Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW1 větší brzdy?
mrkni na tohle
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... A%ED+brzdy
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... A%ED+brzdy
variant je víc. Bud brzdy ze 130i 330mm/300mm a 17palcová kola minimum. Nebo 135 ci 335 brzdový systém, ale to uz budou 18palcová kola. BMWP sada taktéž a navíc za raketu. Kazdopadne se to neshání snadno + investice do drazsich desticek, kotoucu a eventuelne disků a pneu.
Zkousel si misto low-end sady Brembo vyzkouset treba variantu originálních kotoucu s nejakymi performance destickami? (EBC, Hawk, Ferodo)
Zkousel si misto low-end sady Brembo vyzkouset treba variantu originálních kotoucu s nejakymi performance destickami? (EBC, Hawk, Ferodo)
I Performance brzdy můžou být na 17" disk. Ty co jsou původně určené pro E87/E90 - šestipístky - mají kotouče 338mm a vejdou se do 17" kol. A čtyřpístky, které jsou původně určené pro F20/F30, ale často se používají do E87/E90 jsou ve dvou verzích - s 340mm kotoučem, které se vejdou do 17" kol a s 370mm kotoučem, na které je potřeba 18" kola.
Nicméně pokud má mirdik 16" kola, tak budou problém skoro jakékoliv větší brzdy
Nicméně pokud má mirdik 16" kola, tak budou problém skoro jakékoliv větší brzdy

V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau


Top down

Calming machine


- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
vše podstatné už bylo řečeno )mám se swapama brzd na obou aautech dostatek zkušeností) a potvrzuju, že sedíúplatí...
jen pár poznámek:
348/30mm z 335i(x) e9x se sice vlezou do 17" - ale POUZE OEM BMW ráfků - aftermarket nenesadíš. A i u těch OEm tam zůstane mezera cca 2 mm, což je imho na all-year-round ježdění na guvno
a co tu ještě nebylo zmíněno: neodpružená hmotnost
měnil sem přední na 330ix e91 (z výroby 330mm) za oem z 335i(x) 348mm a nárust neodpružené hmotnosti je cca 5-6 kilo na každém kole!
výměna OEM př. na m4Zlikovi (z výroby 330 mm) za ///Performace z f20 (340/30 4-pístek) a tam byl nárust neodpr. hmotnosti max 1-2 kila na kolo
jen pár poznámek:
348/30mm z 335i(x) e9x se sice vlezou do 17" - ale POUZE OEM BMW ráfků - aftermarket nenesadíš. A i u těch OEm tam zůstane mezera cca 2 mm, což je imho na all-year-round ježdění na guvno
a co tu ještě nebylo zmíněno: neodpružená hmotnost
měnil sem přední na 330ix e91 (z výroby 330mm) za oem z 335i(x) 348mm a nárust neodpružené hmotnosti je cca 5-6 kilo na každém kole!
výměna OEM př. na m4Zlikovi (z výroby 330 mm) za ///Performace z f20 (340/30 4-pístek) a tam byl nárust neodpr. hmotnosti max 1-2 kila na kolo
mirdik píše:zdar a sílu, nevíte někdo jestli náhodou nepasujou na bmw 120D nějaké větší brzdy? bmw se dycky pyšnilo skvělýma brzdama, ale přijde mi, že na tomto modelu teda ne, po nových kotoučích a brzdách od bremba uvažuju o něčem větším než je 292mm, máte někdo nějakou zkušenost?
budu poustet predky z 330xd
