Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW E39 530i Mpaket LPG 19"

Pouze vozidla BMW!
Zpráva
Autor
demong60
Registrovaný
Příspěvky: 77
Registrován: sob 22.03.2008 01:00

#1 Příspěvek od demong60 »

Přesné typové označení vozidla: BMW 530i E39 Mpaket
Druh karoserie: sedan
Rok výroby: 11/2001
Objem válců: 2979
Výkon: 170kW
Druh paliva: benzín/LPG
Barva: titansilber metallic (354) - stříbrná
Počet najetých kilometrů: 29x xxxkm
Stav vozidla: velmi dobrý (95%)
Platnost STK: 11/2017
Cena: 180 000kč (na origo 17" style 66)+20 000kč na letních 19" style 121
Popis výbavy: DSC, servotronic, multifunkční Mpaket volant el.stavitelný, tempomat, kontrola tlaku v pneu(TPC), odstraněno označení modelu, Mpaket komplet(interiér,exteriér,podvozek), shadow line, skleněný el.šíbr, zadní el.roletka, výstražný trojúhelník a lékárna, vnitřní+vnější samostmívací el.sklopná vyhřívaná zrcátka, interiér lišty hliník, sportovní Alcantara el.seřiditelné vyhřívané sedačky s pamětí, ostřikovače světel/intenzivní ostřik, parkovací asistent(PDC) pření+zadní, dešťový senzor, xenony, automatická klimatizace, navi profesional 16:9, bmw assist, hlasový vstup, autotelefon, CD changer 6CD, černá stropnice, bílé blinkry, plnohodnotná rezerva 17", palubní litaratura, business paket, mlhovky, vak na lyže, loketní opěrka, palubní počítač, sklopné zadní sedačky, vzduchový filtr SIMOTA, sekvenční LPG... a na víc si nevzpomenu
options
S210A Dynamic stability control
S216A HYDRO STEERING-SERVOTRONIC
S249A Multifunction f steering wheel
S265A Tyre pressure control (TPC)
S320A Deleted, model lettering
P337A M Sports package
S339A Shadow-Line
S403A Glass roof, electrical
S415A Sun-blind, rear
S423A Floor mats, velours
S428A Warning triangle and first aid kit
S430A Interior/outside mirror with auto dip
S434A Interior trim finishers
S459A Seat adjuster, electric, with memory
S465A Through-loading system
S481A Sports seat
S494A Seat heating driver/passenger
S500A Headlight wipe/wash/Intensive cleaning
S508A Park Distance Control (PDC)
S521A Rain sensor
S522A Xenon Light
S534A Automatic air conditioning
S609A Navigation system Professional
S612A BMW Assist
S620A Voice control
S630A Car phone with cordless receiver
S672A CD changer for 6 CDs
S705A M sports suspension II
S710A M leather steering wheel
S715A M Aerodynamics package
S775A Headlining anthracite
S785A White direction indicator lights
S788A BMW LA wheel, Individual
L801A National version Germany
S863A Retailer Directory Europe
S879A On-board vehicle literature German
S915A Dummy-SALAPA
S970A Business Package

Standard equipment
S520A Fog lights
S548A Kilometer-calibrated speedometer
S851A Language version German

individual
- Code Description (interface) Description (EPC) S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Interior mirror with automatic-dip S464A SKISACK Ski bag
- S431A
- S464A
- S473A
- S555A
- S602A
- S694A
Popis provedených oprav: v 2015 při 254 000km zadní kotouče+destičky+hadice+brzdovka, spojovací tyčky stabilizátoru... v 2016 průběžně-nový vodní chladič a expanzní nádobka, přetěsněný motor(vana,víko,domek olej.filtru), nový separátor... při 295 000km nové přední tlumiče, olej+filtr, svíčky, stěrače, drážkované řemeny, kabinové filtry, vzduchový vypraný a naipregnovaný, servo kapalina ,seřízení a revize LPG
Popis nutných oprav, nebo nedostatků: pár puchýřků u osvětlení spz na 5. dveřích, na letních 19" nefunguje TPC (kontrola tlaku pneu) nejsou v kolech čidla, kapota od kamínků, prošoupaná sedačka řidiče od nastupováníjinak interiér velice hezký a zachovalý
Poznámky: auto denně v provozu(cca 200km), dostane vše co potřebuje, velice spolehlivé… prodej z důvodu že chci 540i E39
LPG montováno při 271 000km od LevneLPG, plnění u víčka na benzín, teď po seřízení a revizi, olej měněn pravidelně po 15 000km, po 30 000km svíčky, řemeny a ostatní filtry, více foto možno na mail
Kontakt: 606 616 661, shawn.ray.99@seznam.cz
Foto: https://auto.bazos.cz/inzerat/64878032/BMW-E39-530i-Mpaket-LPG-19.php
Přílohy
DSC_0631.png 2.png
DSC_0631.png 2.png (160.95 KiB) Zobrazeno 7358 x
IMG_20160901_155010.png 2.png
IMG_20160901_155010.png 2.png (114.5 KiB) Zobrazeno 7358 x
IMG_20160831_192802.png 2.png
IMG_20160831_192802.png 2.png (179.13 KiB) Zobrazeno 7358 x
DSC_0633.png 2.png
DSC_0633.png 2.png (158.32 KiB) Zobrazeno 7358 x
IMG_20160704_135127.png 2.png
IMG_20160704_135127.png 2.png (153.05 KiB) Zobrazeno 7358 x
IMG_20160826_191932.png 2.png
IMG_20160826_191932.png 2.png (166.44 KiB) Zobrazeno 7358 x
IMG_20160903_193311.png 2.png
IMG_20160903_193311.png 2.png (173.96 KiB) Zobrazeno 7358 x
IMG_20160831_192753.png 2.png
IMG_20160831_192753.png 2.png (149.35 KiB) Zobrazeno 7358 x
IMG_20160901_155034.png 2.png
IMG_20160901_155034.png 2.png (182.37 KiB) Zobrazeno 7358 x
demong60
Registrovaný
Příspěvky: 77
Registrován: sob 22.03.2008 01:00

