Uprava ridici jednotky motoru, hlavne pro motory 18d 20d 25d 30d 35d 40d a 45d. Neni problem take benzinove jednotky MSxx. Nejsem zadny nalejvac oproti firmam jako dieselXXXXr, chipfXXXm, autoXXXp, powerXXXp, powerXXc, motorpXXXr, abctXXXg, bitpXXXr, Xxxxing, co jsem videl jejich upravy (dekalibrace palivovejch map, vysokej rail, afr pod 16 s DPF, upravy typu % na polovinu mapy, maximalni kroutak pred 2000rpm, atd.).Firmu Dieseltechnik tu nejmenuju, proto jedny z mala doopravdy umej! Dale vypnut DPF, priskrceni EGR, odstraneni DTC chyb (jako napr. virivych ci skrtici klaky, lambdy, egt cidla ...)
*18d
160ps/340Nm
170ps/360Nm
180ps/380Nm
*20d
190ps/400Nm
200ps/420Nm
210ps/440Nm
*25d
240ps/500Nm
250ps/520Nm
260ps/540Nm
*30d
280ps/600Nm
290ps/620Nm
300ps/640Nm
*35d
340ps/700Nm
350ps/720Nm
360ps/740Nm
370ps/760Nm
380ps/780Nm
cena: dohodou
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
uprava RJ motoru E46, E90, E60, E65, E87, E90 (chiptuning)
Všechno to vypadá krásně ale co ty motory vydrží ?
jinak co bys dokázal s M52B28 142kw jednovanos v serii v automatu ?
jde tam nějak relativně slušně zvednout aspon o 8-10kw výkon a hlavně krouták od spodku nahoru ?
Stačilo by z 280nm na 310-320nm pěkně rozložených a hlavně spodek a střed posílit aby se nemusel motor tak točit.
A vyladění a přizpůsobení LPG kde je kolem 110oktanů a tak by to snad mohlo jít i využít ve prospěch výkonu motoru se zachováním spotřeby.
pokud jsou nějaké zkušenosti s podobným motorem či cokoliv kolem LPG budu rád za návrh co je za možnosti.
jinak co bys dokázal s M52B28 142kw jednovanos v serii v automatu ?
jde tam nějak relativně slušně zvednout aspon o 8-10kw výkon a hlavně krouták od spodku nahoru ?
Stačilo by z 280nm na 310-320nm pěkně rozložených a hlavně spodek a střed posílit aby se nemusel motor tak točit.
A vyladění a přizpůsobení LPG kde je kolem 110oktanů a tak by to snad mohlo jít i využít ve prospěch výkonu motoru se zachováním spotřeby.
pokud jsou nějaké zkušenosti s podobným motorem či cokoliv kolem LPG budu rád za návrh co je za možnosti.
Ahoj, jakou jednotku tam mas MS41 nebo MS42, pokud to mas na lpg tak je to jen o nastaveni doby vstriku (zmena uhly pro vstrik) a uplne vypnutim lambd nebo jejich castecnim upravenim pro bohatsi smes. kroutak o tech 30-40Nm jde zvednout ale ne ve nizkejch otackach, tam je to max 15nm. pokud se v tom trochu vyznas tak mi muzes poslat seriovy dump jednotky.