Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

KAPS AUTOMATIC - Pozor už nikdy !!!

Black/white list
OT bude moderovano
Odpovědět
Zpráva
Autor
sedmicee
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: úte 10.04.2012 00:00

#1 Příspěvek od sedmicee »

Ahojte, tak mám docela velkou negativní zkušenost s firmou Kaps automatic sídlící v Kojetíně, začalo to asi tak: Moje 540 začala nepatrným způsobem naznačovat, že se něco děje zřejmě s měničem, (při ustálené rychlosti kolem 100km/h mírně kolísali otáčky. Začal jsem tedy shánět firmu, narazil jsem tedy na Kaps automatic, po telefonátu objednáno, tak jsem v domluvený den dojel na prohlídku, s technikem jsme to projeli, říká mi ''ano, tohle je na repasi měniče'', pak mi došla za cca 5dní cenová kalkulace k odsouhlasení opravy, ve výši 25000 s dph, odsouhlasil jsem a po nějaké době vyzvedl ''opravené'' vozidlo, dva měsíce jsem jezdil, vše super, až jednoho dne na křižovatce mi na zelené vyletěly otáčky, škubnuti, vrznutí jakoby lamel (to nevím) a výš to řadilo pak v pohodě - dojel jsem do práce....ráno z práce se za studena rozjelo hladce, pak se ohřálo a to samé. Okamžitě jsem volal do Kapsu, co to má znamenat, oni : ''ano dojeďte, napichnem to a pak uvidíme, dojel jsem, před Kojetínem už padl nouzák, na místě to napichli a že nízký tlak oleje na 3 rychl. stupni. Ok nechal jsem to tam, na upozornění velkého poškození, že to rozloží a zjistí co se stalo ..... pak mi došla cenová kalkulace na 52000 s dph, tak to ne, řekl jsem si, tohle neodsouhlasím, za chvíli telefonát, bla bla bla že cenu teda sníží na 42 tis. ale co tak najednou, totálně u mě ztratili důvěru, na kalkulacích dvakrát zaúčtovaná repase měniče atd...auto vyzvedávám v pátek na odtahovku s převodovkou mimo vůz...a sháním někoho slušného a dobrého člověka, který by ji dal do pořádku .... mimochodem, před celou návštěvou kapsu, převodovka kromě kolísání měniče, sametově řadila a neměla nikdy s rozjezdem problém.

Takže si prosím dejte veliký pozor před návštěvou téhle firmy....

PS: cenové výpočty přikládám
http://czshare.com/5460831/kaps.rar
Uživatelský avatar
Dan td
Registrovaný
Příspěvky: 3290
Registrován: sob 19.04.2003 00:00

#2 Příspěvek od Dan td »

Zkus http://www.prevodovka.cz , někde tu mají i reference. Já tam jen párkrát měnil olej, ale když mě pozlobil automat, obeslal jsem s popisem závady většinu firem, co to u nás dělá, ono jich zase tolik není. Mail byl stejný. Většina jich dřív nebo později odpověděla, nestačil jsem se divit - cenové rozpětí odhadu opravy bylo od 500,- do 45 tis. Některé firmy psaly že je nutný repas měniče, některé chtěly repasovat rovnou celou převodovku.

Z prevodovka .cz napsali, že to může být cokoli od méně oleje až po repas, ať přijedu, že se podívají, pak řeknou. Dojel jsem tam, zvedli auto, zjistili že chybí 2 litry oleje, tak je dolili, zaplatil jsem pár stovek a spokojeně odjel s upozorněním, že nejspíš prosakuje chladič oleje, ať si to pořeším. Jako bonus beru to, že brali jako samozřejmost, že u toho budu. Z představy, že bych napsal třeba jen do jedné firmy a nechal zrepasovat převodovku díky takovým "odborníkům" mě polévalo horko.
Obrázek Touring & Compact
Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
signum
Registrovaný
Příspěvky: 120
Registrován: pon 19.09.2005 00:00
Bydliště: Praha

#3 Příspěvek od signum »

Souhlas s Danem, vyplatí se za nima zajet. Zřejmě poslední slušná firma na automaty.
ohmik
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: čtv 19.05.2016 00:00