#2 Příspěvek od demong60 »

Nikdo nic? Ani že je to drahá mrdka a podobně?
Samozřejmě o ceně se dá jednat :wink:
Uživatelský avatar
Joshuax
Registrovaný
Příspěvky: 1621
Registrován: úte 09.08.2011 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Joshuax »

Ok, aspon reakci pridam. Auto relativne hezky vybavene, ale ta cena za 39tku, to proste malokdo vydejcha... Za ty penize bude "ten co vi co chce" pozadovat V8 a ti ostatni zase nerozdejchaj tu cenu a radeji pujdou do vylitany E60tky.
Kdybych vzal vse v potaz, auto bylo hezke a udrzovane nejen z fotek, ale i nazivo, tak bychom se bavili max o 150 000 korunach a to asi neni to, co chces slyset. Timto nedelam zadnou nabidku, spis pohled na vec od nekoho, kdo koupil peknyho toura pravda bez mpacketu (nijak ho tam nepotrebuju, mam to na jezdeni do prace) za 80k. Tech 100k navic proste v mych ocich nemas cim ospravedlnit.

Ale jsem laik, ber to tak, bohuzel vetsina lidi co bude koukat na ten inzerat budou taky laici ;)
Ty holt potrebujes toho kupce, co v tom uvidi co hleda.
E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina

#4 Příspěvek od Sweden »

Moc pekna (na tom orig.17" stylingu) e39 v paketu a manualu pro ktery mam slabost.Mit ctyrgaraz tak bych uvazoval,cenu bych neresil,dle mne v poho.Proda se brzo,jenom to chce toho spravneho nadsence :wink:
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od patras Čestný člen »

@Joshuax: Nesouhlasim, cena je vice nez prijatelna ... Tyhle auta se spatne shaneji, a v dobrym stavu v mpaketu a manualu je jich naprosty minimum. V dobrym stavu pujdou uz jen nahoru :)
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Uživatelský avatar
Kani
Registrovaný
Příspěvky: 1583
Registrován: ned 15.03.2009 01:00
Bydliště: Orlova

#6 Příspěvek od Kani »

To ja se priklanim na opacnou stranu. Joshuax to popsal dost podobne jako to vidim ja.

Ale vim, ze vsechno ma sveho kupce, takze verim, ze i za tu cenu to nakonec muze odejit do sveta.
Uživatelský avatar
Joshuax
Registrovaný
Příspěvky: 1621
Registrován: úte 09.08.2011 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Joshuax »

Ale dyt ja tomu rozumim, ale rikam, ze bych to za to nedal, tot vse ;-)

On vsak nebojuje se mnou, ale s timhle, protoze tohodle je plnej internet...

https://auto.bazos.cz/inzerat/64006353/ ... 0i-e60.php

Vysvetli pak nekomu, proc si ma koupit starsi auto za vic penez, kdyz chce trilitr od bmw a jinak nema poneti takrikajic "vo co gou".

