Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
servis Ferrari
O jaky model Ti jde? 348, 355 nebo modenu? Jako v čr takových lidí bude jako šafránu a nemyslím si, že by ten servis byl podstatně levnější než u neznačkových specialistů na Ferrari v německu, v Mnichově a okolí je několik takových servisů spec.na italské hřebce. Jen prostě musíš počítat, že když se nebude dařit tak to bude někde jinde než servis bmw ( myslím hlavně spec.díly, které ve druhovýrobě nekoupíš. Ted už nevím přesně , ale velkej servis včetně rozvodů u f355 v autorizaku kolem 5000-6000 eur a u neznačkového v reichu cca 2500 eur. Bohužel motor musí ven. U modeny už je to celkem hračka.
Co jsem tak pochytil od lidi co nejaké F mají/měli, má z téhle rady smysl až f355, ta stara jsou slabá, serou se a jízdní vlastnosti nic moc... Často najdeš na prodej Porsche s 300tis a víc km najeto, F je rádo, kdyz se dožije (nebo majitelé vydrží) 75tis km, což taky o něčem vypovídá...
“Ability is what you're capable of doing.”
uvitam jakekoliv poznamky a poznatky, 355 se mi taky libi, je to youngtimer coz je v poho. At se rozhodnu pro ten ci onen model tak pred koupi chci znat vse dostupne. Nerad bych pak lestil pred barakem nepojizdne auto s tim ze jsem s necim nepocital.. Je mi jasne ze neco kardinalniho bude stat ranec, vlastne i ,,jen" velky servis jak psal M3 maniac.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Jako jít do starýho féra je celkem odvaha... auta z přelomu 80/90 jsou v podstatě předražený mrdky, který s kvalitou nemají nic společného. Jak už bylo zmíněno, atypický věci jsou nechutně předražený - to platí i dodnes (Kdy cena předních brzd se rovná ceně pěkné E46 M3) a přijde mi to, že to je jen pro lidi co mají na to, aby ukazovali, že umí mrdat s penězma...
Ale jestli se Ti libí ital s oslem ve znaku, tak nic proti, asi bych vybral 355 nebo případně nějakou solidní 360, ale to je už zase pytel peněz
já bych šel do němce s motorem v zadu 
Ale jestli se Ti libí ital s oslem ve znaku, tak nic proti, asi bych vybral 355 nebo případně nějakou solidní 360, ale to je už zase pytel peněz


E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance