Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
zkušenosti s dovozem BMW od Jana Nováka
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
No vidíš to, kamošovi dovezl 3 auta, nikdy problém nebyl.
Nikoho neuráželo jet v "vybydlené" 330i , po dovozu ojetého auta se počítalo s nějakým servisem a nikoho to nepoložilo, že Honza nevěděl, že bude v zadu hučet ložisko na e39, odejde ježek apod. chujoviny...
Celý mě to přijde akorát jako žabomyší válka a ještě vyhrožování jak na základní škole
Nikoho neuráželo jet v "vybydlené" 330i , po dovozu ojetého auta se počítalo s nějakým servisem a nikoho to nepoložilo, že Honza nevěděl, že bude v zadu hučet ložisko na e39, odejde ježek apod. chujoviny...
Celý mě to přijde akorát jako žabomyší válka a ještě vyhrožování jak na základní škole

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
No tak jestli si od něj někdo nechá dovézt auto i po přečtení tohoto vlákna, tak dobře mu tak.
Ve vlákně na e46 až na výjimky píšou tupci. Je evidentní, že tu mejlovou komunikaci nečetli, nebo nepochopili jádro problému.
Jenom blbec může napsat, že na starym autě se daji závady očekávat a že má Sladour držet hubu.
Sladour přece závady očekával. Proto si bral technika, aby věděl jaký tam jsou a mohl se správně rozhodnout. Rozumná prodejní cena je přece hodnota auta mínus náklady na opravy, aby to auto bylo v pořádku.
Jestli má auto obvyklou hodnotu třeba 200 tis. a já ho mohu koupit za 100, tak mam buď velkou kliku, nebo spíš těch zbylých 100 dám do oprav.
Kdybych ale to samý auto koupil za 150 tis. a pak dal 100 do oprav, tak jsem se nechal napálit.
No a proč si lidi berou technika? Přece aby je prodávající nenapálil ne?

Ve vlákně na e46 až na výjimky píšou tupci. Je evidentní, že tu mejlovou komunikaci nečetli, nebo nepochopili jádro problému.
Jenom blbec může napsat, že na starym autě se daji závady očekávat a že má Sladour držet hubu.
Sladour přece závady očekával. Proto si bral technika, aby věděl jaký tam jsou a mohl se správně rozhodnout. Rozumná prodejní cena je přece hodnota auta mínus náklady na opravy, aby to auto bylo v pořádku.
Jestli má auto obvyklou hodnotu třeba 200 tis. a já ho mohu koupit za 100, tak mam buď velkou kliku, nebo spíš těch zbylých 100 dám do oprav.
Kdybych ale to samý auto koupil za 150 tis. a pak dal 100 do oprav, tak jsem se nechal napálit.
No a proč si lidi berou technika? Přece aby je prodávající nenapálil ne?

ja si myslim ze autor predpokladal ze doprovod mu dokaze diagnostikou zhodnotit stav auta...treba tak jak to dokazal Kamil.
Proto si domluvil dovoz s nim...jinak by mu tam stacilo jet s kamaradem co se domluvi nemecky a ten urad by treba take nejak dotahl do konce...
A co jsem tak cetl tu konverzaci tak mi prislo ze uznal ze by mu vyplatil nejakou kompenzaci a to se nestalo...
Ja bych treba sedl do auta a jel se domluvit a myslim ze se to dalo doresit mnohem elegantneji...
Asi nikdo neceka ze auto takhle stare bude v top stavu ale ta prvotni kontrola nejak nevysla
Proto si domluvil dovoz s nim...jinak by mu tam stacilo jet s kamaradem co se domluvi nemecky a ten urad by treba take nejak dotahl do konce...
A co jsem tak cetl tu konverzaci tak mi prislo ze uznal ze by mu vyplatil nejakou kompenzaci a to se nestalo...
Ja bych treba sedl do auta a jel se domluvit a myslim ze se to dalo doresit mnohem elegantneji...
