Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Autosklo stripek
mojorisin píše:Maximální spokojenost s rychlostí a ochotou. Při dodatečné opravě odchlíplých horních rohů gumy záležitost pár vteřin. Jen slibovaný bonus jsem za 3/4 roku neviděl![]()
Co si pamatuju, tak jsme byli dohodlý že 1500kč dáme formou poukázky na náhradní díly a že až budou potřeba nějaké náhradní díly, tak že se ozvete a díly dodáme, což samozřejmě platí, ale pokud chcete poslat peníze na účet, není problém

Ja mam bohuzel jednu negativni. Na me e38 meneno celni sklo, cena dobra, s pojistovnou vse vyresili sami. Vymena byl v ramci jinych oprav a sla prez jednoho zdejsiho fakt dobreho servisaka. Takze jsem to bral, ze to bude taky OK. Problem nastal s tim, ze blbe nasadili horni cast bausetu. Zustaly skviry v rozich kde nedolehl na strechu. Pri jizde to dela meluzinu. Reklamovano, nejdrive ze to je dole pod plackou steracu. Dotesneno tmelem. Kdyz jsem ale dal jezdil, tak to sustilo dal. Tak jsem ruzne oblepoval lepenkou sklo az jsem prisel na to ze jsou to ty odchliple rohy, do vymeny bausetu se jim vubec nechtelo, tak se i rohy vyplnily cernym tmelem a ze si to v lete dolehne. Nedolehlo a ted v zime se trosku odfouk bauset po cele delce strechy... Takze zas sustim v jinak uplne tichem aute jakym 7er je.
Cisi píše:Práce OK, rychlé jednání. Ale už to bude skoro měsíc a dohodnutý bonus na účet stále nepřišel.
Bonus ani dojít nemohl, když jste teprve ve Středu 19.2.2014 poslal poslední doklad který byl potřeba k uzavření pojistné události......, kdyby jste smlouvu poslal hned ten den jak jste sliboval ( cca před měsícem ), bonus jste již dávno mohl mít na účtě. Ale nehodlám cokoli posílat předem, abych pak čekal jako ve vašem případě měsíc na poslání kopie pojistné smlouvy, nehledě na to, že jste jí měl mít již v den výměny okna ssebou. Takže váš negativní komentář je zcela mimo.....
kralik píše:Ja mam bohuzel jednu negativni. Na me e38 meneno celni sklo, cena dobra, s pojistovnou vse vyresili sami. Vymena byl v ramci jinych oprav a sla prez jednoho zdejsiho fakt dobreho servisaka. Takze jsem to bral, ze to bude taky OK. Problem nastal s tim, ze blbe nasadili horni cast bausetu. Zustaly skviry v rozich kde nedolehl na strechu. Pri jizde to dela meluzinu. Reklamovano, nejdrive ze to je dole pod plackou steracu. Dotesneno tmelem. Kdyz jsem ale dal jezdil, tak to sustilo dal. Tak jsem ruzne oblepoval lepenkou sklo az jsem prisel na to ze jsou to ty odchliple rohy, do vymeny bausetu se jim vubec nechtelo, tak se i rohy vyplnily cernym tmelem a ze si to v lete dolehne. Nedolehlo a ted v zime se trosku odfouk bauset po cele delce strechy... Takze zas sustim v jinak uplne tichem aute jakym 7er je.
Na tento případ si pamatuju a rád se k němu vyjádřím. Výměnou bausetu by jsme si ničím nepomohli...., proto to vyplnění té mini díry tmelem, tak aby to nebylo vidět a neproudil tam vzduch a nepískalo to. Hlavně jsem vám já ( nebo kolega ) říkal že pokuď to bude znova pískat, okno půjde ven a dáme nové celé okno vč. bausetu. Do dnešního dne se nikdo neozval. Nemám rád jednání tohoto typu, že se nikdo neozve že problém pořád trvá a radši upřednostní negativní komentář tohoto typu. Přitom stačí zvednou telefon a dohodnout se....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 15
- Registrován: úte 05.01.2010 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Rád bych přidal NEGATIVNÍ zkušenost, jak s výměnou skla, tak s panem Trhoněm.
