Ahojte, chtěl bych se zeptat zda máte někdo zkušenost s nastavením správné koncové polohy stěračů předního skla, anebo zda nemáte nějaký tip, kde by mohla být příčina tohoto problému:
1) Stěrače setřely celou plochu skla, ale zastavily se zhruba v 1/2 skla namísto vodorovné pozice + správně nefungoval cyklovač stěračů + diagnostika psala chybu relátka.
2) Po výměně relátka začal správně fungovat cyklovač + diagnostika již nepíše žádnou chybu, ale bohužel koncová poloha stěračů se výměnou relátka nenapravila, zůstala zhruba v 1/2 skla.
Máte někdo prosím nějaký tip, jak by se tento problém s nastavením koncové polohy stěračů dal vyřešit?
Předem moc díky!
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e46 320d r. v. 2001: Problém s koncovou polohou stěračů
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No jestli se to da nejak diagnostikou premluvit na jine polohy, to jsem teda nezkousel, ale spis bych hledal pricinu, proc to skoncilo kde to skoncilo. Nikdy jsem takovou zavadu nevidel, takze z praxe ti nepovim, ale tak oprava pro blby, srovnat oba sterace jejich povolenim a presazenim na spravnou polohu pri vypnutem stavu 
Ale spis bych se zajimal, proc se tam stalo. Jestli to je jenom elektronicky fail a da se to nejak resit, nebo jestli to muze byt i HW problem, treba s protocenim osy motorku vuci tomu mechanismu (vandalismus napr).
Jedina funkce o ktere vim, ze tim auta disponuji, je funkce pro vymenu steracu, ale to funguje tak, ze mas zapnute stirani a vypnes klicek a sterace zamerne zustanou nahore, protoze jinak zajizdeji pod kapotu a nedaji se zvednout (X5 napriklad).

Ale spis bych se zajimal, proc se tam stalo. Jestli to je jenom elektronicky fail a da se to nejak resit, nebo jestli to muze byt i HW problem, treba s protocenim osy motorku vuci tomu mechanismu (vandalismus napr).
Jedina funkce o ktere vim, ze tim auta disponuji, je funkce pro vymenu steracu, ale to funguje tak, ze mas zapnute stirani a vypnes klicek a sterace zamerne zustanou nahore, protoze jinak zajizdeji pod kapotu a nedaji se zvednout (X5 napriklad).