Asi nikdo neceka ze auto takhle stare bude v top stavu ale ta prvotni kontrola nejak nevysla
- Giovany1971
- Registrovaný
- Příspěvky: 357
- Registrován: ned 11.05.2014 00:00
- Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
- Kontaktovat uživatele:
Teddy píše:No tak jestli si od něj někdo nechá dovézt auto i po přečtení tohoto vlákna, tak dobře mu tak.
Ve vlákně na e46 až na výjimky píšou tupci. Je evidentní, že tu mejlovou komunikaci nečetli, nebo nepochopili jádro problému.
Jenom blbec může napsat, že na starym autě se daji závady očekávat a že má Sladour držet hubu.
Sladour přece závady očekával. Proto si bral technika, aby věděl jaký tam jsou a mohl se správně rozhodnout. Rozumná prodejní cena je přece hodnota auta mínus náklady na opravy, aby to auto bylo v pořádku.
Jestli má auto obvyklou hodnotu třeba 200 tis. a já ho mohu koupit za 100, tak mam buď velkou kliku, nebo spíš těch zbylých 100 dám do oprav.
Kdybych ale to samý auto koupil za 150 tis. a pak dal 100 do oprav, tak jsem se nechal napálit.
No a proč si lidi berou technika? Přece aby je prodávající nenapálil ne?
Jenomže ono to venku funguje trochu jinak...neni to otom že auto má hodnotu obvyklou treba 3 tis euro..myslím strop cenu za rok stav a výbavu..popř motorizaci..a ty najdeš závady za 1000 euro...tak to neznamená že ti tech tisíc euro sleví.. nikdy to neudělají na to zapoměn... pokud ano tak jsou to výjimky ...nebo jsou to zjištné důvody...
Pokud to vemu za roky praxe v Italii.. tak mne ani nenechali někteří projet..musel jsem s penězma do banky..a poté jsem byl pánem situace až tehdy... Je to na každém bereš nebereš..nevemeš ty..veme P
olák..Bulhar..Litevec..Madar.....atd... Takové benefity maji klienti jen u nás..nizké ceny..aut tři prdele..hever diagn... atd...
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
JJ vezmu si s sebou technika, kterej bude mít s sebou kříšťálovou kouli a nejlépe aby mi dal tak dva roky záruku na vylítanej commonrail
Ja myslím že tupci jsou všude, nejenom na e46 fóru, tam to dobře napsal M3maniac - myslím, že on je zrovna člověk z oboru.

Ja myslím že tupci jsou všude, nejenom na e46 fóru, tam to dobře napsal M3maniac - myslím, že on je zrovna člověk z oboru.
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Je to komedie toto,podobne pripady se deji kazdy den a nejen kolem aut ale vesmes kolem veskereho byznysu.Vzdycky je najde ten ktery je citi ukrivdeny a ten kterej je vychcanej jak dira do snehu.
Hanzzovi toto tema jiste reputaci nepokazi,max.si daj lidi vetsi pozor,vozi pekny auta ktere se proste libi a vzdy si najdou majitele.To ze to nevyslo zde u e39 je proste holy fakt,taha bmw v prumeru stari 12let,takze procento spolehlivosti a toho ze auto bude x let jezdit bez investic je celkem nizko.Holt si Sladour vytahnul cerneho Petra.
Hanzz se mel samozrejme k cele veci postavit jako chlap co ma koule a ne jako slecinka,vytahnout z kesene trapnych 6k a vyridit to se Sladourem jako chlap s chlapem.Takhle se akorat strapnil udelal se urcitym zpusobem negativni vizitku.Zaroven se zacal chovat jako slecinka ktera se schovava pod mamincinu zasteru,jelikoz nejspis prestal komunikovat a na celou zdejsi zalezitost hodil bobek.
Vzmuz se chlape
Hanzzovi toto tema jiste reputaci nepokazi,max.si daj lidi vetsi pozor,vozi pekny auta ktere se proste libi a vzdy si najdou majitele.To ze to nevyslo zde u e39 je proste holy fakt,taha bmw v prumeru stari 12let,takze procento spolehlivosti a toho ze auto bude x let jezdit bez investic je celkem nizko.Holt si Sladour vytahnul cerneho Petra.