Výměna čelního skla na E60, proběhla sice rychle, ale nekvalitně. Sklo rozhodně zdaleka neodpovídalo kvalitě a izolačním schopnostem původního (kdysi již měněného v Inveltu), navíc bylo instalováno jaksi "nestandardně". To se projevuje tak jak mě v Inveltu při první výměně varovali, HUD je rozmazaný a nečitelný. Takže informace ze strany pana Trhoně, že se to nestane a informace na stánkách o kalibraci atd... pouze bláboly. Mohu uplatnit reklamaci, to asi jo, ale tuhle věc v zásadě neřeším.
Co řeším a je to navíc i jediným důvodem, proč jsem si nechal vyměnit sklo od pana Trhoně, ikdyž jsem byl od toho odrazován, je slibovaný bonus, tedy dálniční známka zdarma. To že tento bonus nemá podobu "na tady máš známku" jak je inzerováno na jiných fórech, ale má formu výplaty 1500 po uhrazení prací pojišťovnou, chápu. Sice to může být aspoň někde zmíněno, ne až u předání auta, ale budiž. Nyní uběhl více než měsíc po výměně, bonus nikde, reakce na urgence nula nebo jen "prověřím", "zjistím", výmluvy. Výsledek nic. Už ani neřeším blbých 1500, ale princip.
Že to po předání v autě neskutečným způsobem zapáchalo a že kopii faktury za provedenou službu jsem ani neviděl snad ani není potřeba komentovat.
Takže tak, rozhodně služby firmy Autosklo Střípek nemohu doporučit.
Výměna čelního skla na E60, proběhla sice rychle, ale nekvalitně. Sklo rozhodně zdaleka neodpovídalo kvalitě a izolačním schopnostem původního (kdysi již měněného v Inveltu), navíc bylo instalováno jaksi "nestandardně". To se projevuje tak jak mě v Inveltu při první výměně varovali, HUD je rozmazaný a nečitelný. Takže informace ze strany pana Trhoně, že se to nestane a informace na stánkách o kalibraci atd... pouze bláboly. Mohu uplatnit reklamaci, to asi jo, ale tuhle věc v zásadě neřeším.
Co řeším a je to navíc i jediným důvodem, proč jsem si nechal vyměnit sklo od pana Trhoně, ikdyž jsem byl od toho odrazován, je slibovaný bonus, tedy dálniční známka zdarma. To že tento bonus nemá podobu "na tady máš známku" jak je inzerováno na jiných fórech, ale má formu výplaty 1500 po uhrazení prací pojišťovnou, chápu. Sice to může být aspoň někde zmíněno, ne až u předání auta, ale budiž. Nyní uběhl více než měsíc po výměně, bonus nikde, reakce na urgence nula nebo jen "prověřím", "zjistím", výmluvy. Výsledek nic. Už ani neřeším blbých 1500, ale princip.
Že to po předání v autě neskutečným způsobem zapáchalo a že kopii faktury za provedenou službu jsem ani neviděl snad ani není potřeba komentovat.
Takže tak, rozhodně služby firmy Autosklo Střípek nemohu doporučit.
To jste opravdu tak hloupý, nebo to jenom děláte ? 4.2.2014 jsme od pojištovny obdrželi plnění, akorát nám neproplatili bauset čelního skla a klipsy bočních lišt, ihned jsem podal odvolání k pojištovně Kooperativa, ihned jsem vám tuto skutečnost psal v SMS ( mohu doložit printscreenem ), s tím že jakmile to pojištovna doplatí, tak vám bonus zašlu, odepsal jste mi na to že je to OK. Pojištovna na vyřízení odvolání má 30 dní, 30 dní od 4.2.2014 je 4.3.2014, ne 26.2.2014. Tak nevím proč hned píšete že vám nechci dát bonus ?? Já to přece nebudu platit z vlastní kapsy když VAŠE pojištovna neproplatí to na co máme nárok. V čem je najednou problém, když 4.2 jste tuto skutečnost akceptoval a o 3 týdny později ne ??