#4 Příspěvek od ohmik »

je az desive, ze se daji na tuto firmu najit spatne recenze. Ja si ji vybral s tim, ze jde o renomovanou firmu, ktera ma zvuk nejen na ceskem uzemi. Zacinam mit obavy, jestli to neni jen reklam. Kazda spatna recenze ma v sobe kus skutecnosti, kterou asi aplikuji bezne. Firma asi nema v sobe ty spravne lidi nebo nema dobre vedeni. Ikdyz to ke smichu neni, pokusim se to uvest s humorem. Jednoho dne se objevil problem, navstivil jsem nejblizsi servis a dilo se nepovedlo. Pak jsem objevil Kaps. Napsal jsem a popsal celkem dobre problem a prisla fundovana odpoved i cenovy odhad. Tedy asi tak, jak bych si to predstavoval - znamenalo to, ze tuto vadu videli, maji zkusenost a dokazi s tim neco delat. Zaujalo me to a rikam si, ze to je presne to, co hledam - profika zapaleneho pro vec s bohatymi zkusenostmi. Akceptuji tedy i vyssi cenu opravy. Kdyz nasetrim, vyrazim do Brnenske pobocky. Kdyz se ptam na pana, ktery mi fundovane a jasne odpovedel, dostavam nemilou odpoved:"ten uz tady nepracuje". Lehce jsem znejistel, protoze moje zivotni zkusenosti zatim rikaji, ze kdyz odejde nekdo schopny, je problem. Snazim se uchlacholit sve obavy tim, ze je to renomovana firma. Druhy preslap nastava, kdyz pri predani vozidla dostavam otazku, kolikastupnova to je prevodovka a jestli to je tenhle typ.... Priznam se, ze jsem byl v tu cvhili hodne na rozpacich, protoze to je obrat o 180 stupnu proti tomu, jakou zpravu jsem dostal od cloveka, ktery tam jiz nepracuje. Tenhle cin, ukazujici na odbornost pri vstupu do servisu mel byt jasnym signalem k tomu, abych to vzdal. Moje blbost a auto tam nechavam. "Cena bude o cca 10tis vyssi, nez vam psal pan, co tady nepracuje", rika prijimaci technik pobocky. Souhlasim, protoze ve skrytu duse ocekvam profesionalni vysledek podle prvni komunikace s firmou Kaps. Zprvu se oprava protahovala a to akceptuji. Pak jsem si mel auto prevzit a v den vyzvednuti mi volaji, ze auto ma problem. Vykolejilo me to ale rikam si, ze lepsi tak, nez pak cestou domu a odtahovkou zpet. Prislo se na to, ze se poskodil vymeneny dil v prevodovce. "Stravili jsme na tom dalsi cas, museli jsme demontovat prevodovku....., budeme to muset nejak zahrnout do celkove ceny", slysim na druhe strane telefonu. Tady tedy brzdim naplno a zaciname si vysvetlovat, co je duvodem vicenakladu. Ze strany cloveka, ktery nevi, kolik stupnu ma prevodovka, zni slova v duchu toho, ze byla spatna jina soucastka a diky ni se poskodila ta nova vymenena. Bezva argument si rikam a davam do placu svoje argumenty - co kdyz byl dil vadny z vyroby nebo to tam pri montazi poskodil mechanik, ktery na tom delal. Slo o to, ze praskl dalsi "gumopist" a pry vlivem velkeho tlaku z hydraulickeho rozvadece (z mechatroniky). Nevim, jestli me osvitil duch svaty ale den pred tim jsem opet studoval servisni prirucky k memu typu prevodovky a to ukazalo, ze vyssi tlak vzniknout nemohl, protoze zubove cerpadlo dava 2,5MPa a hydrailicky rozvadec tlaky v kanalkach snizuje, zvysit je ani nemuze, coz je padny a jasny argument. Do teto chvile jsem s nimi vychazel bez problemu a stale nechci tuto firmu shazovat. Spis chci ukazat, ze to je o spatnem vyberu lidi na jednotlive pozice. Nas problem by se dal take klasifikovat jako zaruka na novy a poskzeny dil. V takovem pripade Kaps musi provest defakto zarucni opravu na svuj naklad a nikoli neco pripocitavat k cene, protoze na tom travili vic casu. Tady se zastavim a uvedu, ze mi vadi, ze takova firma prevadi vyrobni nebo montazni problemy do konecne ceny. Naklady vznikle vadnym dilem si ma narokovat u toho, kdo dily dodava a vadnou praci u toho, kdo ji provadel - pokud ji neprovedl precizne, hold stravi na tom vic casu.
Bohuzel jsem cetl i dalsi prispevky, ktere Kaps odsouvaji od dokonalosti. Pokud tam pojedete a budete platit, chtejte pisemny doklad o tom, co vam opravili a co rozebirali. Vyhnete se pak sporum o to, jestli se to delalo nebo nedelalo. Mnozi z vas pisou, ze z vas delaji blbce a vyuctovani nerozumite. Muj priklad uctu - Revize hydromenice a cena. Nic vic. Nevim, jestli probehla jeho kontrola, jestli v nem neco menili a co to bylo. Podle stranek Kapse by to mel byt repas 3.stupne. Jenze v dokladu to tak napsano neni a je tu prostor pro dohady v pripade, kdy nastane problem - uz se to nekomu tady nebo jinde stalo. Pri platbe zalohy jsem jiz pozadoval podrobnejsi popis a abych jim to zjednodusil, napsal jsem to sam. Namisto toho mi pani z uctarny odpovi, ze mam uhradit zalohu dle dokladu. Mam otaznik v hlave, jestli nejsem treba tatar. Na druhy pokus ziskat pisemne tyto informace, je opet problem hodit neco do mailu nebo do papiru - a to tvrdim je riziko pro kazdeho, kdo tam bude chtit neco reklamovat. Mate-li napsano cerne na bilem, ze probehla repase menice s vymenou premostovaci spojky a vyvazeni menice, nemuze se vam stat, ze vam po rlce budou vykladat, ze probehla jen kontrola nebo ze se na to zaruka nevztahuje - to je proste neprofesionalni lajdactvi a ochrana sama sebe proti treba spatne praci mechanika. A opet nechapu, proc takovou politiku zavadi, kdyz jsou, a v to doufam, pojisteni proti skode. A nebo nejsou a vybiraji si to pak u svych zakazniku? Jsem zvedav, jak muj pribeh dopadne a doufam ze ne tak jako u ostatnich, ze se neco podela dalsiho po jejich zasahu.
K majiteli Kapsu bych mel spis skryte prani - aby si vybiral lidi z oboru a vyresil jinym zpusobem viceprace vznikle na reklamacich a vadnych novych dilech. Verim, ze pak to bude generovat ne spokojene ale nadsene zakazniky, kteri firmu radi doporuci.
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