Hanzz se mel samozrejme k cele veci postavit jako chlap co ma koule a ne jako slecinka,vytahnout z kesene trapnych 6k a vyridit to se Sladourem jako chlap s chlapem.Takhle se akorat strapnil udelal se urcitym zpusobem negativni vizitku.Zaroven se zacal chovat jako slecinka ktera se schovava pod mamincinu zasteru,jelikoz nejspis prestal komunikovat a na celou zdejsi zalezitost hodil bobek.
Vzmuz se chlape

E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Giovany1971 píše:
Jenomže ono to venku funguje trochu jinak...neni to otom že auto má hodnotu obvyklou treba 3 tis euro..myslím strop cenu za rok stav a výbavu..popř motorizaci..a ty najdeš závady za 1000 euro...tak to neznamená že ti tech tisíc euro sleví.. nikdy to neudělají na to zapoměn... pokud ano tak jsou to výjimky ...nebo jsou to zjištné důvody...
Pokud to vemu za roky praxe v Italii.. tak mne ani nenechali někteří projet..musel jsem s penězma do banky..a poté jsem byl pánem situace až tehdy... Je to na každém bereš nebereš..nevemeš ty..veme P
olák..Bulhar..Litevec..Madar.....atd... Takové benefity maji klienti jen u nás..nizké ceny..aut tři prdele..hever diagn... atd...
Vždyť píšu to samý. Když budu znát stav auta a zjistim, že po všech opravách se to nevyplatí kupovat, tak to prostě nekoupim. Ať si to klidně koupí někdo jinej. Třeba někdo, kdo tam pojede s hanzem.

Mimochodem, kdyby stav každý ojetiny posuzoval odborník (nemyslim hanze), tak by o těch 1000 jurů musel slevit. Jinak by to neprodal. Jenomže on ví, že dřív, nebo pozdějš přijede trouba co tomu nerozumí a vezme si to.
Přiložen komplet scan ze scanneru, který používám, protože najednou a pohromadě ukáže většinu infa, které pak k dalším akcím potřebuju a i detailenější výpis chyb DDE4 z INPY, bo tam jsou chyby včetně dalších doplňujících dat jako km, teploty atd.
Je to komplet scan z 2.12.2015 v 293051 km a potom za téměř 800 km druhá rychlá kontrola znova jenom korekcí DDE4 13.12.2015 v 293850 km při vibrujícím motoru.
Co jsem k tomu zjistil a jaký info jsem k tomu dal, co si pamatuju.
Auto nevypadalo stočeně, nebo bylo "udělaný dobře", podle všech kilometrů získaných z auta (ne jenom km z toho výpisu scanneru, ale hlavně ve zbytku míst, kde km nebyly víc, jak 0-15000 km zpátky)
Auto nevypadalo ani po větší nehodě, ikdyž je airbagová jednotka výrobou půlka roku 2002. Nekolikrát jsem už viděl auta s podobným rozdílem. U DDE4 a ABS jednotek datum udává dobu vydání verze firmwaru (software C0 pro DDE4 je z 30/2001).
Většina chyb s komunikací a podobně je způsobená vybitou baterkou, ostatní jsou
PDC - zadní pravé vnější čidlo, může bejt ale buď čidlem nebo kabeláží, nutno najít
ZKE - chyba DWAL kabelu se ukládá, když se v autě bez alarmu aktivuje blikání blinkrů při fungování centrálu
A/C - vodní čerpadlo nemusí úplně nefungovat, stačí, když už pumpa má jinej odběr a uloží se tahle chyba, pokud čerpá málo vody, elektrickej příhřev s velkou tepelnou setrvačností se přehřeje a uloží se i jeho chyba, běžná závada u starších aut se starou kastlí, chyba ježka se neukládá, není žádná možná cesta, aby klimapanel zjistil chybu výkonové části řízení větráku klimatizace (ježka)
STH - ve výpisu není, protože komunikace s bufíkem nefunguje, nešlo se spojit
DDE4 - info podle výpisu
- První výskyt chyby se objevil před 520 km (292530km) a takhle se projevuje zaslepenej EGR, když není v DDE4 vypnutej. Objeví se pár km po vymazání paměti. Od těchhle kilometrů nebyly chyby v DDE4 mazány.
