Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW E39 530i Mpaket LPG 19"
Kdo ji nechce, tak ať nehaní. Koupit za dvě kila pěknou v dobrym stavu je lepší, než za 120 a sypat do ní. Tohle auto spolkne sto litrů jen to hvízdne. A ten plyn, no jo no, kdo ho nechce, tak ho nemá. A nemusíte tady na to nadávat. Já ho taky nemám, ale z důvodu zasírání auta a skoro nikde nezaparkuješ pod střechou.
demong60 píše:Jj je to ohnila mrdka, kolikrat si rikam jestli se mi to za jizdy nerozpadnes tim plynem mas asi taky pravdu. Dyt komu by se chtelo jezdit za pulku, kdyz muze jezdit za full
![]()
Myslim ze nema cenu ani tak 100, ale to prece nemusi nikdo vedet jakej je to vrak a hnusna mrdkaale treba se ten blazen najde
To nikdo nerekl, ale 15 let stare auto co kvete za ty penize fakt koupi asi jebnuty fanda.
Byt to ctyrtlitr za ty prachy v paketu a bez koroze tak cenu beru

Jaris330D píše:Noaen píše:Bohuzel trilitr v petce taky neni nic extra.
Mam v e46 2.8 a taky to nejede, nicmene si myslim ze 530i bych pojel.
2.8 byl povedený motor a nevěřím tomu, že to v E46tce nejede. Kamarád to měl v E39tce a nejelo to špatně. Kdo ví v jaké formě to máš.
Ja cilene chtel m52 a ne m54b30.
Mam ho zajety dobre a je v kondici, myslel jsem to tak, ze si na ten vykon zvyknes a pak mas pocit ze to ,,nejede"
Kouzlo 530i je v tom, že klidně pobere 5ku ve 40 a nevibruje a netrápí se v kritických otáčkách, prostě ji jen lechtáš a ona to bere... a když potřebuješ popojet, dáš tam klidně v 90ti za 3 a odmění tě příjemným pružným zrychlením a zvukem R6... sice je proti E34 525i dost utlumenej, ale i tak hezkej. Není to auto který by se sbíralo v otáčkách jako Honda S2000
Kdo toto nechápe, plká
. Můj názor na zde uvedenou cenu inzerovaného auta není podstatný.
Já svoji pěknou 530i v Touru a manuálu chci vyměnit za 740i, nebo prodat a koupit E38... do novějšího taky nechci.

