hlavně ne do plynu:-) )
- .........a ten zvuk, ten zvuk, ten zvuk.
proč ne:
- jednoznačně spotřeba. To auto žere i trávu okolo cesty. Ať se budeš snažit jakkoli, tak pod 13l se nelze dostat. Průměr 16l Když to budeš hrotit, tak přes 30l/100km vážně není problém......ale zen zvuk:-)))
Každopádně nikdy ne 4.4i co se začali dávat později (s turbem). Utíkat od toho pryč.