- Žhavení se poprvé ozvalo před 280 km (292770km). DDE4 nemá chytrou jednotku žhavení a nedokáže rozlišit mezi jednotlivými žhavičkami, která nefunguje. V těchle kilometrech se ale vyplatí vyměnit všechny, pokud se už bude sundavat sání. Ideální pro další servis je použít origa BERU, protože některé náhrady mají měkčí matroš v obalu, který se pak při dalším servise při vyndavání ukroutí a musí se odvrtávat. Neslyšel jsem, že by odešla jednotka/relé žhavení u DDE4, ta je spolehlivá, takže tahle chyba indikuje na 99% jenom žhavičky.
- Chyba tempomatu a klapek je jistě spojená jenom s vybitím baterie v 292840 km. Stejný počet čítačů výskytů i kilometrů.
- Překročení korekce vstřiku nad 5mm^3 (limitní hodnota u DDE4 pro M57 135 kW a 142 kW) od jejich vypočteného středu bylo poprvé před 130 km (292920km)
- Ve stínové paměti byly chyby prakticky se stejnýma kilometrama, ale ten výpis uloženej nemám
DDE4 - printscreen hodnot korekcí u zahřátého motoru (teploměr rovně nahoru, nemám uloženou přesně teplotu z vedlejší obrazovky) na volnoběhu bez zapnutého el. příhřevu (750 rpm) v 293850km, měřeno několik minut, pak pořízen printscreen korekcí a za chvíli i printscreen otáček při nulových korekcích, reprezentuje to stav, kolem kterého se to +/-0,5mm^3 a pár rpm motalo. Pozorováním u sebe a ostatních M57 motorů jsem zjistil, že DDE4 se adaptuje na aktuální stav vstřikovačů a nastavuje si pro sebe průměrnou dávku paliva na vstřik, která je výchozí pro následné korekce jednotlivých vstřiků. Proto se může stát, že je některá korekce i záporná, když ten "střed" je trochu výš. Korekce není funkcí jenom samotného vstřiku, ale chování celého spalovacího prostoru, ale pokud je vše ostatní v pořádku, vypovídá to především o aktuálním vstřiku. Většinou pak nejnižší korekce je u nejnovějších nebo nových vstřiků a za tohohle předpokladu můžeme za "nulovou korekci" považovat jeho hodnotu. Po přepočtení na nejnižší korekci se pak ty ostatní dostávají na vyšší hodnoty.
"...měl sebou diagnostiku, jak je možné že na to nepřišel?"
Záleží na tom, jak moc zpátky jste to prohlíželi. Jestli to bylo před víc kilometrama, než těch 520 km od nejstaršího záznamu, tak to nezjistím, protože to bylo už odmazané. Pokud to bylo míň, než těch 520 km od nejstaršího záznamu, pak tam už ty chyby v závislosti vzdálenosti sem vidět byly. Pokud tam už něco bylo, je možný, že to neřekl třeba proto, abys to auto koupil a on dostal domluvenou provizi.
P.S.: ..nejde mi přiložit ZIP, proto jsem změnil příponu na PDF. Po změne zpátky na ZIP půjde rozpakovat. Všechno, co mám.
Je to komplet scan z 2.12.2015 v 293051 km a potom za téměř 800 km druhá rychlá kontrola znova jenom korekcí DDE4 13.12.2015 v 293850 km při vibrujícím motoru.
Co jsem k tomu zjistil a jaký info jsem k tomu dal, co si pamatuju.
Auto nevypadalo stočeně, nebo bylo "udělaný dobře", podle všech kilometrů získaných z auta (ne jenom km z toho výpisu scanneru, ale hlavně ve zbytku míst, kde km nebyly víc, jak 0-15000 km zpátky)
Auto nevypadalo ani po větší nehodě, ikdyž je airbagová jednotka výrobou půlka roku 2002. Nekolikrát jsem už viděl auta s podobným rozdílem. U DDE4 a ABS jednotek datum udává dobu vydání verze firmwaru (software C0 pro DDE4 je z 30/2001).