Kdo toto nechápe, plká

Já svoji pěknou 530i v Touru a manuálu chci vyměnit za 740i, nebo prodat a koupit E38... do novějšího taky nechci.
Noaen píše:Jaris330D píše:Noaen píše:Bohuzel trilitr v petce taky neni nic extra.
Mam v e46 2.8 a taky to nejede, nicmene si myslim ze 530i bych pojel.
2.8 byl povedený motor a nevěřím tomu, že to v E46tce nejede. Kamarád to měl v E39tce a nejelo to špatně. Kdo ví v jaké formě to máš.
Ja cilene chtel m52 a ne m54b30.
Mam ho zajety dobre a je v kondici, myslel jsem to tak, ze si na ten vykon zvyknes a pak mas pocit ze to ,,nejede"
Souvisí to nějak s touhle 530i? Nebo chceš jen fórum přesvědčit, že jsi rozumbrada? Zvykneš si i na 170PS mašinu, kde "pojel" je v základní výbavě.
At to není jen další OT - Já bych třeba V8 e39 nechtěl kvůli řízení (což nejspíš ani netušíš, že je jiný) a váze agregátu, každý má priority jinde. A dobré LPG je u tohohle motoru úplně v pohodě, najel jsem s ním kilo na m54b30, pokud někoho zajímá osobní zkušenost.
“Ability is what you're capable of doing.”
za 10let či 20 toto auto v tomto stavu bude mít možná hodnotu 300tis možná více... to vy chytrolíni asi nepochopíte...
Mrkněte se kolik dnes stojí krásná e34 ??? no kolik ? ano na mobile de jsou to statisíce za takové tzv. staré auto.
Ta e39 bylo poslední kultovní auto spolu s e36-e46 a e38.
Proč si dnes krásná 330i či 330Ci e46 v pěkné výbavě drží cenu ? ano drží nebo jde cenou nahoru ? protože jsou to kultovní auta a jsou lidi co místo do e90ky jdou raději do starší 330i e46 protože je to prostě pocitově někde jinde.
Je to stejné když se debatovalo před pár lety a dobře si to pamatuji o e30 např 325i jak za to chtěl někdo ranec a dneska by to bylo za 2x tolik.
Kdo se v BMW nevyzná tak to nepochopí ...e39 - e38 pokud jsou udržovaná a v krásném stavu jsou auta k nezaplacení. Jsou fandové co do toho nasypou klidně kilo dvě za servis ... někdo i více a pak nějací kecálkové budou rozumovat že za 180 (bez kol za 160) nebo kolik chce je auto špatné a drahé.
Takže je to klidně možné mít dva tábory a hádat se kde je oprávněná cena a kde ne .... kolik dal do servisu majitel poslední 3roky ...atd ?
občas mi přijde že by tady někteří chtěli vidět auto co mělo vše vyměněné za 600tis a pak jej nějakej blbec prodá za kilo a ještě jim dá na benzín a věřím že i u toho by byla diskuze že je to drahé auto a že chtějí slevu. Zkuste se na to dívat z více stran. Kupte si auto za kilo a kilo do něj nasypejte ... a stejně nebudete spokojení. nebo si kupte e60ku za 2kila a stejně do ní další kilo dáte protože se tam serou věci mnohem dražší a je jich daleko více. Snad jen kastle má větší výdrž....
Nechci tvrdit že auto má hodnotu 180tis možná nemá možná má jen 150 nebo klidně 2kila ale to není ted podstatné. Až pořešíte částky a co vše se servisovalo a najdete podobné auta tak pak OK. Ale dělat takové tanečky kvuli jednomu autu je zcela zbytečné.... mě to přijde spíše směšné a asi bych to nestrpěl u svého inzerátu pokud bych někdy dával.
Já bych svoje auto taky neprodal pod 170tis a to mám starou e38 728i a to věřím že by taky prskalo více lidí ... Pro má prostě má vyšší hodnotu ... a jezdit za 12L LPG na sto když najedete 25-30tis ročně si to spočítejte kolik to udělá za pár let vs benzín .... rozdíl jet za 300kč nebo 160kč sto km. a to mám započítanej i start benzínu ...
ti co si auto koupí a jezdí kolem města dokola a na diskotéku takové lidi neberu to jsou jen frajírci ...pravej fanda si dokáže spousty věcí opravit a ty auta zná perfektně ... má je rád a žije s nimi ...nebere je jako kus plechu a ví kolik desítek hodin či stovek u nich strávil na opravách a jaká to byla dřina ...to mi nikdo nezaplatí.
dá se na to dívat z více stran. včem je lepší 330i než 530i když jsou to obě generačně stejná auta a obě stojí stejně néli 3ka je dražší ?
proč je e34 klidně 2x dražší ? ano je to veterán ... ale ? je to stará vražda přeci ...
................
Mrkněte se kolik dnes stojí krásná e34 ??? no kolik ? ano na mobile de jsou to statisíce za takové tzv. staré auto.
Ta e39 bylo poslední kultovní auto spolu s e36-e46 a e38.
Proč si dnes krásná 330i či 330Ci e46 v pěkné výbavě drží cenu ? ano drží nebo jde cenou nahoru ? protože jsou to kultovní auta a jsou lidi co místo do e90ky jdou raději do starší 330i e46 protože je to prostě pocitově někde jinde.
Je to stejné když se debatovalo před pár lety a dobře si to pamatuji o e30 např 325i jak za to chtěl někdo ranec a dneska by to bylo za 2x tolik.
Kdo se v BMW nevyzná tak to nepochopí ...e39 - e38 pokud jsou udržovaná a v krásném stavu jsou auta k nezaplacení. Jsou fandové co do toho nasypou klidně kilo dvě za servis ... někdo i více a pak nějací kecálkové budou rozumovat že za 180 (bez kol za 160) nebo kolik chce je auto špatné a drahé.
Takže je to klidně možné mít dva tábory a hádat se kde je oprávněná cena a kde ne .... kolik dal do servisu majitel poslední 3roky ...atd ?
občas mi přijde že by tady někteří chtěli vidět auto co mělo vše vyměněné za 600tis a pak jej nějakej blbec prodá za kilo a ještě jim dá na benzín a věřím že i u toho by byla diskuze že je to drahé auto a že chtějí slevu. Zkuste se na to dívat z více stran. Kupte si auto za kilo a kilo do něj nasypejte ... a stejně nebudete spokojení. nebo si kupte e60ku za 2kila a stejně do ní další kilo dáte protože se tam serou věci mnohem dražší a je jich daleko více. Snad jen kastle má větší výdrž....
Nechci tvrdit že auto má hodnotu 180tis možná nemá možná má jen 150 nebo klidně 2kila ale to není ted podstatné. Až pořešíte částky a co vše se servisovalo a najdete podobné auta tak pak OK. Ale dělat takové tanečky kvuli jednomu autu je zcela zbytečné.... mě to přijde spíše směšné a asi bych to nestrpěl u svého inzerátu pokud bych někdy dával.
Já bych svoje auto taky neprodal pod 170tis a to mám starou e38 728i a to věřím že by taky prskalo více lidí ... Pro má prostě má vyšší hodnotu ... a jezdit za 12L LPG na sto když najedete 25-30tis ročně si to spočítejte kolik to udělá za pár let vs benzín .... rozdíl jet za 300kč nebo 160kč sto km. a to mám započítanej i start benzínu ...
ti co si auto koupí a jezdí kolem města dokola a na diskotéku takové lidi neberu to jsou jen frajírci ...pravej fanda si dokáže spousty věcí opravit a ty auta zná perfektně ... má je rád a žije s nimi ...nebere je jako kus plechu a ví kolik desítek hodin či stovek u nich strávil na opravách a jaká to byla dřina ...to mi nikdo nezaplatí.
dá se na to dívat z více stran. včem je lepší 330i než 530i když jsou to obě generačně stejná auta a obě stojí stejně néli 3ka je dražší ?
proč je e34 klidně 2x dražší ? ano je to veterán ... ale ? je to stará vražda přeci ...

................