#5 Příspěvek od TANN3R »

Kaps už nikdy, po pár zkušenostech.. Tu svou auru renomované společnosti si vytvořili jen nesmyslnýma cenama. Spousta lidí si myslí, že když je to tak drahé, nemůže to být špatné.
Uživatelský avatar
Blackie Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2683
Registrován: úte 19.02.2008 01:00
Bydliště: Liberec

#6 Příspěvek od Blackie Člen Klubu »

Taky se to těžko vysvětluje lidem co nikdy automat neviděli,ale mají to nastudované z netu :D Je třeba logické,že při jakémkoli zásahu do měniče se musí vyvážit atd... Po repasu měniče,ta převodovka řadí úplně jinak a může se poškodit něco "uvnitř" Repas je většinou jen výměna zrovna toho poškozeného dílu protože kompletní repas prostě nikdo nezaplatí,takže může odejít něco o kus dál za pár km... Prostě je to tak :oops:
Kapsu se zastávat nebudu že za to nemůžou,protože nikdo neví co se tam dělo,jen řeknu že od nich bereme díly do převodovek a repasují nám hydroměniče a nikdy žádný problém... Je pravda že tam byli nějaké personální změny a pak ta komunikace vázla včetně objednávání dílů,ale teď už se to celkem srovnalo :D
Obrázek
BMW E34 540iA :-) E65 745i :D
Uživatelský avatar
Giovany1971
Registrovaný
Příspěvky: 357
Registrován: ned 11.05.2014 00:00
Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Giovany1971 »

Je to jen o tom...že tady chce každý z hovna uplést bič!!..Já osobně bych si do svého auta nikdy nedal repas hydrom..on nikoho zde v ČR..zásadně nový díl od ZF..to by pro mně byla jediná cesta ..ostatně jako se všemi díly které si do auta montuji..tedy originál.