Většina chyb s komunikací a podobně je způsobená vybitou baterkou, ostatní jsou
PDC - zadní pravé vnější čidlo, může bejt ale buď čidlem nebo kabeláží, nutno najít
ZKE - chyba DWAL kabelu se ukládá, když se v autě bez alarmu aktivuje blikání blinkrů při fungování centrálu
A/C - vodní čerpadlo nemusí úplně nefungovat, stačí, když už pumpa má jinej odběr a uloží se tahle chyba, pokud čerpá málo vody, elektrickej příhřev s velkou tepelnou setrvačností se přehřeje a uloží se i jeho chyba, běžná závada u starších aut se starou kastlí, chyba ježka se neukládá, není žádná možná cesta, aby klimapanel zjistil chybu výkonové části řízení větráku klimatizace (ježka)
STH - ve výpisu není, protože komunikace s bufíkem nefunguje, nešlo se spojit
DDE4 - info podle výpisu
- První výskyt chyby se objevil před 520 km (292530km) a takhle se projevuje zaslepenej EGR, když není v DDE4 vypnutej. Objeví se pár km po vymazání paměti. Od těchhle kilometrů nebyly chyby v DDE4 mazány.
- Žhavení se poprvé ozvalo před 280 km (292770km). DDE4 nemá chytrou jednotku žhavení a nedokáže rozlišit mezi jednotlivými žhavičkami, která nefunguje. V těchle kilometrech se ale vyplatí vyměnit všechny, pokud se už bude sundavat sání. Ideální pro další servis je použít origa BERU, protože některé náhrady mají měkčí matroš v obalu, který se pak při dalším servise při vyndavání ukroutí a musí se odvrtávat. Neslyšel jsem, že by odešla jednotka/relé žhavení u DDE4, ta je spolehlivá, takže tahle chyba indikuje na 99% jenom žhavičky.
- Chyba tempomatu a klapek je jistě spojená jenom s vybitím baterie v 292840 km. Stejný počet čítačů výskytů i kilometrů.
- Překročení korekce vstřiku nad 5mm^3 (limitní hodnota u DDE4 pro M57 135 kW a 142 kW) od jejich vypočteného středu bylo poprvé před 130 km (292920km)
- Ve stínové paměti byly chyby prakticky se stejnýma kilometrama, ale ten výpis uloženej nemám
DDE4 - printscreen hodnot korekcí u zahřátého motoru (teploměr rovně nahoru, nemám uloženou přesně teplotu z vedlejší obrazovky) na volnoběhu bez zapnutého el. příhřevu (750 rpm) v 293850km, měřeno několik minut, pak pořízen printscreen korekcí a za chvíli i printscreen otáček při nulových korekcích, reprezentuje to stav, kolem kterého se to +/-0,5mm^3 a pár rpm motalo. Pozorováním u sebe a ostatních M57 motorů jsem zjistil, že DDE4 se adaptuje na aktuální stav vstřikovačů a nastavuje si pro sebe průměrnou dávku paliva na vstřik, která je výchozí pro následné korekce jednotlivých vstřiků. Proto se může stát, že je některá korekce i záporná, když ten "střed" je trochu výš. Korekce není funkcí jenom samotného vstřiku, ale chování celého spalovacího prostoru, ale pokud je vše ostatní v pořádku, vypovídá to především o aktuálním vstřiku. Většinou pak nejnižší korekce je u nejnovějších nebo nových vstřiků a za tohohle předpokladu můžeme za "nulovou korekci" považovat jeho hodnotu. Po přepočtení na nejnižší korekci se pak ty ostatní dostávají na vyšší hodnoty.
"...měl sebou diagnostiku, jak je možné že na to nepřišel?"
Záleží na tom, jak moc zpátky jste to prohlíželi. Jestli to bylo před víc kilometrama, než těch 520 km od nejstaršího záznamu, tak to nezjistím, protože to bylo už odmazané. Pokud to bylo míň, než těch 520 km od nejstaršího záznamu, pak tam už ty chyby v závislosti vzdálenosti sem vidět byly. Pokud tam už něco bylo, je možný, že to neřekl třeba proto, abys to auto koupil a on dostal domluvenou provizi.
