Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW 116i - prosím o radu
Dobrý den,
omlouvám se za zakládání tématu, jestliže se tady ten problém již řešil (nenašel jsem to ) tak mě prosím odkažte do příšlušného tématu. Mám BMW 116i, E81, rv 2009, najeto 83 tis. vše v pořádku až do sobotní noci, kdy se mi během ostřejší jízdy začalo kouřit z auta. Vystoupil jsem otevřel kapotu, po chvíle kouř přestal, pod autem ale kaluž motorového oleje. Odtháhnul jsem auto domů a dnes jsem se spolu s mechanikem díval pod auto. (počítal jsem, že bude prasklá olejová vana, nebo těsnění pod hlavou) vana čistá a suchá, stejně jako část motoru kde je těsnění, ale "šnek" turba byl celý od oleje, je to tedy na nové turbo? popřípadě co jiného by to mohlo být, nechápu že by takhle zvláštním způsobem mohlo odejít při 80 tisících... ani nikde nemůžu najít cenu toho dílu jak nového, tak repasovaného...děkuji moc za pomoc
omlouvám se za zakládání tématu, jestliže se tady ten problém již řešil (nenašel jsem to ) tak mě prosím odkažte do příšlušného tématu. Mám BMW 116i, E81, rv 2009, najeto 83 tis. vše v pořádku až do sobotní noci, kdy se mi během ostřejší jízdy začalo kouřit z auta. Vystoupil jsem otevřel kapotu, po chvíle kouř přestal, pod autem ale kaluž motorového oleje. Odtháhnul jsem auto domů a dnes jsem se spolu s mechanikem díval pod auto. (počítal jsem, že bude prasklá olejová vana, nebo těsnění pod hlavou) vana čistá a suchá, stejně jako část motoru kde je těsnění, ale "šnek" turba byl celý od oleje, je to tedy na nové turbo? popřípadě co jiného by to mohlo být, nechápu že by takhle zvláštním způsobem mohlo odejít při 80 tisících... ani nikde nemůžu najít cenu toho dílu jak nového, tak repasovaného...děkuji moc za pomoc
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
By mě zajímalo, jaký "šnek" byl celý od oleje, když 116i nemá turbo 

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
řikám, že jsem si uříznul ostudu hned prvním příspěvkem :D mám skutečně 116i, upřímně autům moc nerozumim, proto ta mylná úvaha s turbem...nad jednotkou řízení je skutečně něco co mi vzdáleně připomínalo turbo a vzhledem k tomu že "ta věc" byla nejvíc zastříkaná od oleje, tak jsem si myslel že to je ono....
každopádně auto je opravené, byl to prasklej napínák => opraveno v inveltu během jednoho dne (v 18 hodin večer jsem auto dotáhnul na laně a a druhý den v 10 ráno bylo hotovo) cena asi 4100 (napínák, výměna oleje + filtr a výměna brzdové kapaliny ...olej jsem měl vlastní)
spíš nechápu, že ten napínák mohl jen tak při jízdě prasknout, vypadalo to dost dramaticky...
každopádně auto je opravené, byl to prasklej napínák => opraveno v inveltu během jednoho dne (v 18 hodin večer jsem auto dotáhnul na laně a a druhý den v 10 ráno bylo hotovo) cena asi 4100 (napínák, výměna oleje + filtr a výměna brzdové kapaliny ...olej jsem měl vlastní)
spíš nechápu, že ten napínák mohl jen tak při jízdě prasknout, vypadalo to dost dramaticky...