Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
TDS nestartuje
Zdravím,
mám e34 525TDS po face a bohužel po umytí auta wapkou už jsem neodjel. Po otočení klíčkem se rožnou kontrolky, žhavení atd. ale v poloze kdy má auto startovat se nestane vůbec nic. Kontrolky žhavení a vstřiku zhasnou jako když auto opravdu startuje ale starter a motor se ani nehne. Když auto pustím z kopce nebo roztáhnu na laně přes rychlost motor hned chytne. Jsou to dva dny a auto jsem schválně nechal nastartovaný aby teplo případně zateklou vodu vysušilo ale nic. Upřesňuji, že motorový prostor jsem neumýval.
Napadly mě možnosti:
Imobilizér? - nevím, jestli kdyby byl špatný, chytnul by motor pomoci roztažení lanem
Baterka? - snad by se nevybyla po 20minutách umývání když do teď sloužila
Díky za rady
mám e34 525TDS po face a bohužel po umytí auta wapkou už jsem neodjel. Po otočení klíčkem se rožnou kontrolky, žhavení atd. ale v poloze kdy má auto startovat se nestane vůbec nic. Kontrolky žhavení a vstřiku zhasnou jako když auto opravdu startuje ale starter a motor se ani nehne. Když auto pustím z kopce nebo roztáhnu na laně přes rychlost motor hned chytne. Jsou to dva dny a auto jsem schválně nechal nastartovaný aby teplo případně zateklou vodu vysušilo ale nic. Upřesňuji, že motorový prostor jsem neumýval.
Napadly mě možnosti:
Imobilizér? - nevím, jestli kdyby byl špatný, chytnul by motor pomoci roztažení lanem
Baterka? - snad by se nevybyla po 20minutách umývání když do teď sloužila
Díky za rady
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Přijde na to:-). Pokud pozná klíč a jen nesepne relé v jednotce EWS, pak může nastat popisovaná situace. Jednotku EWS najdeš pod volantem, má velký žlutý konektor s 15 piny. Když konektor (bez klíče v zapalování) odpojíš a propojíš piny 1 a 3, přemostíš vstup a výstup z relé. Auto pak bude na klíč v zapalování točit, ale nechytne (za předpokladu, že je to tím relátkem). Když ty piny propojíš na připojeném EWS, pak by to i chytlo. Dále můžeš vyzkoušet, jestli při otočení klíčem do polohy "start" jde 12V na pin 1 jednotky EWS (tj. jestli ti funguje spínačka).