Ja jsem si poridil 39tku toura, ikdyz mam uz doma 61cku a nic mi v tom nechybi a jsem maximalne spokojeny, ale manzelka na me kouka jako na dementa, proc chci jezdit v tom starym aute, kdyz mame to novejsi. A to proste nevysvetlis :D
E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
Uživatelský avatar
Kani
Registrovaný
Příspěvky: 1583
Registrován: ned 15.03.2009 01:00
Bydliště: Orlova

#8 Příspěvek od Kani »

My ted dovezli taky e39 530i toura. Chapu te. A kdyz to porovnam s tim co je tady, tak se shodneme, ze bych to proste nedal. A to uz vubec nekomentuju ty kola za priplatek :lol:
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od patras Čestný člen »

touru v automatu je hodne .... jsou za pusu
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina

#10 Příspěvek od Sweden »

Presne,nevim no,myslim ze touring nebude nikdy pro zajemce tak atraktivni jako saloon.Touru je rozhodne vic,jestli mate oba 530i v manualu a paketu a konec 2001 a s cenou pod 150k tak graruluju.

Joshi,promin ale srovnavat vydechlou e60 s peknou e39 je trochu pres caru,proc kazdej srovnavate jenom rok vyroby,to myslis ze nekdo kdo chce e39 si koupi e60 a naopak?Proto pisu ze je treba pockat na nadsence ktery chce presne takovouhle e39.
Ja osobne bych do toho sel,vzal bych to manzelce,ale mam strach se by ji to neslouzilo a osobne bych se desil.telefonatu,kdyz bych byl mimo republiku,na tema....vono mi to nejede,co mam delat???? Rosvitila se mi nejaka.kontrolka,muzu s tim jet??? :D

Jinak bych do toho sel,idealni kombinace,R6,manual,lpg a navic manzelce se e39 v paketu moc libi,kdysi jsme ji taky meli.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#11 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

Mel jsem obdobný, pořád se mi líbí, ale už to začíná být veterán - ne vzhledem, ale náchylností ke rzi (spodky dveří, víko kufru, hrany všech dílců, spodek), kastle je po těch letech (a při srovnání s novýma) měkká, M54 žere olej, hafo věcí je na výměnu nebo bude (vše plastové, altík, startér, převodovka, poloosy, různé ŘJ, ...).
Imho pokud s tím někdo jezdí pro radost a má garáž, proč ne, ale jinak je to trochu risk a drahá údržba.
“Ability is what you're capable of doing.”
Uživatelský avatar
Joshuax
Registrovaný
Příspěvky: 1621
Registrován: úte 09.08.2011 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Joshuax »

Ale dyt to pisu hned v prvnim postu, ze to potrebuje sveho kupce... Tzn nekoho, kdo vi co hleda a nebude trvat na V8, nebo naopak bude preferovat R6.

A nesrovnavam nesrovnatelne. Srovnavam to z pohledu nekoho, kdo zabrousi na bazos, ma v kapse naskudlenych 150k a chce petkovy bawo. A kdyz pred nej postavis tyhle dve auta, tak ti garantuju, ze skoci po te E60tce... Ty vis ze to je blbost, ja vim, ze to je blbost, ale on to nevi a vetsina z tech co na ten inzerat bude cumet, tak to taky vedet nebude... A kdyz uz zase nekdo cilene pujde po 39tce a bude mit v kapse dve kila, tak pujde spis po te 540tce.
Ale je to proste jenom nazor, treba to bude uplne jinak a prodavajicimu se za tyden podari prodat do dobrych rukou, fandovi znacky a vsichni budou spokojeni ;)
E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
Matthes
Registrovaný
Příspěvky: 162
Registrován: čtv 12.02.2009 01:00
Bydliště: Havířov

#13 Příspěvek od Matthes »

Souhlas s Joshuax
Navíc s těmi 19" za 200k mi to přijde jako úlet.
O pár řádků níž si stačí připlatit 50k a máte E60 540i Mpaket
dvě sady kol...
navíc je to auto mladší o 5 let a hlavně to nerezne.
demong60
Registrovaný
Příspěvky: 77
Registrován: sob 22.03.2008 01:00

#14 Příspěvek od demong60 »

Jsem rad za kazdou reakci, aspon je videt ze snad takovej ulet to neni.
Auto pouzivam denne a tejdne snim najedu i vic jak 1000km, takze potrebuju aby bylo spolehlivy a neco vydrzelo. Proto dostava co je potreba a nekdy i vic :wink:
Myslim si ze na svoje kilometry je ve vic nez dobrym stavu, ale rict ze je to TOP si nedovolim vzhledem k tomu ze s tim poctem kilometru ktery najedu je to proste nemozny. Ma nejaky sramy z provozu za ty roky, ale porad si myslim je na tom lip jak 95% jinejch e39. Motor jde krasne, vykonu ma dost, olej zere tak nejak normalne a bezi hladce.
Navic co jsou nedostatky na aute tak se vsechny resej. Jak viko kufru tak ostatni drobnosti, podvozek a prahy jsou v pohode a pokud mi zustane jen spodek natru tlumexem a mam zas na delsi dobu klid 8)
Cena je takova jaka je protoze vim co me stalo, vim co jsem do nej dal a vim v jakym je stavu. Samozrejme se sni da hejbat, jak jsem psal, co nedoresim sam dam slevu na doreseni.
Vlastne prodavam opravdu pouze z duvodu 540i a byla moje chyba ze jsem ji nekoupil uz pred rokem. Ale zas za 150 tuhle svoji nedam :D
Jo a cena na tech 19" je tam jen kdyby je k tomu nekdo opravdu hodne chtel. Protoze si je chci nechat ja na tu 540i, jinej styling nechci :twisted:
Uživatelský avatar
Don
Registrovaný
Příspěvky: 2043
Registrován: stř 24.06.2009 00:00
Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou

