Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BT racing - Praha

Black/white list
OT bude moderovano
Odpovědět
Zpráva
Autor
majkouch
Registrovaný
Příspěvky: 335
Registrován: stř 24.06.2009 00:00
Bydliště: Praha/Sokolov

#1 Příspěvek od majkouch »

ať koukám jak koukám, opravdu tu vlákno nemají a když už člověk hledá servis, možná by se slušelo napsat sem své zkušenostmi i s BTR... možná to někomu pomůže, popř. i ušetří cestu a trable
čili začnu... za mě... už bych tam nikdy nejel, ikdyž co se týče vstřícnosti a jednání, to mi přišlo vždy slušné, o provedené práci se dá spekulovat...viz
1) několik dělaných brzd (jejich slavné Performance...)
2) několik "dělaných" palivových čerpadel - v některých případech dokonce chybějících, spojených s poškozením uzavření palivové nádrže a následným únikem paliva
3) pár olejových chladičů upravených nevalnou kvalitou...
co si budem povídat, mluvím z vlastní zkušenosti a najde se pár lidí co to můžou dosvědčit popř. se podělit o další zkušenosti, aby si ostatní udělali obrázek...
xyron
Registrovaný
Příspěvky: 2944
Registrován: úte 25.08.2009 00:00
Bydliště: Praha

#2 Příspěvek od xyron »

4) výfuk na kterým jsou KO zadní katy
5) výměna svodů při kterých rosekali lambdy
6) zapomenuté utažené šrouby atd při kterých praskal např. řemen od altíku

Ale abych jen nehanil, pár věcí se povedlo... negativa ale převyšují dosaženou kladnou hodnotu.. bohužel
Uživatelský avatar
Falcon
Registrovaný
Příspěvky: 740
Registrován: čtv 25.10.2012 00:00
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Falcon »

Musím potvrdit palec dolů. Normálně bych mimo klub neservisoval, ale okolnostmi jsem byl "donucen" využít jejich služeb. Bylo to před rokem a do dneška jsem otrávený, když vidím drobnosti, které při výměně pár karosářských dílů poškrábali... Nejlepší ze všeho byl

7) nárazník, u kterého krátce po lakování začal odstávat růžek slepený TAVNÝM LEPIDLEM :evil:

Avšak komunikace příkladná, alespoň to se jim musí nechat...
E38 730dA Orientblau mit LED Ambient Pornlichtpaket
---
DRL vícerežimové AE denní svícení UHP V3 s welcome/fadeout, LED Ambient
oprava elektriky a jednotek, repas ABS, audio BM24/BM54/ASK/Logic7, navigace, budíky pixely + upgrade
tel. 777 399 877
Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#4 Příspěvek od Poldav6 »

Když už se s tím začalo... Průserů na mém autě bylo už dost. Údajně šlo o období, kdy tam pánové asi žili ve vakuu a nekomunikovali spolu, protože zodpovědnost za provedenou práci byla a je nulová. Takže dodnes jsem se nedozvěděl, kdo mi nalil červenou chladící kapalinu do 335i.

Většina věcí bohužel vyplula na povrch až když v jiném servisu postupně nacházeli různé podivnosti.

Jako kluci asi mají snahu, ale u mě jim to teda vůbec nešlo :(
tmal
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: úte 10.05.2016 00:00

#5 Příspěvek od tmal »

Musím se přidat s negativní zkušeností a to výměna přev. oleje v automatu u 335i.

Auto nalítáno 75t km, mírně kope při přeřazení, takže první věc vyměnit olej. Kluci ochotní 2x se ptal na VINko, aby to objednal správně, paráda, prostě do autorizáku, kde ani nevědějí litráž jsem nechtěl.

Ok, auto přivezu, za 3 hodky bylo hotovo se slovy, řadí to jako víno. Řadilo to stejně s kopáním jako předtím ale ok, budou to solenoidy. Tak to řeším v servise přímo na na automaty. Auto po výměně najelo necelých 3t km!!!!!!!!!!

První věc kontrola hladiny oleje a teď už to začíná.

1) bylo ho tam o trochu víc -> špatně! pak jsou jiný tlaky, stačilo jen dodržet tech postup
2) to co odcákli ven, čený jak půlnoc -> whaaat?

No a teď začal kolotoč komunikace s BT racing, dušování se, že vše provedli, jak mají a už na 50ti autech bez problémů, atp. Nj ale kdo z těch 50ti, kór při preventivní výměně oleje šel někam to nechat zkontrolovat?? Asi málokdo.

Po nemalém čase stráveném na různých (zahraničních) foréch a sledování seriálů na YT, kde defacto vidíte šroub po šroubu, jaxe to dělá mám závěr.

Výměna oleje klasickým způsobem, co vyteče z vany není výměna, to ale chápu ale tvrzení BT racingu tady začíná skřípat :

1. "Ale celý to nevyměníš, vždycky tam něco zůstane" Ano to vím, tak proč mám na faktuře 9l, když kompletní náplň je 9,5l (u mýho auta)

2. "Vyměnili jsme Ti 8litrů" Já na to asi těžko, bez mašiny stylem, co vyteče z vany. Odpověď "Nn, máme odsávačku"... Žádná odsávačka, odsát se to nedá, leda vytlačit okruhově novým olejem, atp.

3. Přistupuju na hru, že mi vyměnili 8litrů a ptám se, proč je tedy ten olej černej. "Vždyť ti říkám, že se to nedá vyměnit celý, takže se asi obarvil". No, jestli 1l obarví dalších 8l na takovou černotu, tak to mám převodovku asi v hajzlu neskutečně, no nemám, jede to jak víno.

Takže z netu (z několika míst) zjištěno, že klasickým způsobem ala co vyteče z vany se dá vyměnit max. 4-6litrů. Na faktuře od BT racingu mám 9l a dušují se, že chyba na jejich straně není.

Takže díky této zkušenosti mě výměna oleje přijde na dvojnásobek?? A kdybych na to nepřišel, tak budu s úsměvěm svým i kluků z BT racingu jezdit dalších 60-80t km na tuhle... sračku????

Takže s výměnou (pořádně, jak se má, tzn. total flush) jedině do servisu na automaty, můžete u toho být, vidět "jak to teče" mašinou, to je jediná jistota.

Hawk...
de-nitro
Registrovaný
Příspěvky: 245
Registrován: čtv 29.01.2015 01:00

#6 Příspěvek od de-nitro »

auto jsem u nich nemel,ale jednou se prijeli podivat na auto co jsem prodaval,a v nejakejch technickejch vecech na me pusobili trochu pomatene,urcite bych tam auto nedal.
tmal
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: úte 10.05.2016 00:00

#7 Příspěvek od tmal »

tak se stalo to nejhorší, kluci nekomunikují, budu tam muset zajet osobně... nice!
Odpovědět