nam na prodej 2 motory n47d20c a n57 180kw oba najeto kolem 30 tis km
ceny sz
a pouzite hlavy m54 po repasy nove gufera cena 4500kč s n47 najeto 40tis km
cena 4500kč
nove turbo n47 Mitsubishi 19tis kc
A ješte ma na n47 egr od e90 po faceliftu v dál novy 3 kusy po 4000kč
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
P: motory n47 a n57 turbo n47
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Kontaktovat uživatele:
Koupil jsem od "dist01" 6ks vstřikovačů pro N53 a k tomu jsem si musel v BMW dokoupit 6ks Entkopplungselement 1353 7564 751 á 5,42 Euro/kus + MwSt. Včera jsem vstřikovače namontoval a dnes zapsal korekční hodnoty do DME.
Pomocí INPA (=rychlejší) se mi jeden vstřikovač opakovaně nedařil zapsat, kdy místo zadaných hodnot 58.1 a 2.24 se do DME zapisovalo 5.1 a 2.24. Že 58.1 a 58,1 není to samé vím. Pomocí ISTA to proběhlo OK, i když přesně se do DME zapíší pouze ty první hodnoty "Energieabgleichwert". U té druhé "Durchflussabgleichwert" se zadaná a zapsaná hodnota liší v řádu setin, tj. místo zadaných 2.24 se zapsalo 2.23, místo 2.58 se zapsalo 2.56 etc. Ale v ISTA je na to komentář, že se to v těch setinách může lišit a že je to v pořádku. Tak když to budete zkoušet v INPA, ta druhá hodnota se může lehce lišit od zadávané. Jak to jede a spaluje dám vědět, až to trochu protáhnu, dnes už se mi nechtělo.
Edit 21.05.2016:
Dnes jsem jel z Mariánek do Tirschenreuthu (D) a zpět, tj. 2x 38km, které jezdím asi 4 měsíce každý pracovní den s průměrnou spotřebou 7,7l/100km. Po startu běžel studený motor klidněji a po zahřátí jsem cítil výrazně klidnější, vyrovnanější chod s větší chutí akcelerovat a byl citlivější na plynový pedál, i když jsem žádné adaptace nesmazal. Při vytočení nad 4.000rpm se choval stejně jako předtím, tady k žádné změněn nedošlo. Byla to jízda po okresní silnici s průměrnou rychlostí 70km/h, průměrná spotřeba podle BC byla 6,9l/100km, tedy lehký, ale měřitelný pokles.
V registru zapsaných chyb zatím zůstala 0030E9 DME: Stickoxidkatalysator-Alterung a sama zmizela 0029F4 DME: Katalyzatorkonvertierung. To znamená, že NOx senzor a katalyzátor bude potřebovat ještě prohnat cca 30 minut při 110km/h, ale konverze oxidů NOx na N a O2 při homogením režimu již probíhá správně => asi byla směs kvůli některému ze vstřikovačů příliš chudá. Výměnu vstřikovačů při tacho 161tkm hodnotím pozitivně - díky "dist01".
Pomocí INPA (=rychlejší) se mi jeden vstřikovač opakovaně nedařil zapsat, kdy místo zadaných hodnot 58.1 a 2.24 se do DME zapisovalo 5.1 a 2.24. Že 58.1 a 58,1 není to samé vím. Pomocí ISTA to proběhlo OK, i když přesně se do DME zapíší pouze ty první hodnoty "Energieabgleichwert". U té druhé "Durchflussabgleichwert" se zadaná a zapsaná hodnota liší v řádu setin, tj. místo zadaných 2.24 se zapsalo 2.23, místo 2.58 se zapsalo 2.56 etc. Ale v ISTA je na to komentář, že se to v těch setinách může lišit a že je to v pořádku. Tak když to budete zkoušet v INPA, ta druhá hodnota se může lehce lišit od zadávané. Jak to jede a spaluje dám vědět, až to trochu protáhnu, dnes už se mi nechtělo.
Edit 21.05.2016:
Dnes jsem jel z Mariánek do Tirschenreuthu (D) a zpět, tj. 2x 38km, které jezdím asi 4 měsíce každý pracovní den s průměrnou spotřebou 7,7l/100km. Po startu běžel studený motor klidněji a po zahřátí jsem cítil výrazně klidnější, vyrovnanější chod s větší chutí akcelerovat a byl citlivější na plynový pedál, i když jsem žádné adaptace nesmazal. Při vytočení nad 4.000rpm se choval stejně jako předtím, tady k žádné změněn nedošlo. Byla to jízda po okresní silnici s průměrnou rychlostí 70km/h, průměrná spotřeba podle BC byla 6,9l/100km, tedy lehký, ale měřitelný pokles.
V registru zapsaných chyb zatím zůstala 0030E9 DME: Stickoxidkatalysator-Alterung a sama zmizela 0029F4 DME: Katalyzatorkonvertierung. To znamená, že NOx senzor a katalyzátor bude potřebovat ještě prohnat cca 30 minut při 110km/h, ale konverze oxidů NOx na N a O2 při homogením režimu již probíhá správně => asi byla směs kvůli některému ze vstřikovačů příliš chudá. Výměnu vstřikovačů při tacho 161tkm hodnotím pozitivně - díky "dist01".