O tom že je HUD dle vašich slov roztřesený jsem od vás neslyšel, to píšete až tady, nepřijde mi nic jednoduššího, než zavolat, nebo napsat mail a věc reklamovat. Ale jsem zvyklý že lidi si radši stěžujou, maj plnou hubu keců a sami ani nepostupujou jak mají.
A bonusy dopředu nedávám z jednoho prostého důvodu a to z toho, že se nám hodněkrát stalo že klient neměl zaplacenou pojistku a pojištovna nám pak z plnění strhla dlužnou částku, případně byl klient plátce DPH a zatajil nám to, leasingová firma neposkytla devinkulaci z důvodu dluhu na smlouvě, klient nám ukázal starou kopii smlouvy kde byl limit plnění 20tisíc, ale dodatečně byl pak snížen na 10 a my to museli vymáhat apod. apod., bohužel lidi jsou vychcaný a my se musíme nějakým způsobem přizpůsobit, hold to občas "odnesou" i ti slušní tím že na bonus čekají. Ale furt lepší na bonus čekat do vyřízení pojistné události, než nedostat nic......
O tom že je HUD dle vašich slov roztřesený jsem od vás neslyšel, to píšete až tady, nepřijde mi nic jednoduššího, než zavolat, nebo napsat mail a věc reklamovat. Ale jsem zvyklý že lidi si radši stěžujou, maj plnou hubu keců a sami ani nepostupujou jak mají.
A bonusy dopředu nedávám z jednoho prostého důvodu a to z toho, že se nám hodněkrát stalo že klient neměl zaplacenou pojistku a pojištovna nám pak z plnění strhla dlužnou částku, případně byl klient plátce DPH a zatajil nám to, leasingová firma neposkytla devinkulaci z důvodu dluhu na smlouvě, klient nám ukázal starou kopii smlouvy kde byl limit plnění 20tisíc, ale dodatečně byl pak snížen na 10 a my to museli vymáhat apod. apod., bohužel lidi jsou vychcaný a my se musíme nějakým způsobem přizpůsobit, hold to občas "odnesou" i ti slušní tím že na bonus čekají. Ale furt lepší na bonus čekat do vyřízení pojistné události, než nedostat nic......
mareeq1 píše:Výměna čelního skla na E60, proběhla sice rychle, ale nekvalitně. Sklo rozhodně zdaleka neodpovídalo kvalitě a izolačním schopnostem původního (kdysi již měněného v Inveltu), navíc bylo instalováno jaksi "nestandardně". To se projevuje tak jak mě v Inveltu při první výměně varovali, HUD je rozmazaný a nečitelný. Takže informace ze strany pana Trhoně, že se to nestane a informace na stánkách o kalibraci atd...
Sklo zdaleka neodpovídá kvalitě a izolačním schopnostem původního ? Zde se nedá dělat nic jiného než se smát lidské blbosti


Čelní sklo výrobce ( Saint Gobain, Pilkington, Sekurit ) vyrobí a v místě kde je logo BMW udělá průhlednou přípravu pro černé vygravírování loga BMW, okno je buď určeno pro BMW prodejce kde je logo černě dogravírováno a prodáváno s přirážkou v BMW autorizákách s kecama že okno bez loga je nekvalitní a neoriginál a nebo je prodáváno bez loga. Když se člověk zadívá na to okno bez loga proti sluníčku, je tam krásně vidět příprava pro ten BMW znak. Takže jestli vám přijde že okno není tak kvalitní jako to co jste tam měl naposledy, tak se jedná pouze o placebo efekt a musím se opět smát jak se člověk nechá zblbnout v autorizáku jejich chtytrejma kecama prodavačů jen aby prodali

Kalibrace se provádí pouze u oken s kamerou na hlídání pruhu a vzdálenosti, nikoli s projekcí, ono okno určené pro vozy s HUD je úplně stejné jako to bez HUD, jen v místě projekce je jiný druh fólie, takže nevím co by se zdě mělo kalibrovat....., takže příště než budete dělat "chytrého" a útočit, tak doporučuji si zjistit některé skutečnosti.....
