Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

K: řídící jednotku m52b25 na e36

Náhradní díly. Kola mají vlastní sekci.
Odpovědět
Zpráva
Autor
jigi
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: sob 02.10.2010 00:00
Bydliště: Olomouc

#1 Příspěvek od jigi »

Zdravím,
koupím řídící jednotku včetně ews a čipu z klíčku na bmw e36 2.3.
M52b25. Případně asi i z b28.

Díky za nabídku
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od patras Čestný člen »

myslim ze u tehlech aut byly bud siemens nebo bosch a zalezelo na tom co jsi tam mel predtim, protoze jsou pak jiny urcity cidla ... ale to jen co si pamatuju
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Volba Simens/Bosch byla u posledních M50TUB25.
M52 je Siemens u všech motorizací B20/B25/B28.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
bobo-mb
Registrovaný
Příspěvky: 354
Registrován: stř 16.04.2008 00:00
Bydliště: Mladá Boleslav

#4 Příspěvek od bobo-mb »

když bys nic nesehnal, tak mam samotnou jednotku z m52b28
jigi
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: sob 02.10.2010 00:00
Bydliště: Olomouc

#5 Příspěvek od jigi »

díky kluci za reakci na příspěvek...
Původní jednotka 2.3. mi odešla a ted tam mám jednotku z m52b20. Jezdí to sice,ale déle to startuje a zdá se mi že to nejede jak by mělo....a právě jeden člen tady fora mi psal,že b25 má jinej soft,že to s tou b20 to nejezdí tak dobře. Měl jsem za to,že ty jednotky m52b20/b25/b28 jsou stejny,ale prej ne...
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Jsou stejné hardwarově, ale pro každou motorizaci jsou jiné mapy, u větších objemů ovládání výfukové klapky atp.
Kterákoli jde změnit na jinou pouhým přehráním sw. Pokud u té tvé umřela jen výkonová část ale jdou z ní přečíst data, naklonuješ to do jakékoli jiné se stejným hw.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
jigi
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: sob 02.10.2010 00:00
Bydliště: Olomouc

#7 Příspěvek od jigi »

Francis píše:Jsou stejné hardwarově, ale pro každou motorizaci jsou jiné mapy, u větších objemů ovládání výfukové klapky atp.
Kterákoli jde změnit na jinou pouhým přehráním sw. Pokud u té tvé umřela jen výkonová část ale jdou z ní přečíst data, naklonuješ to do jakékoli jiné se stejným hw.


Takže i do té současné by šla nahrát mapa b25 abych nemusel řešit celou druhou jednotku? Jinak je to 2.3. s m50 sáním a vstřiky 2.8. Když by se řešilo mapování té jednotky,tak je lepší dát b25 či b28 skrz tyto úpravy? :) Nemáš s tím zkušenost?
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Mám. Vrať vstřikovače B25, nahraj soft B25 a užívej si jízdu.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Odpovědět