#15 Příspěvek od Don »

Jako ze mam E39 rad, ale me ta cena prijde take mimo. Jak bylo napsano - spatne se shani a je raritni. Ono take E39 v manualu a paketu je porn jen pro par fandu. Kdo normalni by chtel v dnesni dobe v E39 radit (normalni = prumerny). Tim jen chci rict, ze budes cekat na znalce, ktery to oceni a tech je velmi malo. Nikdo jiny se neozve, protoze cena. Vybavena je celkem pekne, ale slo by i malicko vic.
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Mateo
Registrovaný
Příspěvky: 266
Registrován: ned 19.09.2010 00:00

#16 Příspěvek od Mateo »

Ja schanel E39 zacatkem prazdnin v nemecku a ve finale jsem sehnal peknou E39 touring nonpacket r.v. 2003 215k km najeto za 158 000,- Dle meraku laku nelakovano, total bez koroze, nikde nic neboucha atd...
Vybavou odpovida tehle s tim ze ma kozeny cerny interier i se stropnici.

Obecne co jsem hledal tak pod 140 000 vzdy na tom aute bylo spatne at uz koroze, nedostatecna vybava ci jine..

Celkove se mi zda ze si pekne E39 drzi cenu a i kdyz ano z pohledu dnesni doby je to starej kram na druhou stranu porad dobry a plne funkcni auta.

Chci tim rict ze ta cena ac je z pohledu nekterych lidi vysoko dle meho neni zas nijak silena a kupce si najde a ve finale slevit jde vzdycky :D

Jinak UP pro pekne auto
Noaen
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: stř 23.01.2013 01:00

#17 Příspěvek od Noaen »

Jak to ctu, tak asi neumite rozumne kupovat auta :D
Chtit za ohnilou, 15 let starou e39, s 300k na hhrbet,180 klacku ,fakt jen blazen.
Beru ze to ma peknou vybavu, ale co dal?
Mpacket nic co by se nedalo sehnat( navic nejhnusnejsi mpacket ktery kdy byl), barva totalni hnus, lpg je spis minus a snizuje hodnotu vozidla.
Kdyz vezmu ze se prodavala tady alpina b10 3.3 s lpg za 180k, coz je auto co bude mit svoji hodnotu, ale tohle nema ani 150k.
A ted pojdte do me :lol: :lol:
demong60
Registrovaný
Příspěvky: 77
Registrován: sob 22.03.2008 01:00

#18 Příspěvek od demong60 »

Jj je to ohnila mrdka, kolikrat si rikam jestli se mi to za jizdy nerozpadne :lol: s tim plynem mas asi taky pravdu. Dyt komu by se chtelo jezdit za pulku, kdyz muze jezdit za full :roll:
Myslim ze nema cenu ani tak 100, ale to prece nemusi nikdo vedet jakej je to vrak a hnusna mrdka :lol: ale treba se ten blazen najde
Honza84
Registrovaný
Příspěvky: 80
Registrován: pon 25.04.2016 00:00

#19 Příspěvek od Honza84 »

Noaen, tyhle starý mrtky budou pořád jezdit a ty už budeš dávno na vozejku. :mad:
jozin7
Registrovaný
Příspěvky: 498
Registrován: ned 19.07.2009 00:00
Bydliště: od Ostravy

#20 Příspěvek od jozin7 »

mam podobny nazor jak Noen,i jsem ho tady psal nez mi ho nekdo vymazal...LPG neni vubec zadny +,nepatri to tam,vnitrek je hezky to ano,ty velike kola jsou jak pest na oko.na tech origo je to podstane hezci.Pro ty co se tady zastavate takovych cen,vcera v Belgii(Izjegem,srotak)jsem videl jak jdou pod lis stejne e39,nebourane,motory jake chces...Je to uz jen auto pro fandu,ktery si ho mozna koupi,ale realne uvazovat se utoho neda asi.
Odpovědět