mareeq1 píše:reakce na urgence nula nebo jen "prověřím", "zjistím", výmluvy. Výsledek nic. Už ani neřeším blbých 1500, ale princip.
Že to po předání v autě neskutečným způsobem zapáchalo a že kopii faktury za provedenou službu jsem ani neviděl snad ani není potřeba komentovat.
Můžete mi prosím sdělit kdy jste ode mě slyšel reakci na urgenci "prověřím", nebo "zjistím" ???? Pro jistotu dokládám i kopie naší komunikace pro ostatní, ať se také pobaví vašim lžím

Kopii faktury jste po mě nepožadoval, proto jí nemáte, opět není nic jednoduššího než napsat email, sms, či zavolat a o fakturu požádat. Ještě by mě zajímalo čím auto zapáchalo v nekuřácké dílně kde se dělají pouze autoskla ?? Možná jste si to opět vymyslel aby jste byl zajímavější.....



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 15
- Registrován: úte 05.01.2010 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Mě nezajímá co vám kdo proplácí nebo ne, mě jste řekl deset dní a to znamená deset dní. Výmluvy na bauset jsou píčovina, na pojišťovnu jsem samozřejmě volal a oni plnili za 8 prac. dní v plné výši. Komunikaci upravenou tak aby se vám hodila si můžete víte co... Zajistil jsem si už získání peněz jiným způsobem, takže na vaše kydy tak akorát seru.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 15
- Registrován: úte 05.01.2010 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Mě to prostě nedá, nenechám nějakýho nemytýho budižkničemu si na mě vyskakovat.
Sklo které jste mi milostivě "instaloval"/naprasil na auto je nějaká nejposlednější ubohost co se kdy nazývala sklem, rozhodně ne kvalitní náhrada, na které jsme se domlouvali. Asi jste ji vyhrabal někde v tom křoví vedle vaší dílny (rozuměj špinavé vymrzlé boudy) kterou nikde vyfocenou nemáte.
V autě to nepáchlo ani od cigaret, ani lepidel nebo podobně, ale jako kdybyste se tam vysral, ano, není to urážka, je to skutečně tak, nevím jak jinak to popsat, nevím jak jste to dokázal.
Faktura je snad samozřejmost, ještě o tu bych vás měl žádat??? No to snad ne
U kasy v obchodě se taky doprošujete o účet?
Auto jsem pár dní po výměně prodal, proto neřeším Váš rukodělný šlendrián, jen princip...
Zajímavé je, že telefon mi nezvednete, na sms nereagujete, ale tady se rozčilujete ihned
Sklo které jste mi milostivě "instaloval"/naprasil na auto je nějaká nejposlednější ubohost co se kdy nazývala sklem, rozhodně ne kvalitní náhrada, na které jsme se domlouvali. Asi jste ji vyhrabal někde v tom křoví vedle vaší dílny (rozuměj špinavé vymrzlé boudy) kterou nikde vyfocenou nemáte.
V autě to nepáchlo ani od cigaret, ani lepidel nebo podobně, ale jako kdybyste se tam vysral, ano, není to urážka, je to skutečně tak, nevím jak jinak to popsat, nevím jak jste to dokázal.
Faktura je snad samozřejmost, ještě o tu bych vás měl žádat??? No to snad ne


Auto jsem pár dní po výměně prodal, proto neřeším Váš rukodělný šlendrián, jen princip...
Zajímavé je, že telefon mi nezvednete, na sms nereagujete, ale tady se rozčilujete ihned