P.S.: ..nejde mi přiložit ZIP, proto jsem změnil příponu na PDF. Po změne zpátky na ZIP půjde rozpakovat. Všechno, co mám.
- Přílohy
-
- GW47649 Honza Velemin.pdf
- Full scan a obrazky korekci, změnit příponu z PDF na ZIP
- (98.48 KiB) Staženo 563 x
Díky že jsi napsal Kamile
Já osobně si myslím, že němčour to buď měl smazané a chyby naskakovaly až během testovací jízdy, nebo je smazal Honza po testovací jízdě.
webasto - bez komunikace, o tom Honza musel vědět
žhavení - jestli ho naposledy vymazal němčour tak o tom nemusel nevěděl
ježek - O.K. jestli že nebylo možné zjistit diagnostikou omlouvám se Honzovi toto jsi nemohl vědět
vstřikovače - u tohoto bodu jsem si jist, že mi lhal, vstřikovače měly být nové a tuto informaci mi Honza na místě potvrdil s tím, že korekce jsou jako u nových vstřiků a že to vypadá O.K. - no v přiloženém obrázku to už tak slavně nevypadá (min. jeden je již mimo toleranci)
Já osobně si myslím, že němčour to buď měl smazané a chyby naskakovaly až během testovací jízdy, nebo je smazal Honza po testovací jízdě.
webasto - bez komunikace, o tom Honza musel vědět
žhavení - jestli ho naposledy vymazal němčour tak o tom nemusel nevěděl
ježek - O.K. jestli že nebylo možné zjistit diagnostikou omlouvám se Honzovi toto jsi nemohl vědět
vstřikovače - u tohoto bodu jsem si jist, že mi lhal, vstřikovače měly být nové a tuto informaci mi Honza na místě potvrdil s tím, že korekce jsou jako u nových vstřiků a že to vypadá O.K. - no v přiloženém obrázku to už tak slavně nevypadá (min. jeden je již mimo toleranci)
Giovany1971 píše:Jenomže ono to venku funguje trochu jinak...neni to otom že auto má hodnotu obvyklou treba 3 tis euro..myslím strop cenu za rok stav a výbavu..popř motorizaci..a ty najdeš závady za 1000 euro...tak to neznamená že ti tech tisíc euro sleví.. nikdy to neudělají na to zapoměn... pokud ano tak jsou to výjimky ...nebo jsou to zjištné důvody...
Pokud to vemu za roky praxe v Italii.. tak mne ani nenechali někteří projet..musel jsem s penězma do banky..a poté jsem byl pánem situace až tehdy... Je to na každém bereš nebereš..nevemeš ty..veme P
olák..Bulhar..Litevec..Madar.....atd... Takové benefity maji klienti jen u nás..nizké ceny..aut tři prdele..hever diagn... atd...
Mrkni se na tohle:
job316 píše:..... ja jsem cekal pul roku nez se mi naskytla ta moje 61 tak jak jsem chtel. Chel jsem origo m patek z venku i zevnitr xdrive,automat a combi. Kupoval jsem ji od soukromnika a stala me 230 tisic,je to rok 9.2007,puvodne za ni chtel 320,ale po prohlidce v bmw jsme se vzhledem k par problemum ktere se tam ukazali dostali na tuto cenu.......
- Giovany1971
- Registrovaný
- Příspěvky: 357
- Registrován: ned 11.05.2014 00:00
- Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
- Kontaktovat uživatele:
Teddy píše:Giovany1971 píše:Jenomže ono to venku funguje trochu jinak...neni to otom že auto má hodnotu obvyklou treba 3 tis euro..myslím strop cenu za rok stav a výbavu..popř motorizaci..a ty najdeš závady za 1000 euro...tak to neznamená že ti tech tisíc euro sleví.. nikdy to neudělají na to zapoměn... pokud ano tak jsou to výjimky ...nebo jsou to zjištné důvody...
Pokud to vemu za roky praxe v Italii.. tak mne ani nenechali někteří projet..musel jsem s penězma do banky..a poté jsem byl pánem situace až tehdy... Je to na každém bereš nebereš..nevemeš ty..veme P
olák..Bulhar..Litevec..Madar.....atd... Takové benefity maji klienti jen u nás..nizké ceny..aut tři prdele..hever diagn... atd...