Mám moc zlé zkušenosti s repasí měničů..at už se jedná o Kaps...tam měnič respektive přemostovací spojka byla horší.nežli u stareho..a to jsem nechal udělat preventivně vzhledem ke km...Pak další repas z ostravy ..další katastrofa...to jsem ještě řed montáží a zalitím měníče vysypával kovové špony..na tel dotaz mi dotyčný pán řekl že to neni možné...říkám jak neni možné vždyt už mi vypadly dvě...né nezanedbatelných rozměrů.!!!

Poslal mne slušně do prdele..v ten moment jsem věděl jestli měnič nebude fungovat..již víc nic nevyreklamuji..Samozřejmně že to tak dopadlo.. po zahřátí oleje to auto přestávalo jet.dokonce mi volal že zařadil a nechce to jet vůbec..po zchládnutí zase jo..Takže demontáž převod..koupil jsem mu starší měnič v Polsku..a auto doted jezdí..
Ano bylo to tím že nikdo nechce dát 30 za nový..tak řeší variantu 5 až 7 tis kč..a to sou výsledky.

Co se týká Kapsu...co dodat..z něčích enez musí platit to betonové monstrum co si staví...i ty chromované kliky u dveří nejsou zadára..

Když před léty začaly problémy s převodem u manželčina Santa Fé... tak mi řekli že ví oco de..a že se pod 70 nedostanu..že mají zkušenosti že je vylágrovaná celá skřín..páč jsem našel dost velký kov úlomek v převodovce..tehdy jsem se ze zoufalosti pustil do převodovky sám..páč ještě silnější argument zazněl z Hyundai servisu a to 243 tis s DPH nebo 180 bez papíru 8O ..Nakoněc jsem zjistil že upadly zámky na 1dničkovém koši a segerovka se dostala do planetového kola ..díly mně stály 7 tis kč..od té doby má naj auto už skoro 80 tis km..takže asi tak hoši..co si neuděláš sám..nemáš.

A když tam tak ted v Kapsu čekávám než mi načepují olej...tak ted při té jejich rekonstrukci se čeká v dílně..jelikož o tom něco vím..a při pozorování mechaniků..kdy mám pocit že místy neví co mají dělat...a ajk se k praaci staví..jímá mne hrůza jim svěřit svůj vůz
ohmik
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: čtv 19.05.2016 00:00

#8 Příspěvek od ohmik »

Neni to same studovat z netu hloupe uvahy jako si projit originalni servisni prirucku k danemu typu prevodovky a fyzicky si to osahat :-) a seznamit se s dily ale hlavne s celym ovladanim. Rozebrat a slozit to zvladne kazdy, technicky zrucny clovek. Dobreho mechanika dela az jeho hlava, zkusenosti, znalost a know-how.
Jak rika jeden muj kolega - breci se, ze neni prace ale je problem zavadit o kvalitniho remeslnika, ktery taky mysli hlavou - na prikladu asi takto: zednik vam v panelaku postavi novou zed. Ve vstupnim otvoru (v otvoru pro dvere) sirokem 90cm je nadprazi krive, na jedne strane o 2cm niz. Sklon 2cm na sirce 90cm vidite okem i bez uhelniku a bez vodovahy a muzete byt technicky antitalent. Odpoved zednika: "co byste chtel v panelaku, tady jsou vsechny zdi krivy". Takovou odpovedi muze byt uchlacholen snad jen totalni negramot. Jak to s nim dopadlo? Stravil nad tim dalsi cas zdarma aby to udelat tak, jak to ma byt. Skoro je to stejne jako:"co byste chtel, je to stare auto"
No a jak je tady napsano - nekdo by volil radsi novy menic za vyssi cenu ale s vedomim vyssi spolehlivosti a fungovani mnoho let. Nevsiml jsem si, ze by Kaps mel tuto variantu k dispozici nebo na to slabsi stranu, zakaznika, upozornil. Prosazuje repas ale neda na nej zaruku nebo se vyhyba do uctu napsat, co se na menici opravilo aby bylo mozne narokovat prava z vadneho plneni.
Takova situace myslici lidi skutecne privede k tomu, aby nehledali ve forech ale v technickych dokumentacich, v zoufalstvi si udelali cas a pak zjistili, ze namisto ctvrt milionu za prevodovku si sami udelaji opravu za par korun a auto jezdi bez vad mnoho kilometru vesele dal.
Reknu vam, je to bida a asi mam vysoke naroky k tomu, ze kdyz nekde zadam praci, chci se na dotycneho 100% spolehnout. Za 20% jistotu to nema cenu.
Odpovědět