Mrkni se na tohle:job316 píše:..... ja jsem cekal pul roku nez se mi naskytla ta moje 61 tak jak jsem chtel. Chel jsem origo m patek z venku i zevnitr xdrive,automat a combi. Kupoval jsem ji od soukromnika a stala me 230 tisic,je to rok 9.2007,puvodne za ni chtel 320,ale po prohlidce v bmw jsme se vzhledem k par problemum ktere se tam ukazali dostali na tuto cenu.......
Vozím auta 20 let...tohle se mi nikdy nestalo...kdo jezdí ven a trochu se význá ..navíc nechce kupovat nějaké vraky.. tak ví že pokud si je prodávajicí jist stavem.. tak slevy se odehrávají v řádech stovek.....a to je někdy moc!!! ....a to je velmi ojedinělé.. Všichni chtějí prodat za co nejvíc... mám spoustu dodavatelů..někteří jsou kamarádi...někteří jen dobří známí..ale většina bez ostychu posílá nabídky na e maily hromadně všem po Evrope.. Zastoupení je ruznorodé..jsou mezi nimi Nemci..Svýcaři..Rakušáci..a pak celý východ..kdo dá nejvíc ten vyhráva a kupuje..Vozím jen koncern..nejvíc škodovky... tak mi je ti nejlepší kámoši nechávají..ale nic neni zadarmo..chceš octavie a fabie.. tak tady máš dva renaulty
Pak jezdí borci na nákupy a za nim jedou dva kamiony... tam se dostávají na jiné ceny...ale né zase co píše ten týpek s tím XD.. to je spíše náhoda nebo FAKE... ...Přes sezonu je vůbec velký problém auta sehnat...
A pak je tu ještě jeden rozdíl...my co jezdíme za svými dodavateli jako handlíři..tak máme jiné ceny než koncovky co si najdou něco solo na mobile či scautu
Zajímavé čtení. Ve skutečnosti trošku nafouklé. Nicméně po vyjádření Kamila a jeho diagu mám na to názor takovej, že němčour - vychcanej jak mraky Vás "ojebal" oba dva. Dle záznámů diagu kdy se problém objevil (za předpokladu že auto jelo po ose) se chyby začly objevovat až během cesty domů. Tzn. Hanzz na diagu nic neviděl - neměc očividně vyčistil špínu) a tím Vás krásně utáhnul na špek...
50% podíl z domluvené slevy, no... to mi přijde teda hodně jen co je pravda. Nemyslím si tedy, že všechna špína z tohodle kšeftu jde za Hanzem, jak jsem psal. Natáhnul Vás očividně chytrej něměc co zamaskoval stav auta a za lehkou korozi a jedno PDC čidlo byl ochoten příjemně slevit aby se toho auta zbavil... moc dobře o tom musel vědět. 500€ je výrazná sleva a zavřela Vám "hubu"
50% podíl z domluvené slevy, no... to mi přijde teda hodně jen co je pravda. Nemyslím si tedy, že všechna špína z tohodle kšeftu jde za Hanzem, jak jsem psal. Natáhnul Vás očividně chytrej něměc co zamaskoval stav auta a za lehkou korozi a jedno PDC čidlo byl ochoten příjemně slevit aby se toho auta zbavil... moc dobře o tom musel vědět. 500€ je výrazná sleva a zavřela Vám "hubu"

MattyX píše:JJ vezmu si s sebou technika, kterej bude mít s sebou kříšťálovou kouli a nejlépe aby mi dal tak dva roky záruku na vylítanej commonrail![]()
Ja myslím že tupci jsou všude, nejenom na e46 fóru, tam to dobře napsal M3maniac - myslím, že on je zrovna člověk z oboru.
nemusí mít křištálovou kouli, stačí, když mu ta jeho diagnostika něco vůbec řekne pokud jeho klient platí za diagnostiku. A ještě by se teda hodil ten papír se seznamem co zkontrolovat. Pak se Hans nemusí vymlouvat, že "na něco zapomněl".
Sladour: nějaký update?